- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jaký miliardy? kde furt berete jaký miliardy?zatim se profinancovalo "jen" nekolik desitek milionu a ty ze 3/4 dalo eu. jsem z budejc a jsem pro aby se jezdilo lodickou. Teda pokud se i na dalsim financovani bude podilet eu. vsechny materialy ve kterejch je napsano i kolik se profinancovalo z čí kapsy je k nalezeni na internetu(na strankach mesta CB)
já jsem taky pro, nevidím na fungování a ruchu na řece nic špatného a může to být do budoucna využito i jinak, než jenom na malé výletní parníčky
Ale na zplavnění vltavy aby tam mohli jezdit výletní lodě za 100Kč pár km pro pár turistů, na to jsou miliardy !
toho Jihozápadního "orgánu" přes který se rozdělovali EU dotace? Před pár lety ten tok dotací přece úplně zastavili. Ale asi se to zahrálo do autu, jako vždy.
Tak se zase utopilo několik miliard ve Vltavě. Návratnost investice nulová, protože na udržování vodní cesty bude třeba vynakládat desítky až stovky miliónů ročně. To bude znamenat stálý přísun peněz firmám kumpánů hlubockého kmotra (Nedvěd, Mallát, Mach a spol.). A pozor, stavět chtějí až do Prahy, takže zase přijdeme o hezkých pár miliard, protože oni se k těm penězům dostanou krize nekrize. Přestože silnice v jižních Čechách připomínají oraniště, po Vltavě se do Prahy půjde dostat za 14 hodin.
jj, to pedpisuju.
raději věnovali na stavbu dálnic a rekonstrukci železnice. Jižní Čechy jsou na tom s dopravním spojením naprosto zoufale, nejhůř z celé rpeubliky. Ani dálnice, ani železniční koridor. Není snad jediný Budějčák, který by to považoval za něco rozumného. Všichni z toho mají akorát legraci. Samozřejmě - s výjimkou těch, co se na tom dobře nakapshovali.