Ryanair

Ryanair | foto: Profimedia.cz

Hodina a půl hrůzy. Pasažér Ryanairu musel sedět vedle zvratků

  • 21
Na let z Londýna do Dublinu cestující Noel O´Hare hned tak nezapomene. Hodinu a půl byl nucen sedět vedle kaluže zvratků na podlaze, přikrytých papírovými kapesníčky. Posádka to zdůvodnila tím, že neměli dostatek personálu na úklid letadla po předchozím letu.

Noel O´Hare si let z Londýna do Dublinu v Boeingu 737-800 moc neužil. Celou dobu seděl se zakrytým nosem, aby nemusel dýchat výpary ze zvratků na podlaze. Během půldruhahodinového letu mu proto bylo nevolno a zvedal se mu žaludek.

„Zeptal jsem se stevarda, co ten nepořádek na zemi znamená. Odpověděl, že jsou to zvratky, že se prý někomu v předchozím letu udělalo špatně,“ napsal znechucený cestující na Twitter. „Zeptal jsem se tedy, jestli to někdo uklidí, načež mi bylo řečeno, že ano, ale až přistaneme v Dublinu,“ vylíčil Noel O´Hare a zároveň prostřednictvím sociální sítě vyzval společnost Ryanair k přijetí opatření, aby se toto již nikdy neopakovalo.

Žádali byste po aerolince vrácení peněz, kdybyste museli v letadle sedět vedle zvratků?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 pátek 21. srpna 2015. Anketa je uzavřena.

ANO
ANO 2458
NE
NE 54

Další přispěvatelé pod odkazem na Twitteru začali spekulovat o tom, jestli Noel a případně i další cestující nemají nárok na vrácení aspoň částky peněz za letenku. Nakonec se Noelovi O´Haremu ozvala sama nízkonákladová aerolinka s omluvou: „Tohoto incidentu, jehož příčinou byl nedostatek uklízeček na letišti Gatwick, hluboce litujeme... Posádka „inkriminovanou“ řadu aspoň zablokovala, aby nedošlo ke zpoždění zpátečního letu. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, kterou situace vyvolala.“       

16.srpna 2015 v 10:36, příspěvek archivován: 18.srpna 2015 v 16:21

@Ryanair boarded flight FR113, looking forward to next 1.5hrs looking at vomit, was told will NOT be cleaned #filth pic.twitter.com/W4FItJlVPs