Diskuze

13 tipů, jak správně obout kolo

Stále více Čechů tráví volný čas jízdou na kole v přírodě. Výrobci zákazníkům vycházejí vstříc a vyrábějí pro ně kola, která jsou na rovné asfaltky i do terénu. K příjemnému zážitku z cesty nestačí jen dobré brzdy a lehký rám, ale také správný plášť kola. Do čeho kolo "obout"?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TEKILER

8. 4. 2009 8:22
bod 3 je lež

delam do ciklistiky, zivim se tim ---- doporucuju tohleto obuti

pro turistu na horaka 2x schwalbe racing ralph, pro milovnika celoodpruzenych maraton biku nahradit predni schwalbe noby nic,     lepsi plaste sem nejezdil

a na ceste si trekari muzou polibit rit, vzdy jim ujedu;-D, a k clanku, autor nikdy nemnel dobre kolo, jinak by bod cislo 3 nikdy nenapsal(Y)(Y)(Y)

http://www.dolekop.com/fotky/46007-hodnotte-kritizujte-cistit-se-mi-to-nechtelo-

0 0
možnosti

Tlusťoch

14. 1. 2009 19:53
Pláště pro tlusťocha

Čus. Hele tady řikaj že kevlar a pod nejsou na větší váhu. zajimalo by mě jaký krosový pláště bych si měl na svýho autora koupit????? Je mi u jedno jestli budou vážit vo pár gramů na víc ale potřebuju spolehlivost a spíš víc do terénu. (vážim 115kg+13kg kolo+10kg bagáž  Dík...

0 0
možnosti

Touring Cannondale 1000 X

22. 9. 2008 3:44
Jednoduse

, Kupte si plaste do terenu v kterym nejvic jezdite , na MTB jezdim taky a vetsinu casu travim na rychlych lesnich cestach (hard packed fast roads) a vyhovuji me 26x 1.95 Continental Town Country , nahore v Rockies uz musim met jinej dezen a pneu ktery vydrzi a racing sirsi Schwalbe jsou nezbytnosti ...... Na cyclovandry po asfaltu pouzivam Schwalbe Marathon , na silnicku Michelin a na treking Kogu Miatu protoze ji pouzivam jako commuter do prace ,  protoze je tu casto mokry asfalt Bondrager tire protoze nejlip odvadi vodu , lip nez vsecky 700 Panaracers . Volba spravny pneu na bicycle pro teren v kterym se pohybujete zvysi vasi  bezpecnost a radost z jezdeni na kole , Nezapominejte na spravny tlak , nikdy nepumpujte vic nebo min nez udava vyrobce .

0 0
možnosti

umek

12. 9. 2008 13:21
Mne by zajimalo,

proc pneu na kolo stoji stejne a nekdy i vic nez na auto,kdyz je to desetina materialu oproti pneu na auto8-oRv

0 0
možnosti

TEKILER

8. 4. 2009 8:24
Re: Mne by zajimalo,

protoze sou z kevlaru, a vazi 2x min nez klasicky plast pokud de o ty drahe

zyvodni obuti na auto taky nestoji jako barum na filetuRv, chce to mozek a neptat se na takove pi**viny

0 0
možnosti

Petr

29. 8. 2008 9:24
návod

Já jsem dobrý návod našel na cykl.cz. Tam je to trochu jinak.

0 0
možnosti
L

loginname_

29. 8. 2008 7:21
Podhuštění

snižuje riziko propíchnutí pláště střepem, protože se váha rozloží na větší plochu, ale zase zvyšuje riziko proražení při tvrdém nájezdu na hranu (obrubník). Já jezdím na 2 atmosféry a spokojenost.R^

0 0
možnosti

Pavel

26. 8. 2008 23:20
MF

Jinak MF včera dnes a zítra se opět ukázala;-)

