- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bytbdobre, kdyz prazska pastikar radej zustat doma...
Cykliste nestoji pred Hofburgem, nybrz pred Kunsthistorickym muzeem. No a zbytek informaci je asi stejne kvalitni - co take chtit po cyklistech, ze?
Ne nadarmo jsem tento clanek psala http://kulhankova.blog.idnes.cz/c/96635/Pojednani-o-cyklistech.html
A tapetujeme a tapetujeme...co také chtít po ulhánkové, že? Inu, komu není shůry dáno, ztrapňuje se na netu...
Ještě opravit "Herngasse" na "Herrengasse" a bude to akkurat ....
tak pokud vím a to jezdím do Vídně minimálně jednou za měsíc, tak okolo Stephansdomu a po Grabenu, ti co mají kolo, tak ho vedou, protože v tom množství lidí, co se tam pohybuje, je to výraz slušnosti a ohleduplnosti. Aspoň teď vím, že ti, co jedou na kole jsou bezohlední Pražáci. A srovnávat široké bulváry Vídně a její placatou rozlohu s Prahou, kde jsou ulice poloviční a není to lautr rovina, mi přijde velmi laciné a ubohé.
sem tam byl pred mesicem a silnice mi prisly zasekany autama jak v Praze..a ty jejich krkolomne hlubinne garaze take nejsou zadny med, parkovani s vetsim vozem dosti obtizne..
Ano to je sen prazskeho ridice, aby vscihni prazsky cisklisti odjeli do Vidne a uz tam zustali! A ted do me, ciklisti
doslova pekelny pravopis, jestli ridis stejne jako pises, tak bych se ti na kole radeji vyhnul.
V Praze se preferuje automobilová doprava. Auto se stalo bohem a má všude přednost. Je to jakási nová ideologie, kterou reprezentují postboševici z ODS, kteří ještě nedospěli a stále žijí někde v polovině devadesátých let. Stačilo poslouchat někdejšího ministra Římana - většího ideologa by člověk pohledal. Auto se stalo symbolem postbolševické "nové pravice". Svým chováním silně připomínající "nové Rusy".
Máte pravdu, ale s minulým režimem bych to nespojoval. To, co máme teď u nás, si tzv. západ prožil cca před 20 až 30 lety, USA ještě dříve, a někde to dosud prožívá (např. Itálie), v méně "vyspělých" zemích je to podobné jako zde (např. v Řecku, Španělsku, Portugalsku...). V USA žádný "bolševismus" nebyl a ať mi nikdo netvrdí, že tam auto není modlou! Ale jinak s vámi plně souhlasím.
Pokud někdo píše koho zajíma Vídeň, tak ať to nečte nebo sem nepíše!
Je to skvělé město, a každý kdo u nás ve městech plánuje cyklostezky, měl by několik dní ve Vídni strávit , aby se poučil. Pobyt ve Vídni je skvělým zakončením Donauradweg, a během 4-5 dní strávených v tomto městě se člověk rozhodně nenudí. Dá se dojet každým smrem na samý okraj města, a tisíce lidí je každý den využívá. Ceny jsou podobné jako v Praze (menu i večer se dá sehnat4 E, ubytování e dvoul. pokoji 39 E), muzeí nespočet a je to za rohem..jen pokračování do Bratislavy už tak skvělé není, za Schwechatem končí asfaltka, a je výrazně horší značení.
Jeli jsme se synkem na kolech z Plzně, do Pasova, Vídně, Blavy, a zpět Vídeň a do Jind. Hradce na vlak, jinak vše na kole a mohu jen doporučit, nejlepší dovolená!!!
no to teda zajímá, protože jako srovnání naprosto vynikne město, kde se o cyklisty starají jako v peřince, a město, kde se maximálně tunelují prachy na podivné a často nesmyslné cyklostezky za desetimilony
když je to město na totální placce a nejvyšší hrbol je viadukt s U6
Kahlenberg tusim 520 m.n.m...
Bila Hora 380 m.n.m....