Diskuze
VIDEO: Stejná trasa, kolo vs. elektrokolo. Rozdíl je v desítkách kilometrů
Děkujeme za pochopení.
T18o42m31á20š 86J80a73n37í44r19e21k
Musim rict, ze jsem minuly tyden elektrokolo zkusil a jsem z toho uneseny!!! Uz vybiram v cine sadu na prestavbu:o) Puvodne jsem kdysi uvazoval o elektromotoru do naboje, ale ten je o nicem, lepsi je to ve slapatku, protoze se na silu motoru vyuzije prehazovacka, navic je i extremne snadna montaz. Je fakt, ze to bylo kolo za 140k, ale melo "jen" 250W motor, ale kopec jako krava (ktery bych proste sel pesky), jsem vyjel na prostredni kolecko cca 15-20ti kilometrovou rychlosti a to vazim metrak:o) Proste BOMBA! Navic prestavbove motory maji vetsinou 750W a moznost samojizdy. Byt teda i ten 250W motor by me podle meho do toho kopce na nejvetsi kolecko v prehazovacce, vytahl sam. A s prestavbovym motorem by me to vyvezlo tricitkou uvplne v klidu samo:o) 750W je vlastne sila jednoho kone:o) Navic ten prestavbovy motor vazi 4-5kg, cili samotnemu kolu prestavba prida 3-4kg (vymeni se kliky a jejich naboj a navic se odmontuje presmykac, takze se aspon kilo usetri), coz je uplna bomba. Vozim s sebou aspon 3kg vercajku a ostatnich kramu, kdybych to zredukoval, tak to kolo vlastne ani neni tezsi:o) Navic u prestavby je baterka externi, takze se da sundat, coz je vyhodne, pokud clovek chce jet jako na normalnim kole, tak to vlastne vazi jak normalni kolo, pripadne pokud to chce dat na nosic na kulu a nechce kupovat extra drahy nosic na elektrokola (kde se tam vejdou maximalne dve kola). Navic kdyz je baterka oddelavatelna, byt zamykatelna, tak se da hodit pri zamknuti kola do baglu, protoze je to nejdrazsi vec na elektrokole a jedina vec, co ma smysl krast (bez ni je to fakticky jen kolo), elektromotor asi zlodej vymontovavat nekde nebude, ale baterku by mohl pajcrem odpacit. Taky je vyhoda, ze kdyz clovek pojede jako autor clanku, muze si vzit trikilovou (nebo klidne mensi) baterku do batohu nebo na nosic (na nosici muzete mit klidne petikilovou 1kwh, ktera dojezd zvysi trojnasobne:o) a kdyz jedete v rezimu elektrokolo, tak vas vyssi vaha zajimat nemusi:o) Je to proste bomba!
J69i29r20i 72T25i46c73h22y
Otazka je, proc jedu na kole. Pro sport a zabavu (normalni kolo) a nebo do prace, na ceste s kopci (elektro).
A55n70t48o24n83í21n 45S11e86b27e58r60a
Já na kole nehoním km. Jezdím prostě sportovat a bočas někde pivo.
A když myslím že ta jízda bez motoru mi dá víc. .....
60 km mi bohatě stačí na hezkou trasu. 110 nepotřebuju.
M90i43c37h56a70l 56Š35t97a79j57n23r73t
Spousta lidi nepobrala účel článku. Evidentně určený pro lidi, co cyklistice neholduji, nerozumí a porozumět se nechystaji. Dává úplně jednoduché informace, které naopak v těch kvalifikovanejsich textech chybí - na jak dlouhý výlet můžu troufnout, kdyz nemám fyzičku, jaký z toho budu mít pocit, jak vypadá, když dojde baterka. Vadu vidím v absenci infa o tom prvním kole, doufám, že autor byl soudný a nepoužil nějakou málo funkční ludru, ale dobře udržované kolo. Už jiná velikost kol je trochu problem.
P68e95t24r 58N35o42v31á21k
Milí "sportovci", většina se vysmívá tomu že jede 60 km za 7 hodin. Možná se zamyslete i nad sebou, protože né káždý jede na kole "trénink", ale výlet nakole je totiž o něčem úplně jiném. Právě vy jste ti, co si odškrtnou , dnes jsem borec, dal jsem 100 km za 3,5 hodiny....
Ale to je asi marné vysvětlovat...
P14e69t60r 46Z92a16s35k75o44č72i49l
Pro porovnání měl začít s vybitou baterkou (tj. jen využít rekuperaci).
R27i60c60h33a36r91d 62M12i68c20h75a42l97o56w73s54k86i
Takže se ukázalo, že elektrokolo je k ničemu a mizerný dojezd je toho dokladem. Jen víc takových článků a za pár let se to přestane prodávat.
M95i86c74h53a94l 46J55a31r82o89š
Asi má taky manželku, která neumí řídit auto. Což je docela vopruz, z vlastní zkušenosti.
R63o63m30a59n 62L16e17i95t23g18e72b
Článek by měl být rozhodně označen jako placená reklama!
L87e65o 71V40á61l11e38k
To je rozumný názor. Přesto se vždy musím smát jak ti sportovci těžce nesou, když v kopcích kolem nich na elektrokotle zasvištím. Navíc máme elektrokola skládací,takže v Oktávce stále sebou. Je to paráda,úplně jiná dimenze.
M37i61c88h28a60l 48J78a56r96o95š
Kolo do auta skládat nemusím, se tam v pohodě vejde, asi úplně jiná dimenze.
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků
Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Chmury otce Fouras. Pevnosti Boyard hrozí zkáza, ničí ji nápory vln
Pevnost Boyard, která se stala dějištěm populární televizní soutěže, ohrožují rozmary počasí. Kvůli...
OBRAZEM: Blýskalo se na horší časy. Procházka po Praze v roce 1941
Protektorátní správa začala už v březnu roku 1939, o dva roky později však Prahu čekaly výrazné...
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
Čůral jsem krev a stopoval. Cestovatel popisuje, jak poznával Venezuelu
Premium Dal si 48 dní, aby sám prošel 1 500 kilometrů dlouhý trek od hranic k hranicím a poznal exotickou...
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Prodej zemědělské usedlosti 135 m2, Dětřichov u Moravské Třebové
Dětřichov u Moravské Třebové, okres Svitavy
4 490 000 Kč