Diskuze
TEST ELEKTROKOL 2019: Rozdíly mezi značkami mizí, před koupí se projeďte
Děkujeme za pochopení.
J89a12n 96F22i76a45l76a
Cyklista při jízdě po rovině vydává cca 100 W. Účinnost motorů je zhruba stejná, rozdíly jsou několik procent. Akumulátor pojme 400-600 Wh. Pro dojezd je podstatné, jak je trasa kopcovitá a jakou si jezdec zvolí míru asistence, čili kolik například po rovině z těch 100 W dodá jezdec a kolik motor. Tolik o dojezdu, netřeba nic testovat, 600 Wh při 100% asistenci a 100 W spotřeby vás poveze 6 hodin, po rovině dodá 100 W vyšší rychlost, dojedete dál, do kopce míň.
Co se týká komfortu, tam záleží na elektronice, tedy s jakými parametry je nastavena PID regulace, aby motor zabíral příjemně a necukal.
O69d68s31t63r84a43n21ě84n13ý 56U54ž54i89v30a90t91e61l
O21n98d55r22e29j 42K75a57l91m12a64n
Pokud beru kolo čistě jako dopravní prostředek, tak mi dává smysl koupit si to s elektrickým motorem. Pokud beru kolo jako sportovní náčiní, tak bez motoru.
J22i31ř21í 80K84l68e86j76n61a
to co jste napsal je blbost, e-kolo je taky sportovní náčiní-vyzkoušejte a pak pište
F22r96a15n42t17i18s95e22k 47M68a72r44e55k
Kola jsou a budou dobrý byznys , vyrojilo se spousta značek co dělá elektrokola a předtím žádná kola nevyráběla, kola dražší jak skůtr jsou dosti předražená ale ta marže je lákavá
To je nijak neodsuzuji jen konstatuji
P98a76v10e57l 26H14e75l16á22n
Připomíná mi to diskuzi, když začínaly mobily Taky každý říkal, že je to na nic, že má telefon doma nebo si zajde do budky a že by si ho nikdy nepořídil.. Na co přece! No a ejhle, máme víc aktivních sim karet než obyvatel.. Stejné to bude s elektrokoly, překážkou pro většinu je cena, která ale padá dolů a brzy bude elektrokolo standard a bude stát skoro jako normální kolo... A věřte že to není o lenosti, jen za odpoledne klidně ujedete místo 40 třeba 80km, zvětší se vám okruh po kterém se na kole můžete pohybovat, nemusíte přemýšlet kam to je nebo není do krpálu... Pokud si chcete dát do těla, stačí jen snížit míru asistence, nemusíte se vézt na "turbo". Elektrokolo má prakticky jen samé výhody, kdo nezkusil, neví...
P11a33v77e49l 87V57a52n44ě46č43e25k
Presne tak. Ono v te zaplave mouder pod clankem je jasne videt, kdo z mudrlantu nikdy na takovem kole nestravil aspon nejaky cas.
M43a79r37e51k 81H10e55n98y93c47h
kolega v práci si pořídil kolo na přesun do hospody, je to z kopce, tam je dřív, gravitace mu s 10 kily navíc pomůže a doma je bez námahy taky hned . . . já mám kolo že starých časů, musím šlapat, takže mám pak i větší žízeň :-)
R70a15d83e28k 72N58o21v30a10k
Pozor, ale pak kolo vést, cyklista je účastníkem provozu na silnici a platí restrikce ohledně alkoholu
D11a43v68i60d 15N69y43k90o44d30ý76m
Ok. Úplně v pohodě - nevidím na to nic špatného, ale přeci jenom. Když jsem na tom viděl jezdit cca 15-ti leté kluky, tak mi to prostě přišlo na hlavu...
J93i28ř29í 38B13o28č15e31k
Jo jo, kupují. Já mám e-trail za 80 tisíc a je to super. Doporučuji.
J70i81ř83í 13B97o15č60e66k
Tak ono to není o lenosti nebo neschopnosti. Před mnoha lety jsem na obyčejném mtb najezdil kolem 5 tisíc kilometrů ročně hlavně v těžším terénu, sjel kdejakou roklí a drtil kopce. Pak přišla nová práce, šichty od rána do večera stres, nadváha. S kolem byl konec. Několik let jsem nebyl ani v lese a při pohledu na kopec jsem věděl že na kole bych to nedal. Pořídil jsem si elektrokolo, nikomu nepózuju, nemám to zapotřebí, ale dostal jsem se znovu do přírody. Jsem neskutečně šťastný. Díky za elektrokolo.
J27a93n 97P13a98d36l58o
Takže čas máte, když jezdíte, akorát už se Vám nechce makat a necháte se vyvézt, což je trochu škoda, pokud Vás netrápí nic jiného, než ta nadváha...na normálním kole byste aspoň nějaký to kilo zase shodil a taky byste byl šťastný
T39o28m86á44š 61T73a79t21í51č23e61k
Před koupí se běžte zahrabat. Anebo se rozhodněte pro koupi elektrického kolečkového křesla.
M11i71c17h91a82l 92P23e69t20ř51í63k
Budu hádat. Nastřelil jste se do dresu Sky,do Camelbaku vloženém v Osprey Syncro rozmíchal Isostar,zacvakl jste tretry Shimano do nášlapů,vystartoval na svém Cannondale Scalpel s naleštěnou Leftynou na cyklostezku ... a pak vám naložila penzistka na městském e-bike.
Jako znám to a vím jak to bolí,ale doba je taková.
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Vstup zakázán! Ostrovu Morgan vládnou tisícovky pokusných makaků
Mohutné duby porostlé chomáči lišejníků, husté křoviny a šest úzkých písečných pláží. Morgan Island...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte země světa podle jediné fotografie?
Existují místa, která jsou tak výjimečná, že se dají zařadit pouze do jedné konkrétní země. Poznáte...
Mnohem lepší než Thajsko. Kambodža vás okouzlí vstřícností i památkami
Kambodža byla loni zvolena asijskou vedoucí kulturní destinací. My jsme si její návštěvu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejpomalejší rychlík světa. Ledovcový Express nabízí úchvatnou jízdu
Tentokrát jsme se za švýcarskými panoramaty vydali s vlaky Rhétských drah, tedy typicky červenými...
Sedadlo v třinácté řadě v letadlech nehledejte. Chybí tu i další čísla
Třináctka má v Evropě pověst smolného čísla. Pokud se vám ale podařilo zasednout v letadle na...
Láska na druhé sousto. Japonská kuchyně je plná nástrah i úžasných chutí
Seriál Když jede člověk do Japonska, nevezme si s sebou zásobu paštik, to se rozumí tak nějak samo sebou....
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Výlet do thajského ráje. Některé ostrovy tu většina Čechů ještě neobjevila
Premium Když se řekne dovolená v Thajsku, většina lidí si představí ruch a vřavu největšího z ostrovů...
Prodej rodinného domu 109 m2 - Sezemice
Masarykova, Sezemice, okres Pardubice
2 990 000 Kč