- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sharanského (Vyjednáváč USA John Martin - Glienicke Bridge - červen 1985) s požehnáním Kryuchkova (KGB), Köchera zastupoval Frierer. Podle toho, co jsem četl přiletěli oba na Templehof 10. února 1986 a vyměna se uskutečnila 11. února 1986.
Z textu vyplývá, že jedna z ruských raket SA-2 zasáhla i záchytný stíhač Su-9. Tohle bohužel není zcela potvrzená informace, neboť je založena na tvrzení jednoho jediného člověka (přeběhlík Viktor Bělenko).
Powers nezemřel jako testovací pilot vrtulníku - celé se Vám to nějak pomotalo. Po svém návratu nějakou dobu pracoval pro Clarence Kelly Johnosna jako testovací pilot v oddělení Skunk Works továrny Lockheed. Potom pracoval jako pilot vrtulníku pro rozhlasovou společnost KNBC. Havárie byla dost prozaická: při návratu na heliport došlo vrtulníku palivo, protože byla rozbitá taková ta rafička, co ukazuje kolik ho je ještě v tanku.