- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je toto kolo fakt bezva. Stalo se při třetí jízdě, na rušné silnici.Nic moc. Informovala jsem int. fy., kde jsem kolo koupila. To vám spraví v každém servisu, zněla odpověď. Náraz byl tvrdý,kolo divně vrže a co teď ? Za každou radu budu vděčná. Dík.
tohle je uplně plečka kolo za 5 tisíc z drahým elektropohonem, se pak nemůžete divit, po zajetí si ho nechte seřídit, tedy hned !!!!
toto je standartní horské kolo s elektromotorem
krosové vypadá tedy věru jinak ........
Jaký tohle má význam, To už rovnou budu jezdit na krosině než tohle. Kolo je od toho aby se na něm šlapalo, jinak mohu mít rovnou motocykl
"cena je téměř stejná jako za normální krosové kolo"
Normalni krosove kolo stoji 7-10 tisic. Toto stoji 2-3x vice.
Priste trochu rozumu do hrsti.
Cože? Krosové kolo za 7 tisíc Kč? Vždyť 7 tisíc stojí jen (průměrná) odpružená vidlice...
Lanko na kotouce? lanko pruzi, po pul roce zatuhne... Lanko na V brzdy, hydraulika na kotouce, to ma podle me srovnatelny brzdny ucinek... Lanko na kotouce je podle me jen tahak na levnou vec k nicemu
Asi neznáš mechanický kotoučovky od Avidu. Brzdí lépe než 80% hydraulických. Ale než ty Zoomu co jsou v článku, to radši průměrné "V" brzdy.
U takhle malyho kola nema rekuperace vyznam. Rychle to nejede a pri malych otackach motoru nefunguje.
I na mym rychlym kole uplne jine ligy mam celkovou ucinnost rekuperace tak 5%
Celé "elektrokolo" dělá vlastně toto. Širší obutí obou kol, zadní kolo s elektromotorem. Na rám držák a v něm upevněná baterie. Jinak normální kolo, i s přehazovačkou. Hloupé by to nebylo, pokud by člověk měl toto jako sestavu. Tj. dle potřeby si nasadil dozadu buď normální kolo, nebo to s motorem. A přidal držák s baterií nebo naopak sundal. Na to by nebylo třeba ani kupovat celé kolo, stačilo by zadní kolo, baterie a držák. Plus ovládání na řidítka. Takto zkombinované by bylo dobré pro lidi, kteří si rádi občas zasportují. Ale nemají zas takovou kondici a občas potřebují či využijí jízdu na "kole", spíš účelově, ne kvůli sportu.
Jinak kombinace na jedné vyjíždce mi nepřijde výhodná. Když šlapu, tak tahám s sebou navíc baterii a motor. Což je znát právě do kopce, tj. tam, kde by člověk potřeboval pomoci. Ujet 50 km, ale bez šlapání jen 25 - to je kombinace k ničemu. Druhých 25 km táhnu zátěž navíc, rovnou můžu šlapat celé - a o trochu víc námahy.
Bylo by asi efektivní, kdyby při jízdě z kopce by brzdilo motorem, tj. zpětně dobíjelo baterii. A vlastně bylo možné brzdit dynamem i jinak. To by ale bylo asi dražší. Dojezd 25 km je k ničemu, tohle ujede na kole i hodně velký nesportovec. Pokud by byl větší dojezd, tj. 50-60 km bez šlapání, tak by kolo bylo použitelné. Takto spíš jako hračka pro nadšence.
než takovouhle chcíplotinu. Zatáhnu za plyn a motorka orá brázdu, tohle je rádno ,že se to vyškrábe na menší pahorek a baterka je prázdná.
v poslední době jsem si říkal, jak budu jezdit, až už síla nebude - a tohle je super ! A vy mladí - nesmějte se a buďte rádi, taky na vás dojde :-)