- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těšil jsem se na jízdu 31.5.2008 ale bohužel se nekoná tak snad bude reparát 14.6.2008 uspěšný!!
Fotky a zároven důvod proč se do polska nejelo!! http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=1601&postdays=0&postorder=asc&start=180&sid=b52b2d88b592ccbae064ae52d737f5d8
nic nezavírat,nic nerušit!!!!vždyť je to unikátní trať na které jezdili a jezdí historické stroje které jinde nejsou...třeba 404.003 T426 atd....spíš zainvestovat..ta trať si to zaslouží a navíc to ministr kultury v roce 1992 prohlásil národní kulturní památkou....mě je teprv 16 ale rozhodně mam lepší nápady než ten co yb to zrušil....
"ale rozhodně mám lepší nápady než ten co by to zrušil"
Dobré !
Na této trati není až tak velký problém ji vyjet, hlavní je jí zpět ubrzdit.
Regionova opravdu není moderní souprava. Spíše bych řekl, že je to velmi nepovedený kousek Šumpereckých konstruktérů (modernizátorů). Základní nedostatek je hnaná náprava, která je nechána jako vnější, čímž je zaviněna většina adhézních potíží.
V Ivančičích u Brna stával viadukt, ve Vítkovicích vysoké pece, na severu je to zubačka. Je opravdu velmi zajímavé, jaká je úcta k tomu, co tvořilo kdysi dávno(?) tvář krajiny. Vždyť svět kolem nás nejsou jenom betonové krabice obchodů a řady paneláků. Třeba jednou skončíme tak, že budeme děti vodit do technické zoologické zahrady a budeme jim ukazovat - tohle je kamenný most, který je starý 600 let, ale museli ho přestěhovat, protože byl tak úzký, že se na něm minuly čtyři formanské vozy, ale šest proudů aut ne.
Přijde mi, že se všechny problémy řeší jediným zdůvodněním - nejsou peníze. Jenže peníze budou a to, na co byli naši předkové hrdí, bude , no teda nebude. Je mi fakt smutno...
Tak nebrec,vzdyt mamuti take vymreli.....A lidstvo se take nakonec vyvrazdi......
Regionova neni priklad moderni soupravy!
A ten moc 26 metru dlouhy, to by asi nestalo za rec, nemela to byt vyska??
vážení rušiči,je hezké,jak tady bojujete za zrušení zubačky,ale nevím,co vám udělala.Pokud už jste tak prostoduší,že nemáte vztah k památkám, uvědomte si prosím alespoň to,že v zimě to je pro lidi jediný dopravní prostředek,kterým se někam dostanou,protože v horách jste s vašema zas*anejma autíčka v pr*eli!!!
Všechny tyto lokální vysoce prodělečné tratě by se měly zrušit, kolejnice prodat do sběru, lokomotivy rozebrat a sešrotovat. Místo, které zabírají tyto tratě by se mělo přeměnit na cestu a na místě nádraží postavit parkoviště. Zaměstnance přeškolit na hlídače parkovišť.
Vůbec mi to nepřekvapuje, češi si všechno nechaj zchátrat a pak pláčou. Je to ostuda. Troufalost typu: "Nejsou peníze na národní kulturní památku" se na západě jen tak nevidí. No zeblil bych se z toho našeho ubohýho malýho zakomplexovanýho národa.
Ale zas budeme mít v Praze olympyjádu
Na nějaký dráze v pohraničí si dr.Bém kariéru neudělá a ing.Burgermeister se nenakapsuje.To tunel pod Muzeem je jiná káva
Díky za podobné články p. Vlčku. Jsem rád, když si mohu přečíst o podobných hist. technických lahůdkách. Zubačky a úzkokolejky jsou takové perly naší dráhy - i když se o ně bohužel ne vždy řádně staráme
Pro milovníky podobných tratí:
odkaz na Jindřichohradecké místní dráhy: