- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před pár dny jsem se vzátila z dovolené s CK Shenko's a musím říct jediné - BYLA TO HRŮZA!!!
Podrobnosti se dozvíte zde: http://www.nejhorsidovolena.estranky.cz/clanky/cestovani/Shenkos
Mám velmi nepříjemné zkušenosti s touto SK a varuji lidi , jejich delegáti a sama CK prodává něco, co není a záměrně mění hotel za horší. nechte si vše napsat do smlouvy!!!!
Že by šlo o hotel Nubian Village? V případě že ano,tak to mohu podepsat!
Já jsem v Nubianu měla být 14 dní.Komu se ale poštěstí za 14 dní poznat dva úplně jiné a nesrovnatelné hotely? Kdyby se to stalo jenom nám patnácti,ale další týden se to opakovalo pro dalších deset! Přitom ostatní CK Nubian přijímal. Kde je teda asi chyba?
„Někteří přišli na to, že mohou lahve nebo plechovky strčit do nádržky na WC. A divili se, když se zasekl ventil a voda protekla o pár pater níž.“ pan Jiri skutecne existuje ? nejak nechapu jak zaseklej ventil muze zpusobit potopu, kdyz kazda nadrzka na hajzliku ma prepad, a pokdu nema, tak je to chyba tech bulharu ze ji nemaj, v OBI to stoji 120kc
pracovala jsem dlouhá léta jako delegátka, nehodlám se zastávat CK protože jsme často museli "vyžírat" i jejich chyby, ale i klienti mají mnohokrát naprosto nesmyslné požadavky. Navíc jsem si všimla že i u nás se začal rozmáhat fenomén známý hlavně z Německa: stěžovat si na cokoliv a požadovat od CK kompenzaci, aby nás ta dovolená vyšla levněji.
také jsem pracovala v této branži...
Letos jsem v Itálii u elegátky reklamoval, že jedna ze čtyř židlí ve čtyřlůžkovém apartmánu je na balkoně a díky úzkým dveřím ji nelze vnést do bytu. Ona slečna mi poradila, abych se domluvil se sousedy a oknem přes jejich byt si židli přenesl do svého bytu. Vše ve výši prvního patra...
Co k tomu dodat. Neznalost neomlouvá. Takže pokud někam jedu, tak jak už tady bylo několikrát psáno-jedině s prověřenou CK, o hotelu si zjistím maximum informací!!Existuje spoustu webů, určitě každý zná http://www.invia.cz
Nevěřím, že špatná, je vždy CK. Zažila jsem, že v pohodě delegátku, která měla pěkně krušné chvilky s českými nafoukanci, co si ušetři na dovolenou a jeli se tam chlubit s novou videokamerou a páskáčema(+slušivé skoro-podkolenky). O vybraném slovníčku nemluvě.
Takže asi tak....
se mi to preci jen nejak nezda. V Egypte jsem trikrat byl a pri posledni navsteve jsem to musel take chvili koumat jak dotycny (magneticky) trezor funguje. Ale fungoval, stacilo jen prijit na to jak:) A o neochote personalu pochybuji uplne. Otazkou spis je, jaci jsou turiste, pokud prijedou od zacatku s "nasranou drzkou ala my platime, vy si z nas sednete na zadek", pak mozna nepochodi. Trochu ucty, usmevu, pratelskeho jednani a NEVERIM, ze by se mi neco takoveho stalo.
Jste jak koukám zarytým optimistou, ale krásná česká parafráze praví že "lidé jsou různé a často blbá" a mnohdy nepochodíte ani se slušným přístupem. I když ve své podstatě máte pravdu. Jenže co dělat když přijedete do hotelu který má mít 4 hvězdy, reklamovaný jako "XXL dovolená, nejlepší co je v místě k dispozici", zaplatíte za týden pro 2 a dítě padesát tisíc a po příjezdu zjistíte že je na úrovni ubohé turistické ubytovny s palandama natřenýma štětkou na zeleno a omlácenou koupelnou, jako se to stalo nám se slavnou Sunny Days. Tak to asi nezachováte klid, že ano. A může to tisíckrát být podvod způsobený cestovkou a nikoli hotelem a bohužel vaše rozpoložení odnese personál hotelový který je na ráně.
Pročítám si tady samé negativní zkušenosti, tak dám k dobru jednu pozitivní. Minulý rok jsme letěli s CK Snail Travel do Portugalska na Algarve. Původní odlet ze soboty nám přesunuli na středu, což byl sice problém letecké společnosti, ale cestovka nám bez řečí jako kompenzaci dala zadarmo celodenní výlet po pobřeží. Hotel byl prefektní (radši jsme si ho ale ještě ověřili na internetu), přesně tak jak to popisovali, delegátka byla pořád k dispozici (když ne osobně, tak po telefonu). Cokoliv jsme potřebovali, všechno ihned zařídila, např. půjčení auta, nebo výlet lodí. Byli jsme maximálně spokojený, servis jak má být.
Resil jsem to i s majitelem. Nakonec nam dali doskodneni 1000 Kč. Cena zajezdu byla pres 40 tisic. Davali ho vsem, kdo si z toho zajezdu stezoval. I tem, kteri meli nesrovnatelne mensi problemi (treba ze jen jednou marne cekali na delegata a tim prisli o jeden vecer - my prisli takto o 3). Kolem Vanoc jsem ztratil nervy a trpelivost neco resit. Telefonáty a cesty primo do CK me vysly skoro na polovinu z jejich odskodneni. Bohuzel pro ne jsem tuto CK nedoporucil velke sposte litem a dve rodiny odradil od u nich jiz vybrane dovolene. Jinak Kvotour je kazdou chvili s nejaky prusvihem v TV. To uz o necem svedci.......
Nejhorsi zkusenosti mam s CK Kovotour. Delegat apsolutne nedodrzoval terminy shcuzek, takze spoustu casu jsme zabili cekanim na nej. 4 dny z 12 jsme byli ubytovani v hotelu horsi kvality, nez jsme meli byt plus nepresne informace o odjezdu na fakultativni vylety (misto, cas a program vyletu). Takze nekteri znas na vylet vubec neodjeli, na jinem byl napsany obed v cene, ktery ale nebyl s vysvetlenim, ze si ho muzeme koupit sami. plus dalsi veci. To nebyla dovolena. Pul roku jsem se pak s cestovkou dohadoval o nahrade skody.