- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když si kapitán nebo druhý pilot dojde během letu na záchod, také potřebuje řádově minutu na to, aby převzal vedení letadla. Pokud vím, Rynair neříká nic o tom, že by druhý pilot měl roznášet minerálku v době startu a přistání - v tu dobu opravdu může být v pohotovosti na svém sedadle. Je-li však letadlo v letové hladině, převzetí kontroly nad letadlem nespěchá (jinak by si opravdu nemohl dojít ani na ten záchod).
Ze letadla s nekolikanasobne zalohovanymi systemy jsou zbytecne draha a ze by stacilo vse zalohovat jen 2x ?
Nebo ze z okynek je stejbne po vetsinu letu neni nic videt a letadlo by bez okynek taky urcite zlevnilo.
Jeste by jsme mohli narvat pasazery na lezaka do nakladovyho prostoru (za priplatek).
Okýnka jsou těžká a zbytečná. V letadle by měly být palandy na které si každý lehne a bude tak zabírat zaručeně nejméně prostoru. Ponorkové loďstvo to má už vymakané k dokonalosti. Spící nejí, nečurá, nestěžuje si, že je po letu unavený a navíc spotřebuje méně kyslíku, což zase znamená že stačí méně větrat a odebírat z motorů méně energie pro tlakování kabiny.
o kolik by se snizila cena letenky? O 5 Eur? Vzdyt je to k smichu.
Jestli to bude o 5 EUR a nikdo na to nebude slyšet, raději všichni poletí s někým jiným a Rynair přijde na buben. Z toho, že jde o úspěšnou firmu však soudím, že umějí počítat..
byli oba piloti spolu na večeři a jedli stejné (otrávené) jídlo?
V zadnem pripade .... Ledaze by porusili predpisy.
A mezitím řídí letadlo téměř stále stejně autopilot, sedí a čumí nejen druhý ale i první pilot. Takže samozřejmě, je to v pořádku. Když se bude letadlo nacházet v nějaké složitější situaci, bude možné druhého pilota povolat. Ušetří to přeplacené piloty s platy kolik - 200tis.Kč a tím zlevní letenky. A piloti si protáhnou nohy. Naprosto vynikající nápad.
Už vidim jak se piloti sníží k tomu, že ze sebe nechaj udělat servírku za pár grošů
a bude to levnejší
Neviděl bych to tak zle, pokud by druhý pilot byl přítomen na palubě a roznášel např. to občerstvení. Stejně v současných letadlech většinu letové doby je pilot pouze dobře placeným dohledem počítače. Ale pokud už se něco stane, tak to jištění po ruce prostě musí být. Ono např. u leteckých společností ne nadarmo platí pravidlo, že první důstojník nesmí mít stejné jídlo jako kapitán.
pilotovat může v nouzi letuška, nebo některý dobrovolník z pasažérů. Jo a kdyz budete mít u sebe pilotní průkaz dostanete slevu.
notovíšžejo
letuška bude pilovat
vůbec netušíš co všechno se musí pilot naučit aby mu svěřili pilotovat velký dopravní letadlo
No myslím, že Ryanair moc dobře ví, že je to blbost, ale protože se o tom bude psát tak mají zase reklamu zadarmo Takže na pilotovi neušetří, ale na reklamě ano.
Tak nějak Bez 2. pilota by stejně nemohli létat, resp. podle platných předpisů ICAO startovat a přistávat na mezinárodních letištích a s těmi letadly, které provozují ...
Prostě dobrý špek, na který tupí novináři opět skočili a dělaji RA tímto bezplatné PR ...
volám let 1.2.3, nahlaste svou polohu. To eee, to aasi nepůůjde, škyt.
Jak to že nepůjde, dejte mi hlavního pilota! Ten nemůůůže, škyt, je eee je úplně na mol.
Tak mi dejte druhého pilota! Teen taky neeemůže, eee je střašně opilej, škyt.
K sakru tak mi dejte navigátora nebo letušku, někoho z personálu letu! To neeejde, všichni eee jsou fakt hrooozně nalitý, škyt.
Proboha a s kým to mluvím? Tady je auuutomatický piloot, škyt.