0 0
možnosti

Pavel

26. 8. 2008 23:16
článek

ad11) duše je potřeba kvalitní značka a ne nějaký šunt co se za 1/2 roku rozlepí nebo se utrhne ventilek, dobrá duše vydrží i 2 nebo 3 roky(pokud se výrazně nepoškodí). Přehuštěný plášť na asfaltu jede, v terénu nejede, skáče a na štěrku je velká pravděpodobnost defektu. Na podhuštěném plášti asfalt moc nejede, v terénu drží, možnost procvaknutí duše u ráfku (hlavně u pevného kola na zadním kole)

ad13) galuskové ventilky používám snad 4 roky a zatím jsem ho nezlomil:-) Pumpu to chce na oba ventilky, bežná věc.

ad14) autor musí být špica chlap;-D

0 0
možnosti

jirka

28. 8. 2008 13:12
Re: článek

na galuskove ventilky se nedela pumpa s slauskem, chce to koupit redukci na dunlop/auto a foukat normalnim slauskem nebo rovnou u benzinky.

0 0
možnosti

Pavel

26. 8. 2008 23:16
článek

ad 8) řešíte kraviny, pro normální lidi UST pláště a UST ráfky, No Tubes hezké ale nezalepí větší defekt ikdyž se tvrdí že ano...to je ale věc tmelu

ad9) kravina je to naopak a navíc nemusí být odolnější...záleží na jeho váze a jeho konkurentů...to znamené kolik je tam také gumy. Poslední věta"Ultradrahé pláště mívají obvykle hodnotu TPI nižší." autor nic neví nic si nezjistí!!!

ad10) plášť se mění podle uvážení...chce to použít hlavu jako vždy. Na asfaltu malý vzorek nevadí, akorát hrozí větší riziko defektu. V terénu podle toho jak se kdo cítí, každý snad pozná jestli už mu plášť nedrží nebo je to pořád ještě v míře.

0 0
možnosti

Pavel

26. 8. 2008 23:16
článek

No nevím, jestli to dobře chápu tak je článek pro lidi co se v tom moc neorientují:-)

ad 2) normální lidi nejezdí po kořenech ani v blatě, potřebují univerzální vzorek asfalt/lesní cesty

ad 3) nadpis je pi...na, pláště si můžeš přehodit za hladké, silničku nemám a kupovat si ji nebudu:-)

ad 4) něco jako bod 2)

ad5) neznám nikoho, že by si na vyjížďku vezl náhradní kevlarový plášť....kevlar patka=lehčí, lepší jízdní vlastnosti, menší hmotnost

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  19.4 14:15

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Největší hřbitov lodí západní polokoule vznikl kvůli kardinálnímu průšvihu

15. dubna 2024

Válka je o ničení a zabíjení. O újmě na životním prostředí. Snad právě proto tolik fascinuje osud...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků

18. dubna 2024

Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...

OBRAZEM: Na samotě V lomu. Podívejte se na nejnovější glamping v Česku

17. dubna 2024

Glamping, tedy luxusní kempování, nabírá v tuzemsku v posledních letech na popularitě. Nejnovější...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Biologické zbraně, hadi a plyn. Ostrovy, které jsou plné podivností

20. dubna 2024

Některé byste nejspíš ani vidět nechtěli, jiné zase vidět nesmíte. Další mizejí z atlasů, objevují...

Biologické zbraně, hadi a plyn. Ostrovy, které jsou plné podivností

20. dubna 2024

Některé byste nejspíš ani vidět nechtěli, jiné zase vidět nesmíte. Další mizejí z atlasů, objevují...

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  19.4 14:15

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Španělské Stonehenge zpřístupnily klimatické změny. Je vítanou atrakcí

19. dubna 2024

Epizody vražedného sucha se do dění v Evropě nezapisují jen negativy. Vlna veder v roce 2022...

To nejlepší z Itálie. Florencie ohromí nejen originály starých mistrů

19. dubna 2024

Ve zvlněné krajině Toskánska leží kolébka renesance, která kdysi bývala jedním z nejvýznamnějších...