- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...ta lvice nebo co to je vypadá stejně jako naše Megginka ;o)
Dle článku to vypadá na pád do vývrtky ze zatáčky - hrubá chyba pilotáže - pokles rychlosti pod minimum v zatáčce.....
nebyl bych tak prikry... Pokud krouzil a pozoroval, tak mohl mimodek i dotahovat a pokud se v krouzeni dostal do "klesaku" tak prisel prudky ubytek vztlaku na vnitrnim kridle a bylo to. Jako by se nedalo v krouzeni spadnout do vrtaku ;) Nekteri to zvladaji i na okruhu :D . Jde o to "to" vcas poznat a neco s "tim" udelat. Ne jen "vsi silou tahat za smerovku"
Podle mě článek poškozuje letecví obecně.
Překlad opět zpracoval laik bez konzultace s nějakým pilotem.
Z článku vyplyvá, že zkušený pilot havaruje vlivem "vzdušné díry" = nesmysl!!!!
1. Možnost technické závady na stroji - odpovědný pilot. Před letem je pilot povinen zkontrolovat stroj.
Možnost vzniku závady za letu - v článku ani náznak.
2.Hrubá chyba pilotáže. U zkušeného pilota by k ní nemělo dojít!!!
..myslim ze bez nich to pujde taky,by ten biolog mel delat neco poradnyho,takovej kus chlapa a ....sere se do nejakejch psu v Africe. ma se postavit proti japonskejm velrybarskejm koncernum jak likvidujou verlyby,nebo proti Japonskejm plovoucim tovarnam ,konzrvarnam...likvidujou more a serou na nejake OSN a pod. tam by mel ukazat k cemu je a ne srat se do najekech psu v rovnikovy Africe.Blb.
to každopádně!
Totiž to nejdůležitější - že se jedná o fikci, o hraný film. Tedy že nikdy se nikomu nic takového nestalo. Nicméně je to udělané přesvědčivě, to se musí nechat, člověk tomu věří naplno (pokud nezná triky filmařů a scénáristů)...
Tak to jsi trochu mimo. Samozřejmě že je to hrané, ale na základě skutečné události ....
http://www.bbc.co.uk/nature/animals/features/327feature1.shtml
Jestli svůj pád vysvětluje "vzdušnou dírou", tak to neni pilot ale nedouk.
Ale abych mu nekřivdil, možna tento nesmysl vznikl překladem.
ultralightem s e ma litat az se uklidni termika to znamena do 10 hodin dopoledne a po 17 hodine vecer. Litat s 500 kg letadlem v prave poledne je dost ,,strelba"..ponevadz termicke vystupni proudy s letadlem mlati hodne a kdyz k tomu jeste zafouka...,potes panbu,. Vlastne vaha je 450 kg vcetne pilota,..se to zda hodne ale nahore to s Vama mlati a yvchylkama kormidel to eliminovat nejde,nebo jen malo.
Proč to prostě nemůže být podle skutečnosti´- Přírodovědec byl zachráněn po ztroskotání letadla...
Jakou se stal obětí? A čeho???
Prostě tradičně iBLESK...
tenhle dil jsem videla uz nejakej ten rok zpatky, opravdu hodne drsny