Nesporně největší výhodou a novinkou na českém trhu je fakt, že zobrazené zájezdy jsou ve chvíli výběru skutečně volné a zákazníkům k dispozici. Nabídku totiž on-line aktualizují samotné cestovní kanceláře prostřednictvím unikátního systému Medea. Odpadá tak největší problém běžných rezervačních systémů, kdy se může stát, že si zákazník vybere zájezd, ale cestovní kancelář jej musí odmítnout, protože místa v hotelu či letadle jsou již vyprodána.
On-line rezervace zájezdů ZDE |
„Náš projekt jsme vytvořili pro lidi, kteří jsou zaměstnaní a díky rychlému a spolehlivému servisu tak chceme ušetřit jejich drahocenný čas. Systém směřuje aktuální nabídky, last moment a cenově výhodné zájezdy přímo a rychle na obrazovky uživatelů,“ říká Pavel Jaroš, ředitel společnosti SHOPCENTER, která projekt společně s magazínem iDNES připravila.
V současné době se do systému zapojilo více než padesát cestovních kanceláří, které nabízejí pobyty ve většině atraktivních míst, kde Češi tráví své dovolené, ve stovkách lokalit, což představuje desetitisíce volných lůžkových kapacit.
iDNES tak nabízí svým návštěvníkům výběr dovolené nejen podle klasických kritérií jako je země, místo, termín, způsob dopravy či typu stravování, ale i třeba podle toho, zda se v daném místě nachází aquapark, golfové hřiště, nemocnice či veřejné připojení na internet. Výsledkem jeho volby není jen jediná nabídka, ale paleta možností, která se mu objeví na jeho obrazovce s informacemi, které zájezdy jsou v tu chvíli skutečně volné a v jakých cenách.
Dostupné jsou i nabídky „last moment“ neboli nabídky v poslední minutě, nabídky předem připravených výhodných balíčků služeb, a to i s možností jejich okamžitých, bezprostředních rezervací.
Platba za tyto objednané služby probíhá přes internet pomocí několik platebních nástrojů podle výběru klienta a s maximálním zabezpečením. Veškeré doklady, jako jsou pokyny k zájezdu nebo jízdní doklady, může zákazník dostat poštou nebo se osobně zastavit v té cestovní kanceláři, jejíž zájezd si vybral.