Sednul jsem ve 15:29 v Pribrami. Vse OK.
Jsem za Brnem. Silne zhorsena viditelnost.
Nad Moravou - jeste 60 min cesty.
Dlouho jsem nemel mobilni signal, tak predchozi SMS odesla asi s velkym zpozdenim. Ted jdem uz nad Nitrou, pocasi skvele, do cile jeste 90 minut a benzinu na 140 minut, takze bych to i s pozadovanou rezervou mel do Pribrami zvladnout.
Situace se vylepsuje. Do Pribrami jeste 2 hod. 10 min, benzinu na 3 hodiny. Je to zmenou vetru z proti na bocni.
Jsem vychodne od Budapesti, vyska 4500 stop. Rychlost 213 km/h, slunicko, venkovni teplota 15 st. V kabine dobra nalada.
Za 5 minut budu nad bodem BUDOP coz je muj vstupni bod do Madarska.
jsem nad rumunskymi Karpaty. Vse ok, pocitac ukazuje do Pribrami jeste 3:58 hodiny. Benzinu tak priblizne na dolet. Takze otazka jestli to dotahnu se zodpovi az nekde nad Ceskem...
Pokud nebudu muset pristavat kvuli palivu, tak bych mel v Pribrami sedat kolem pul ctvrte. Samozrejme to muze ovlivnit i pocasi.
Odstartoval jsem a mirim do Pribrami. Prima vzdalenost je cca 1150 km, uvidim jak to pujde.
Jsem na zemi. Letiste Gorna Oryahovitsa neni moc prijemne, ale nejak to zvladnu.
Nafotil jsem Sozopol a Primorsko a pokracuji do Velkeho Tarnova (LBGO). Pristani asi za 30 minut.
Napravo je uz videt Cerne more. Do Bulharska 15 minut.
Dál budu pokračovat přes navigační body IBLAL a KOTEV.
Tak Bospor nebude. Kolem Istanbulu je ohromny prvoz, a tak me vyhnali...
Je to nervak. Nejmene 200x jsem nekoho volal, ale bez reakce, tak jsem musel cekat pul hodiny pred TMA Istanbul, nez mi nekdo pomohl dostat povoleni.
Jsem nad Marmarskym morem a kolem Galipoli mirim k Bosporu. Mam problem s tim, ze se nemohu na zadnou z frekvenci, ktere jsem dostal, dovolat. Zkousim to pres jina letadla. Neni to prijemne, protoze Turecko je prisne.