Diskuze

Podívejte se, jak se bude létat „na stojáka“. První návrh z dílny Airbusu

Vize některých nízkonákladových leteckých společností, jak ještě více ušetřit pomocí letů "na stojáka", získává jasné obrysy. Newyorský deník The New York Times zveřejnil minulý týden první návrh takových letů, jak ho zpracovala firma Airbus pro čínské aerolinky Spring Airlines.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

28. 7. 2009 14:45
Tak nevím,

nemůžu si pomoct,připomíná mě to dopravu otroků z Ameriky do Evropy  před mnoha staletíma.Chybí jen přivázaní pasažérů k sobě.Doporučuji silný kovový řetězy.

0 0
možnosti

Host

29. 7. 2009 1:39
Re: Tak nevím,

Chybne srovnavejte otroky a dnesni cestujici.  Podobnost mezi cestujicimi a otroky je pouze zdanliva. Dnesni cestujici  se zasadne lisi od otroku prece  tim, ze  za  dopravu  plati. Slysel jste snad nekdy, ze by otroci za prepravu platili?

0 0
možnosti
SB

Host

28. 7. 2009 13:45
Jak počitam

Tak do toho letadla na stojaka se narve jen o 20% navic ... a přibližně o 5 max 10 procent mene ... ps nejvic se sa usetrit na personalu ( specielne na spravne naplanovanych postupech apod. ) ... je to ta nejvetsi cast nakladu

0 0
možnosti
ST

neverest

27. 7. 2009 12:49
mě vynechte

číňani ať si klidně udělají z letadel dobytčáky. Letadlem, kde budou místa na stání nechci letět ani v sedě. Nejsem zvědavej na to, aby mi někdo stojící při přistání skočil na záda ;-€

0 0
možnosti

Host

27. 7. 2009 21:53
Re: mě vynechte

Autobus brzdí víc než letadlo......

V Asii by to mohlo fungovat, v EU těžko. I když socka je socka a za slevu je schopna strkat své smrduté podpaží hodinu jinému pod nos a ani trochu se přitom nestydět.

0 0
možnosti

Host

27. 7. 2009 11:36
No nevim

Dobry den

tak myslim , ze letani ve stoje jest pekna blbost. Chtel bych videt jak se na to budou setujici tvarit pri delsich vzdalenostech a nebo v pripade Business Class . at mi nikdo nerika , ze pro ty cestujici normalni sedadla budou, nebo , ze bude cele letadlo o letani ve stoje. Proc jsou tam letusky k nicemu ja jako palbubni pruvodci mam behem letu prace dosta pokud obsluhuji ve First tak jeste vice. takze se urcite nenudim a nasim cestujicim poskytujeme vynikajici konfort. No prijdemmi to spise jako dobry vtip.

0 0
možnosti
H

Haui1

27. 7. 2009 9:54
Když pominu nepohodlí,

tak jak to bude s nosností letadel? Už teď si musí někteří obézní cestující připlácet, prý kvůli povoleného zatížení letadla. Když se budou cestující přepravovat na stojáka, tak to letadla unesou více?

0 0
možnosti

Host

27. 7. 2009 12:46
Re: Když pominu nepohodlí,

nosnost je dostatecna, ale jde o pomer vaha letadla/pocet cestujicich. Proto se ted priplaci..

0 0
možnosti
JM

YaTaky

27. 7. 2009 7:39
Pokud bude mit kazdy chlap svou letusku...

..a zanska letusaka...tak i na to stojato se da.......;-D:-P

0 0
možnosti

Host

29. 7. 2009 1:49
Re: Pokud bude mit kazdy chlap svou letusku...

Kdepak, kdepak, kdepak! Zanska letuska nebude. Letusky budou take jenom pozemni. Proti tomu by protestovaly feministicky spolky. A kdyby kazdemu cestujicimu pridelili osobu opacneho pohlavi, tak budou zase protestovat teplomilni. Nakonec by to vsechno nesmirne prodrazilo provoz aerolinii

0 0
možnosti
V

Vyplesk

27. 7. 2009 7:21
Travel Service už to má :)

Nelítá sice na stojáka, ale zkrátil rozestupy mezi sedačkami tak, že když vyklopíte "stoleček", zaryje se vám hluboko do břicha. Zažil jsem to na letu do Londýna, který zajišťoval Travel Service pro SkyEurope (už v té době neměli dost letadel), imatrikulační značka Airbusu začínala YL (Lotyšsko), v opěrkách u mé sedačky chyběly nebo se volně kývaly šroubky a kapitán se jmenoval Igor Paličev.

0 0
možnosti
ST

neverest

27. 7. 2009 12:54
Re: Travel Service už to má :)

Travel Service lítá se strojema, kde nejdou sklápět opěradla - lidi tam sedí jako prkno, ani spát se nedá, s pohodlím to nemá nic společnýho už teď.;-€

0 0
možnosti

Host

26. 7. 2009 23:48
Pryc s zkostnatelymi formami letani

Nejlepe lze usetrit, kdyby cestujici byli v uzavrenych hamakach, ktere nic nevazi. Na konci by byly krouzky za ktere by je mohlo uchopit nakladaci zarizeni. V letadle by na kazde palube lezeli vodorovne v trech vrstvach. Dole by byla treti trida a nahore by lezela prvni trida. Cestujici by se tak stlacovali vlastni vahou. Jak bylo spravne poznamenano letusky jsou zbytecne. Zbytecni jsou ovsem i piloti na palube. Lepe jejich praci zastanou pocitace, pripadne pozemni piloti specializovani na urcite letiste. Chirurgove dnes take operuji pomoci telemechaniky pres celou zemekouli. Ma to ohromnou vyhodu v moznosti specializace na unikatni operace. V dnesni dobe telemechaniky, pocitacu, GPS  a druzicovejch spoju jsou zbytecne i radary. Konecne, airolinky by mohli zavest tarify podle vahy pasazera a dalsich okolnost podobne jako mobilni operatori.

0 0
možnosti

Host

28. 7. 2009 9:33
Re: Pryc s zkostnatelymi formami letani

jste génius, génius !!!

0 0
možnosti
MM

captain cook

26. 7. 2009 14:17
1.aprila

proc me porad nad timhle tematem napada, jestli to nebylo puvodne vydano/melo byt vydano na 1.aprila?

0 0
možnosti

Host

27. 7. 2009 21:58
Re: 1.aprila

Ne. Má to něco do sebe. Je pořád dost lidí, kteří za slevu jsou ochotni podstoupit cokoliv, bez ohledu na pohodlí, kulturu, bezpečí, zdraví a životy. Pro ně se tahle zrůdnost chystá.

0 0
možnosti

Host

26. 7. 2009 12:36
levne letenky!!

Taky by se usetrilo kdyby neletali zadne letusky ty tam jsou stejne ne prd a pilot staci jen jeden. Vubec dve nejlepsi verze jsou sedet na zemi jako japoncici pri obede nebo pak dobre funguji barove zidle a vsichni kolenama k sobe,..EUR^

0 0
možnosti

Host

27. 7. 2009 15:28
Re: levne letenky!!

ja bysem chtěl na volný sedadlo po tom druhým pilotovi... fakt bysem na nic nešahal...

0 0
možnosti