Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Víkendové inline bruslení v Praze bude s elitou

  15:40aktualizováno  15:40
Praha přivítá velkou akci jednoho z nejprestižnějších seriálu maratonů a půlmaratonů na inline bruslích German Inline Cup (GIC). Na nedělní 12. ročník LifeInLine Tour na Rohanském nábřeží přijedou bruslaři z 13 zemí světa. Unikátní je, že se s nimi může na start postavit každý, kdo umí bruslit a má helmu.

Inline závody v Praze | foto: Lifeinline

Vedle špičkových jezdců ze Švýcarska, Německa, Velké Británie, USA, Japonska, Slovinska a dalších zemí světa se na start German Inline Cupu na pražském Rohanském nábřeží postaví i borec z Venezuely - Alexander Bastidas. Jednatřicetiletý bruslař, bývalý mistr světa, je vítězem letošního Frankfurtského maratonu. Další známou tváří bude i průběžný vedoucí závodník GIC - Tobias Hecht a chybět samozřejmě nebudou závodníci z české špičky.

V neděli budou připraveny jízdy pro rekreační, sportovní i závodní bruslaře jakéhokoli věku. Trať na Rohanském nábřeží bude pro dětské závodníky na zkrácených okruzích, aby se děti svým rodičům ukázaly několikrát. Závody pro velké se pak uskuteční na okruhu o délce zhruba 2 700m, na němž závodníci projíždí i krátkým tunelem. A také kolem všech moderních budov, které v posledních letech vyrostly na Rohanském nábřeží jako přehlídka moderní pražské architektury, včetně budov oceněných v odborných soutěžích.

Dětské závody začínají už 9:50 hodin, pro dospělé je připravena pohodová trať HOBBY 10 km bez účasti závodních bruslařů. Hlavní půlmaraton pak nabídne možnost změřit síly s absolutní světovou špičkou. Ve všech jízdách je povinné použití helmy, třeba takové, s níž se jezdí na kole. (Podrobnosti a online přihlášky na www.lifeinline.cz)

Autor:




Nejčtenější

Podle odhadů to vypadá, že plavat ve skutečnosti neumí polovina populace, tedy...
Proč Češi neumějí plavat aneb Jak neutopit doktora Mráčka

V Česku se každý rok utopí asi 200 lidí. A právě teď, během tropických letních týdnů, jich utone v rybnících, řekách a lomech nejvíc. Příliš často podceňujeme...  celý článek

Vodáci mají šanci zajistit si splutí nejkrásnější části Vltavy.
O splutí Teplé Vltavy za 500 korun je zájem, zdražení vodáky neodradilo

Zájem o splouvání Teplé Vltavy, která vede šumavským národním parkem, neklesl ani poté, co letos musí zájemci za plavbu zaplatit více než loni. Úsek mezi...  celý článek

Itálie, Benátky. Romantika pro jednoho zákazníka na tradiční gondole a kolem...
Z Benátek se stal turistický cirkus, místní se raději stěhují pryč

V italských Benátkách vřou emoce. Město protkané stovkami kanálů nepřestává fascinovat návštěvníky z celého světa. A také rozčilovat zmenšující se skupinu...  celý článek

Cihlové červené domy (dřevo tehdy nebylo) jsou zásadně třípatrové, s různě...
Od prádelen až po UFO. Poznejte genius loci hornických Katovic

Polské Katovice se sotva dvousetletou historií se v novém tisíciletí vydávají směrem moderního města. Sází na sport, hudbu i kongresovou turistiku. A přeměna...  celý článek

Vyhlídka na Kornati z vrcholu ostrova Smokvica patří k nejhezčím na Jadranu.
Osamělé Chorvatsko. Výlet po stopách pirátů v nádherném parku Kornati

Chorvatské souostroví Kornati patří právem mezi klenoty Jadranu. Jeden z osmi národních parků Chorvatska tvoří 89 vápencových ostrovů, připomínajících perly...  celý článek

Další z rubriky

Dlouhé stráně
Jak si prožít Tour de France v Česku. Vyzkoušejte si parádní české kopce

Přirovnání ke Staré dámě cyklistiky je samozřejmě nutné brát s nadsázkou, nicméně i v Česku se najdou pořádně dlouhé a prudké kopce, na kterých můžete alespoň...  celý článek

„Prosím vstupte!“ - historická brána Plzeňského Prazdroje
Cyklotoulky: do Plzně za pivem, architekturou, Hurvínkem i vědou

Plzni se nejčastěji říká „město piva“ nebo „město čtyř řek“ . My vám ji však chceme představit coby město jako stvořené pro jízdu na kole. V následujících...  celý článek

Zadní karbonové kolo Roval CLX 32 Disc
Vyšší rychlost, lepší akcelerace. Otestovali jsme silniční karbonová kola

Podobně jako při předchozích ročnících Tour de France jsme se i letos podívali na jednu technickou zajímavost. Porovnali jsme přímo v akci, jak stejné silniční...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.