- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no, že bysme byli v tomto sportu jedničky mi nepřipadá již několik let a jinka článek je nějakej divnej... to asi psal nějakej odborník, který cyklokrosový kolo snad ani neviděl
Docela mě zaujal oranžový odstavec: Cesta k cyklokrosovému kolu. Sice neobsahuje reklamu na žádnou značku, ale taky žádnou konkrétnější informaci, kde kolo pořídit, výrobce rámů, prostě nic. Dodavatelů v ČR nebude zase tak moc.
Pro většinu lidí bude asi příjemnější odpružené kolo, na kterém je v terénu víc pohodlí a na rozbité české silnici vlastně taky. Věřím, že je rychlejší, ale za cenu nepohodlí a pořádný terén taky nezvládne.
dnes jde poskádat jakékoli kolo pro jakýkoli terén,je na to potřeba jen prachy,nic víc.Cyklokrosové kolo by u mě postrádalo přední výškově nastavitelné tlumiče,jiný člověk-jiný názor
Největší hovadina, kterou jsem kdy v poslední době četl. " U lehkých rámů by navíc mohlo docházet k roztahování zadní stavby silnou brzdou." - Jak se pozná silná cantilever brzda? Jak se může zadní stavba roztáhnout, když je v místě uchycení můstek v rámu? Samé hovadiny. A to je také důvod, proč jsem přestal časopsi Velo kupovat. Zase začnu, až tam bude někdo pořádně psát.
di ty brepto
je vidět, že moc zkušeností nepobrals...
Cyklokros je slaboduchý sport pro nevyrovnané jedince, kteří chtějí jezdit v terénu na silničce. Do terénu patří něco jiného.
Právě naopak..... Speciální kola do terénu potřebují lidé, kteří jsou méně zdatní v této disciplíně. Stejně jako se dělají malá auta, pro lidi kteří neumí parkovat.
no.. nic speciálního .. všechno jsou to dneska dostupné komponenty ..