- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
prostě proto, že tam žádná československo - polská hranice nebyla.. Článek jak za bolševika..
Nicméně z pruského Slezska moderní elektrické vlaky skutečně na naše území zajížděly, a to až do Polaun, dnešní Dolný Polubný.
Bohužel Rudá Armáda ukradla vše, co se ukrást dalo a zbytek dokonal obecný nezájem o cokoliv veřejného a místně historicky významného, typický pro české i polské Sudety...
No hlavně, že nadáváte na kvalitu článku Polaun je přece dnes Kořenov!
Ejhle, dozvěděli jsme se, že v Kořenově nás ani nemá napadnout vystoupit, neboť jízdu mžeme přerušit až po 100 kilometrech a tady jich tolik určitě neujedeme. No co budu povídat dále? Na muzeum jsme se vykašlali, když železnice o návštěvu a tedy vstupné nestojí, proč jim ho strkat? asi mají peněz dost, jinak by se zřejmě chovali poněkud odlišně. A z Harrachova jsme do Tanvaldu vyrazili pěšourem i v dešti a s prckama. I ten nejmenší (2 roky bude mít za dva týdny) to odšlapal bez nějakých větších problémů i s kopcem na Štěpánku cestou.
Nuž tedy, proč pak brečí, že jim chybí korunky na střechu depa? Nechť se zamyslí nad chováním svých zaměstnanců a něco s tímuž jednou udělají, no ne?
Pravidelné vlaky na této trati provozují ČD , mimořádné "zubačkové" tanvaldský spolek nadšenců spolu s firmou Railtrans.
Muzeum neprovozují ČD , ale ten spolek nadšenců . Stejně tak opravit výtopnu chce spolek nadšenců , nikoliv ČD.
To jen tak naokraj.
Co se týče přerušení jízdy , tady je spíše chyba na Vaší straně. ČD mají vzdálenost 100 km uvedenou v tarifních podmínkách ,se kterými koupí jízdenky vyjadřujete souhlas. Kdyby paní průvodčí nedodržela tyto podmínky , vystavovala by se riziku postihu ze strany nadřízených.Pokud jste jeli z Harrachova a chtěli se zastavit v Kořenově , měli jste si koupit dvě jízdenky. První z Harrachova do Kořenova a druhou z Kořenova do Tanvaldu.
Pokud jste chtěli jet zubačkou , měli jste si zjistit veřejně známé termíny.
Na začátku července jsme si s dětmi naplánovali výlet z Tanvaldu vláčkem do Harrachova, tam nějaká malá procházka ( s dvouletým prckem 30km neujdete,že?) a zpět. Na jedné cestě se zastavit v Kořenově a kouknout do muzea. První neplánována změna byla ta, že od rána lilo jako z konve, čímž jsme odepsali tu procházku v Harrachově. pak nám na nádraží pověděli, že je týden, a tudíž zubačka jezdí pouze o víkendu. Tedy vzal čert zubačku, ve vlaku se to stejně nepozná, že? Ve vlaku jsme poprosili paní průvodčí, aby nám poradila, kdy je lepší zastavit se v Kořenovském muzeu, zda cestou tam a nebo nazpět v závislosti na návaznost vlaků.
Představím-li si výtopnu jako halu(taková garáž na lokomotivy - neznám to tam), která má asi spadlou střechu, čili odklidit materiál a udělat novou, případně přidat nová vrata a že by to mělo stát 19 milionů?! V ten okamžik si představím luxusní vilu v téže ceně. Řekl bych, že se na ní spotřebuje o dost víc dražšího materiálu. Pak si vždycky říkám, jak chce někdo podojit štědrého investora(stát).
taky mi to tak připadá.
až na to že ty vlaky z Harrachova do Sklarske Poreby stale nejezdi, nevim odkud mate ty informace ze jo... Projel tam zatim akorat snad ten jeden propagacni vlak....