Diskuze

ČSA výrazně omezily služby. Rozdíl oproti low-cost společnostem se snížil

Národní letecký dopravce ČSA se před nadcházející privatizací snaží vylepšit hospodářské výsledky. Po vzoru nízkonákladových aerolinií výrazně omezil servis pro cestující v turistické třídě. O tři kila se snížil limit hmotnosti odbavených zavazadel, z paluby zmizel denní tisk, ne všechno občerstvení je zadarmo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

18. 6. 2009 23:24
Katastrofa

Létám s ČSA celkem pravidelně 2x měsíčně a kvalita služeb jde spolehlivě a trvale dolů. Naposledy mi pracovník ČSA na odbavovací přepážce Business třídy vážil kufřík notebook a málem i bundu, a protože to všechno dohromady mělo 13 kg namísto 12, odmítl mi kufřík vzít jako palubní zavazadlo. Nikdy a nikde se mi nic podobného nestalo, šel jsem tedy k normální přepážce, kde mě bez problémů odbavili, nicméně onen snaživý pracovník jim neváhal zavolat a žádal je, aby mi příruční zavazadlo nevzali. Potom ještě volal do gatu. I tam naštěstí byli normální lidé. Nicméně takové chování k zákazníkovi s věrnostní kartou a nalétanými stovkami tisíc mil je podle mě naprosto neakceptovatelné. Já už létám s ČSA jen a jedině tehdy, pokud do dané destinace neexistuje žádné jiné spojení. A moc se těším, až přijde jakákoliv konkurence. Myslím, že to páni manažeři v ČSA nevzali právě za správný konec ... ;-€

0 0
možnosti

Host

12. 6. 2009 15:38
Tomuhle idnes moc nedala...

Kdyby se zeptali víc než jednoho klienta ČSA, tak by mohli rychle zjistit mnohem víc... Třeba že ČSA omezuje vstup do salonku na stříbrné karty, že často musíte při převedení do bussines třídy podepsat papír, že vám stačí jídlo z economy třídy, že využít míle k nákupu letenek nejde vždy a má to spoustu omezení, že nejlevnější bussines je někdy za stejnou cenu jako nejdražší letenka v economy a hlavně, že letenky např. s Austrian (nebo s ostatními členy Star aliance) z Vídně kamkoliv jsou zpravidla výrazně levnější než s ČSA z Prahy, což pro nás z Moravy není tak úplně zanedbatelná informace.

0 0
možnosti

petra hrehusová

24. 5. 2009 10:40
veci na baculky

tricko saty sukne miky ni  rifle ale znackove za   dermo  pro  kluky a hplki ty mikiny

[>-];-D

0 0
možnosti

abcd

9. 3. 2009 20:56
do anglie se skyeurope

R^

0 0
možnosti

Marian

7. 3. 2009 20:22
tisk?

chteji usetrit na dennim tisku?

0 0
možnosti

k.m

5. 3. 2009 18:55
chaoz

No Teď jsem letěl s ČSA do Athén a maj v tom docela chaoz...při cestě tam denní tisk byl( sice pouze LN) a k pití byla zdarma pouze voda či džus za třetinku piva chtěli pade....naopak zpět bez novin,ale naopak to pivo bylo zdarma....

No já si tam stejně nic za co se platí nedávám a z ČSA létám pouze přes clik4sky....dávat za letenku do Athén 9600 - nejsem padlej na hlavu. 

0 0
možnosti

moopy2

5. 3. 2009 20:37
Re: chaoz

letím tm v květnu. přes C4S sem nesehnal na dobrej termín. tak mam za 6000 pro dva lidi z vídně s SkyE.

0 0
možnosti

Hlina

5. 3. 2009 17:29
Chyba

Jednoslovny komentar: chyba !

0 0
možnosti

.

5. 3. 2009 4:58
.

No, panstvo - nechci vam priliz brat iluse  o CSA, ale prave jsem na netu zjistil cenu letu s CSA Mnichov - Praha - Ostrava. Tedy konretne 380,- Euro. To je dost sila ...

Za 400,- Euro jsem s Thai Airways Int. - tedy se Star Alliance v Bangkoku. A uroven - to je jiny kafe. Takze kecy o sluzbach,  servisu atd. jsou v podstate nesmysl. Jak to tak vidim, stava se s CSA prepravce pro bezdomovce ... ;-D;-D;-D  

0 0
možnosti

Damik

12. 6. 2009 11:34
Re: .

Tyhlety "firemní" lety jsou pěkně drahý (kolkrát platím třeba 25 tis. za letenku po evropě) a úroveň služeb je do nízká. Lítám dost častos ČSA a Austrian a povětšinou si business class představují jako to, že mě posadí dopředu a dají mi dvě jídla místo jednoho (což stejně odmítám, jelikož bych se pěkně přežral za hodinu letu). Letadla jsou povětšinou dost nepohodlná (Fokker 100 s Austrian má sedačky jako stará pražská tramvaj) a daleko radši cestuju třeba se Skyeurope nebo Easyjet v nových letadlech s pohodlnými sedačkami. 

0 0
možnosti

Chlupaty Knedlik

4. 3. 2009 23:43
CSA dopadne jako SAS

ten se take pred 2 - 3 lety vychloubal jak se chce zamerit na bussines klientelu a zavedl zpoplanene jidlo a piti v opici tride po Evrope. A od te doby to snim jde do kopru. K tomu jeste nevydarena investice v podobe koupe Spanair (za 650 milionu Euro a v bide se ho ted zbavili za symbolicke 1 Euro). V CSA by si meli uvedomit, ze bussines klientela nelita bussines class, ale drtiva vetsina v opici tride.

0 0
možnosti

Chlupaty Knedlik

4. 3. 2009 23:45
Re: CSA dopadne jako SAS

doplneim ze po Evrope. V drtive vetsine firem co znam, po Evrope lita v bussines jen nejvyssi management. Zbytek muze v bussines jen na mezikontinentalni lety. Tomu take odpovida, ze po Evrope je v bussines class tak sotva 10% kapacity letadla, zatimco na mezikontinetalnich letech je to casto i jedna tretina mist

0 0
možnosti

IgorAlelujev

4. 3. 2009 22:26
Co si budem nalhávat ....

kdo trochu lítá, ten ví, ze CSA je SABENA.

0 0
možnosti

jakub7

5. 3. 2009 12:52
Re: Co si budem nalhávat ....

Ja litam vic nez trochu, ale Sabenu neznam, zacal jsem litat (jako pasazer) az po roce 2001..

0 0
možnosti