- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevadilo by mi, kdyby reklama byla omotaná kolem památek v případě, že by byly opravovány, ale třeba výhled na celoročně zakrytou věž u Vltavy mě docela deprimuje. To je jak rudé neonové srdce nad Prahou.... Tak krásné město pak nevypadá jako historický skvost, ale jako laciná děvka.
Myslim, ze ta reklama Skodovky na plachte Jungmanna je velmi decentni a mne vubec nevadi, naopak takovyto sponzoring vitam.
Je to problem hlavne na budovach, ktere se neopravuji. Tam, pokud je to v pamatkove zone, nebo je budova sama o sobe necim vyznamne, bych to zakazal uplne.
U nas v Plzni je na Klatovske tride v Plzni k videni nekolik takovych hruz na domech z preminuleho stoleti (a to na domech nikterak ponicenych). Nase firma sidlila v jedne takove budove a po umisteni reklamy jsme se odstehovali. Majitelum domu to prilis nevadilo a radeji tam maji reklamu nez ve dvou podlazich sidlici firmu o 50 zamestnancich...
Dum proste neni reklamni plocha, i kdyz nic neni absolutni a zakryti boku panelovych domu, pokud tam nejsou okna mi vizuelne prijde naopak vhodne :-)
Když v centru práglu je zakázaná reklama, tak se to holt nějak obejít musí. Co s takovou věží, když by nepřinášela patřičný zisk.
Vrátil jsem se z Itálie a můžu potvrdit, že to samé jsem viděl na mnoha místech Říma i Florencie, dokonce i v Benátkách. Kdo chce fotit jako Japonec, má problém. Já si s tím ale hlavu nelámal. Genius locii všech těch míst hravě tyto drobnosti překonal.