Diskuze

Z Londýna do New Yorku za 37 hodin. Hotelovou vzducholodí už v roce 2015

Představte si, že sedíte v baru ve 265 metrů vysokém hotelu a přitom se vznášíte tisíce metrů nad zemí. Toto je vize britských konstruktérů, kteří navrhli unikátní létající hotel poháněný solární a vodíkovou energií. První zábavní let by se mohl uskutečnit už v roce 2015.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ne přezdívce nazáleží

16. 2. 2010 19:32
100 lidí?

Píšou, že tam bude: "čtyři dvojpodlažní apartmány a pět menších jednopatrových, a také jeden luxusní střešní byt". To je celkem 10 "bytů", pro 100 lidí?

10 lidí na apartmán?

eh...:-P

0 0
možnosti

FoDa

14. 2. 2010 21:50
Hmm..

opravdu paráda, naprosto neaerodynamický, těžko ovladatelný tvar, se kterým budou přírodní živly cvičit jedna radost ;-D:-/

Ale v reklamě a vizualici vypadá moc dobře, z investorů možná vytáhnou slušné peníze  - nebylo náhodou vlastně toto cílem ?

0 0
možnosti

sjetá guma

14. 2. 2010 15:51
Vodík???

Asi jim jeden Hindenburg nestačil.

Skoro jsem chtěl říct, že dobrý nápad, udělat plavidlo lehčí než vzduch, schopné letět nad mraky a pohánět to solárkem, to by muselo mít proti letadlu ho*no provozní náklady. Takhle bych do toho teda nesedl.Rv

0 0
možnosti

Choakinek

12. 2. 2010 18:30
Maxko

Ale jo, pěkný Maxko. Z kerý je to adventury? ;-D

0 0
možnosti

performer1

12. 2. 2010 16:24
ten interiér se hodí leda na nějakou GB party

:-)

0 0
možnosti

technik4

12. 2. 2010 15:49
Eee

Ekologie vzducholodí by měla spočívat především v tom, že na vznášení se v prostoru nepotřebují vůbec žádné palivo. (Pokud však mají letět určeným směrem, už musí nahodit motory - a vítr je ještě ke všemu může hnát úplně jinam) Srovnejte si to všaks vrtulníkem, který ještě navíc produkuje příšerný kravál.. Ale slabinou určitě je, že takový let vzducholodi je mnohem víc závislý a počasí - tady, zda se vůbec uskuteční a jaká bude jeho délka. To v článku trochu chybí, a taky v jaké hladině to vlastně poletí.? Ten lahodný tvar taky bude dobrý pro radary, takže bude dobře vidět před kolizí s letadlem. Ale jak bude asi vypadat přistání a parkování za silného větru nebo bouřky? Hindenburg taky přistával, tuším - za bouřkových podmínek.

Vodíku bych se nebál - jestliže ho pouštíme jako palivo do silničního provozu, dopouštíme se mnohem větších rizik, navíc páchaných na osádkách vozidel, které jsou nešťastnou náhodou poblíž ohniska možné nehody auta s vodíkovým pohonem.

M se ten nápad moc líbí.

0 0
možnosti

FoDa

14. 2. 2010 21:52
Re: Eee

No právě, je to tak závislé na počasí, že  pro plánované vzdálenosti, místa kde se to bude pohybovat a předpokládané dlouhé doby letu je to principielně naprosto nesmyslné.

0 0
možnosti

TrueRobos

12. 2. 2010 11:30
No tak vodíkovou bombou

bych cestovat vážně nechtěl. Myslel jsem, že se s rozvojem tohoto typu vzduchoplavby čekalo pouze na hélium... 8-o

0 0
možnosti

MadHawk

12. 2. 2010 10:29
nevidím nic, co by určovalo

směr letu nebo neco, co by to pohánělo? Ani jsem si nevšiml v článku... něco tu nehraje :-/

0 0
možnosti

ted61

12. 2. 2010 10:00
tak

Tak tohle se mi také líbí, pokud na to budu mít letím.Do vesmíru se zatím nepodívám ale to snad utáhnu,.

0 0
možnosti

vena.m

11. 2. 2010 16:00
Krása ...

Hoodně se mi to líbí, ale volně se vznášet nad oceánech bych asi nezvládl ;) ale prolett se v tom by mohl být extrémní zážitek ;)

0 0
možnosti