Diskuze

Za dva roky bez pumpičky. Propracovaný cyklo koncept přijde v roce 2019

Už za dva roky by se měla na trhu objevit propracovaná koncepce bezvzduchových pneumatik pro jízdní kola, které nevyžadují žádné huštění. Projekt Air Free Concept od společnosti Bridgestone je výsledkem několikaletého vývoje, mnohem jednodušší konstrukci pneumatik už nyní používá půjčovna kol v Šanghaji.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Je to řešení pro cyklisty, kteří kolo používají jako občasný dopravní prostředek do hospody, do konzumu, s hráběma na pole, případně pro "kavárníky" kteří se demonstrativně projíždějí na kole v sáčku a výhradně po cyklopruzích, které všem ostatním (včetně normálních cyklistů, protože například pražské cyklopruhy jsou vyloženě životu nebezpečné) otravují život. Pro nás, kteří bereme cyklistiku jako sport a zábavu je to nepoužitelné, protože není možné (úpravou tlaku) měnit vlastnosti pneumatiky podle momentální potřeby. Doufám že jsem majorovi Zemanovi níže udělal radost.;-)

0 0
možnosti
Foto

P26a37t90r22i65k 42C52h96r18z

19. 5. 2017 22:54

Bezvzduchové pneumatiky není nic nového, ani přelomového. Je zde voštinová konstrukce http://technet.idnes.cz/bezdusova-kola-armada-0t7-/vojenstvi.aspx?c=A131119_143258_veda_mla nebo plnění pěnou místo vzduchu https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ruzova-kola-se-meni-z-aktivity-nadsencu-v-byznys-zdrazuji-a/r~a694c7b010b211e782e8002590604f2e/, ale zatím to vždy někde narazilo. Zejména cenou, jízdním komfortem, váhou, valivým odporem,...

0 0
možnosti

A když se ojede vzorek, vyměním místo pláště rovnou celé kolo.

1 0
možnosti
AH

Nevím kolik je tady pamětníků.

Za války byly četné pokusy s náhradou pneumatik a duší u kol. Nejjednodušší metodou bylo jezdit na ráfkách, což v terénu a na asfaltu celkem šlo. Druhou používanou metodou byla stará kropící hadice, jejiž konce se spojily menší hadicí a která se připevnila izolačkou na ráfek. Jenomže izolačka se brzy prodřela a bylo ji nutno často obnovovat.

Poměrně složitou metodou bylo použití řady skládaných gumových profilů, které se vyřezávaly ze starých pneumatik a měly výstupky pro uchycení na ráfek. Posledním výkřikem byly skládané dřevěné profily s výstupky na uchycení na ráfek, které se dokonce vyráběly továrně.

Nic nového pod sluncem.

0 0
možnosti
PS

Já tedy do lesa hustím méně než na silnici.Měnit gumy,to by se mi asi nechtělo.:-)Na nějaké popojíždění po městě asi ok.

0 0
možnosti
OZ

Až u toho půjdou měnit jízdní vlastnosti, jako klasické pneumatiky, potom to bude mít větší smysl.

0 0
možnosti
VS

mno a kolik taková pneumatika bude vážit?

0 0
možnosti
HZ

H53o91n68z13a 54Z53e20m91a44n

18. 5. 2017 10:14

Kde jsou dneska všichni internetoví odborníci na všechno, kteří nám vysvětlí, že tohle je totální blbost, za kterou může EU a že jediná správná vývojová větev je protektor z Penny který mají už deset let na svém Bavoráku? Jsem zklamán, jak upadá úroveň diskuzí na iDnes, za to může určitě Kalousek.

4 2
možnosti
OU
ES

A k sade ešte bombičkovú pumpičku.

0 0
možnosti
VL

Spíš "Za dva roky bez pumpičkářů". To by bylo zajímavější. A zůstanou jen slušní cyklisté...

1 1
možnosti
PV

Kéž by, z pumpičkářů se stanou cyklofašisti :-)

0 0
možnosti