- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda tej trate, keby bola sfunkčnená až do Úštěku... Myslím, že turisti by ju hojne využívali.
Jinak k filmu Páni kluci jsem našel srovnávací fotky na této webuv:
http://www.filmovamista.cz/filmy/nalezena-mista/pani-kluci_366/detail/
"po válce a odsunu sudetských Němců začal úpadek..."
No a není to snad pravda? Já v té oblasti žiju a při jakémkoliv srovnání ať už dob před vyhnáním Němců a po anebo oblasti Sudet a vnitrozemí, je ten úpadek jasně zřetelný
co vytopili půlku vesnice pod nima ........ docela čekám na první průser
Obdivoval jsem. Blahopřeju a zdravím z Ostravy.
Rad se pridam,velmi pekne a jeste kdyby to tak tahly opravdicke parni lokomotivy.Pak verim,ze zajem ze strany turistu,bude obrovsky.Drzim vam palce.
Když může fungovat agroturistika, kdy měšťák zaplatí těžké peníze za to, že se může motat okolo statku a snažit se pomáhat, tak by klidně mohla fungovat i turistika pro ty, co si chtějí romanticky vyzkoušet stavbu trati ve stylu předminulého století.
Nevýhoda by byla, že vzniklá trať by kvalitou asi byla navždy odsouzena k nízkým rychlostem.
Ale muselo by se to naplánovat a asi by s tím bylo dost práce, byl by to nejistý podnikatelský záměr. A aby to lidi bavilo, tak by se to muselo stavět úsekově, ve stylu:
"Vaše parta čtyřiceti lidí teď během čtrnácti dnů postaví 100 metrů trati"
A to znamená mít tam odborný dohled, nutné stroje atp. na všechny různé fáze po celou dobu stavby.
Prodělečné tratě ať provozují nadšenci.
Prodělečné silnice ať provozují nadšenci..