Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Když jsou lidi blbí, ať platí, vzkazuje cestujícím šéf Ryanairu

  14:24
Šéf Ryanairu má pověst "ranaře", který je se stížnostmi cestujících rychle hotový. Poslední výstup kontroverzního Michaela O'Learyho už ale nejspíš překročil hranici, kterou zákazníci této nízkonákladové aerolinky ještě skousnou, napsal britský Daily Mail. Když jsou lidi blbí, ať platí, pronesl k jedné kauze.

Šéf letecké společnosti Ryanair Michael O'Leary na tiskové konferenci v Londýně (4. září 2012) | foto: Profimedia.cz

Michael O'Leary takto reagoval na osobní dopis jedné cestující, která ho prosila o dobrou vůli a odpuštění vysokého poplatku ve výši 236 liber za to, že přišla na letiště bez vytištěné letenky pro svoji pětičlennou rodinu.

Michael O'Leary její žádost odmítl se slovy, že kdo je 'blbý', tak ať platí. "Matka prostě zaplatila 200 liber za to, že je blbá a nedodržela dohodu, ke které se zavázala v době rezervace. Myslíme si, že paní McLeodová má zaplatit 47,40 libry (za každou nevytištěnou letenku) za to, že je tak hloupá," prohlásil a dodal, že všichni, kdo se dožadují jakékoli úlevy na podobných pokutách, jsou hlupáci, kteří by měli doslova "odprejsknout".

Suzy McLeodová měla odlétat se svými dvěma dětmi a rodiči do Británie ze španělského Alicante, kde strávila 15denní dovolenou. Letenky prý neměla možnost předem vytisknout, protože rodina přebývala ve venkovské vile, kde nebyl internet. Poté, co svůj příběh zveřejnila, podpořilo ji na Twitteru a Facebooku přes 350 tisíc lidí, kteří rovněž kritizují často nesmyslné poplatky irské letecké společnosti. 

O'Leary však k tomu řekl, že žena si mohla vytisknout letenky v internetové kavárně nebo poprosit nějakého kamaráda, aby jí to vytiskl a zafaxoval. "Místo toho se ale vrátí domů, jde na Twitter, bože ochraňuj nás všechny, a my máme měnit naše pravidla. Ne, to tedy nebudeme," zdůraznil šéf Ryanairu pro list Daily Mail. "Děkuju paní McLeodová, ale byla to vaše blbost," odpověděl ženě.

Michael O'Leary rovněž připustil, že Suzy McLeodová není sama, kdo si stěžuje na nutnost vytištění letenky. Zároveň ale prohlásil, že ta zanedbatelná 0,02 procenta cestujících, což prý představuje 15 800 lidí z celkového počtu 79 milionu přepravených pasažérů s Ryanair ročně, klidně můžou táhnout jinam.

"Jeho výroky vypovídají o letecké společnosti mnohé. Jsou tak hulvátské," řekla k vyjádření O'Learyho Suzy McLeodová.

Autor:
  • tisknout
  • sdílet
  • máte tip?

Slovensko, Horehronie a Nízké Tatry
Slovensko, Horehronie a Nízké Tatry

snídaně, hotel, 8 dní

cena za osobu od 7 190 Kč

MauriciusMauricius

od 96 390 Kč za osobu

Srí LankaSrí Lanka

od 39 990 Kč za osobu

Když jsou lidi blbí, ať platí, vzkazuje cestujícím šéf Ryanairu

Mickey_ Na každé letence - emailu od Ryanairu je tučně boarding pass předem vytisknout nebo 60 liber na letišti. Já si svůj...
K57a30r86e47l
H33a40n26o93u59s97e43k
už jsem si říkal, že až se mi tohle jednou stane, tak nebudu řešit nějakých 125 EUR náhrady podle nařízení EU, ale...
HiPe Ma absolutnu pravdu ! vsetci su uz zhyckani, nevedia si zabezpecit elementarne veci a myslia si ze sa mozu stale...
kdyz uz chce nekdo pouzivat cizi jazyk do takove miry, ze uz mu nevoni ani ceska citoslovce a musi pouzivat anglicka,...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 802 příspěvků, poslední příspěvek 3. 11. 2012, 15:49

Nejčtenější

Markéta Šichtařová, Přečteno: 21659

Změna DPH: Postavme jim pomník za blbost

Nejnovější

Alena Šnajdrová, 1:43

BYLO...


mobilní verze
© Copyright 1999–2014 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.