- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hlavne, ze mame koridory. po sedme vecer se neda dostat z brna do pardubic. ani z olomouce do pardubic... a jak vidim, tak po devate ani z olomouce do prahy. nechapu. CD je HNUS. odmitam s nimi jezdit. nikdy vice. C(ekej) D(louho)
NEPŘÍPOJE V OLOMOUCI A V PŘEROVĚ JSOU BĚŽNÉ A JEŠTĚ SE VÁM VYSMĚJÍ AŤ SI NAPÍŠETE ELABORÁT DO KNIHY STÍŽNOSTÍ
ti trotlové co pracují v olomouci na dispečinku s toho mají ještě radost , většina vlaků s přestupními návaznými spoji kolem 15 minut ujede v rozmezí 3-5 minut po příjezdu zpožděného vlaku a pak stejně stojí v července nebo lukavici a čeká na projetí pendolína , nedávna tady probšhlo jak se průvodčí z pendolína chlubil že mají v olomouci zpoždění jen 25 minut a ostatní IC a rychlíky 40 a více
Potřeboval jsem se letos v létě dostat do Brna, odkud jsme s přítelkyní pokračovali autobusem do Belgie. Jak znalý poměrů v ČD jsem si dal rezervu 2 a 3/4 hodiny (jako oběd a tak...). No, nakonec z toho byla hodina a půl, ale oběd jsem taky stihl :o)
ve vší úctě, musel to být nepříjemný zážitek. Ale toto není nic proti drahám na balkáně.Tam na 2 hodiny zastaví vlak uprostřed kukuřičného pole,nikdo neví proč.A rychlost? šalina jede rychleji.Srbáci nic neřeší.Další nástraha jsou dvě hlavní nádraží v Budapešti...takový běh s krosnou na zadech,neprijemne.cus
Mezi Maďarskem a Rumunskem zastavil vlak uprostřed obrovské skládky. Do vlaku nastoupili ozbrojení omaskáčovaní muži (asi celníci i když každý měl jinou uniformu) a vyžadovali úplatky.To bylo něco.
Je to brekot malé holky-tahle 600 ma většinou zpoždění,znam to moc dobře.Do Prahy by se dotyčna dostala stejně kolem pulnoci,pak doprava domu nočním autobusem či tramvají-cca 0:30-0:45 doma.Ted umejt atd,možná sex..pokud je s kym.A rano vstávat do rachoty na patou...jenže nevyspala,díky vlastní vině.Ja bejt zamestnavatelem,tak dotyčnou vytaham za uši,že mi v práci zívá.Hloupy pokus potopit České dráhy.A že se ve vlaku spí?Není to normální?Cizinci ze slovenska nam tady staví a staví-když se naším lemrám nechce makat,tak je nechte milá na pokoji.Je to z Košic dost daleko a lístek je stojí daleko víc peněz-než vás.Takže nazdar!A hybaj do autobusu,když seš tak chytrej at jsi už kdokoliv
taktéž z vlastní skutečnosti vím, že ono zpoždění téměř vždy nachytá mezi Olomoucí a Zábřehem, tak nevím, proč nemohli 15 minut odstát v tý olomouci
ja si myslim ze masinfira toho rychliku byl tak vykolejenej z toho ze jeho rychlik konecne jede na cas, ze rozhodne nechtel cekat na opozdenej osobak... Jinak pokud rano chcete do prace, je fakt blbost jezdit CD:)
Celkem poctivě jsem si přečetl tuto diskuzi a nestačím se divit. Já jezdím vlakem vcelku pravidelně, s dětmi, s kolem i jen tak. Pravda, málokdy dojedeme na čas, ale většinou to není víc jak deset minut, což ještě není tak zlý. Určitě musím uznat, že úroveň cestování se hodně zvedla, ale stále je to ještě málo. I když ani v zahraničí to většinou není o mnoho lepší, pokud tedy nejedete IC/EC nebo SC. Zase na druhou stranu vycestujte vlakem do Rumunska, či Bulharska (jsou též členové EU) a budete ještě rádi jezdit v pohodě s ČD
Od včerejšího dne tu čtu samé zajímavé příspěvky a názory. Jen na okraj, ať se každý podívá na zaměstnavatele u kterého pracuje, jestli je opravdu vše na 100 procent dokonalé a spolehlivé bez žádné chybičky. Nebudu se ČD zastávat, ale protože jsem měl možnost něco málo po evropských železnicích najezdit, neřekl bych, že je to někde zase o tolik lepší. Zažil jsem stávku v Itálii kdy některé vlaky nejely vúbec a ty co jely tak zcela nahodile, zpoždění 120 minut z Německa do Belgie atd. K jednomu názoru, že by ČD měly zajistit ubytování a občerstvení v případě ujetého přípoje, možná měli, ale pak by jízdenka z Hané do Prahy nestála co dnes, ale pravděpodobně by byla kolem 100 Eur. Na zavěr bych řekl, že držet rychlík kvůli Os vlaku by bylo jistě dobré,ale takhle by se to mohlo dělat v každé stanici s do cílové zastávky by vlak přijel v 1 ráno.
je trochu mimo realitu ČD, nutno však dodat, že má pravdu. Všichni, kteří mu tady nadáváte, jste jeli někdy vlakem poprvé a velice pravděpodobně jste dopadli stejně. Možná teď máte škodolibou radost z toho, že někdo dopadl podobně jajko vy kdysi.
Dále to s Prahou a pražákama nic společného (kromě toho, že autor jel do Prahy), takže nadávky na Pražáky nechápu (nejsem Pražák). Je to o tom, že ČD jsou socialistickou společností, kde platí úplně jiná pravidla než v soukromých společnostech. Bohužel 10-20 minut není pro ČD zpoždění. Pro ostatní, přečtěte si něco o japonských vlacích. Je to sice v porovnání s ČD asi dost utopie, ale jinde to prostě jde.
Ano, jenze v Japonsku vyjde zpatecni jizdenka na Shinkanzen z Tokia do Osaky a zpet na nejakych 25.000 JPY / tj. cirka 5.000 korun. Mate pravdu, je to utopie. Za tuhle cenu by u nas nikdo nejel.
Ale jde to ... to je taky fakt. Jenze Japonsko nemuzete porovnavat. To neni jen o vlacich, ale i o navazne infrastrukture (mistni vlaky, restaurace, sluzby okolo zeleznicni dopravy ...), ktera je tam na diametralne odlisny urovni.
a ne s touhle firmou plnou spinavcu, nemakacenku a blbu
...na rozdíl od aut, kde jezdí samí slušní lidé (zejména k chodcům), čistotní (jezdí na elektriku) a ohleduplní ke svému okolí (neotravují své okolí hlukem). Představa je to hezká, skutečnost je lehce jinde.