Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P45e58t83r 69M75a63l68ý 7972507698657

Pokud by poničenou dráhu po povodních před necelými dvaceti lety nezachránili nadšenci převážně ze západní Evropy, kteří do její obnovy nasypali velké sumy peněz, zůstalo by tam do dneška jen pár pozůstatků staveb, které by naznačovaly, že tam kdysi byla lesní železnice.

+5/−1
doporučit
19.3.2017 12:52

M34i81c84h81a71l 39S35t17e71h11l52í23k 9334241831159

V Rumunsku je spousta krásných míst.

+4/0
doporučit
19.3.2017 14:45

J94a49n 78W18a68c54l37a37v 7534965157648

... podivné automobily či dodávky na železničním podvozku ... se česky jmenují drezíny. Kupodivu, i u nás se používají (či používaly).

+2/0
doporučit
19.3.2017 19:14

M98a90r47t78i53n 82S60k42á47l79a 8384717538368

Pěknej článeček, akorát škoda těch "fotek" z x let starého mobilu. Jet takovou dálku do Rumunska, tak si aspoň malej kompakt za pár tisíc s sebou vezmu.

+1/−3
doporučit
19.3.2017 11:55
Foto

J55a76n 91D45o59č55e90k57a72l 1574716601965

1/ tak moc turistů tam zase není

2/ do Paltinu se dá dojet i autem (pokud ovšem nevadí, že pár km se jede korytem řeky nebo po kolejích)

3/ Další zajímavý výlet je komplex opuštěných dolů nad blízkým městečkem Borsa. Je tam i fajn bydlení - roubený hotel po levě straně, když se jede z Viseu (název už nevím)

0/−1
doporučit
19.3.2017 2:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.