náhledy
Indické autobusy jsou relativně bezpečné. Ve statistikách smrtelných úrazů jsou až na čtvrtém místě.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
V Česku se říká, že nejhorší je srážka s blbcem. V Indii je v tomto směru nebezpečná hlavně kráva.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Muži na motorkách – každý rok zemře v Indii na 35 tisíc motorkářů.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Indie byla dlouhá desetiletá zvyklá na kola a na těch žádné velké nebezpečí nehrozilo.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
I užívání přilby má vlastní pravidla aneb když si člověk nechce rozcuchat vousy.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Nejohroženější skupinou jsou mladí muži ve věku od 15 do 34 let.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Kráva je v Indii posvátná. Kolik jich zemře při dopravních nehodách, však statistiky neříkají.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
V roce 2014 zahynulo na indických silnicích 140 tisíc lidí.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Počet motorových vozidel v Indii prudce roste. Už dosáhl hranice 170 milionů.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Jeďte pomalu. Ale kdo by se řídil značkami?
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Další fígl, jak obelstít smrt. Zajít si před jízdou k hadači budoucnosti.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Důležitější než zpětné zrcátko a brzdy. Sloní bůh Ganéša vás vždycky zachrání.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Na první pohled idylka. Jenže indické silnice patří k těm nejnebezpečnějším na světě.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz
Láska je život. Ale silnice nosí smrt.
Autor: Libor Budinský, pro iDNES.cz