Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P43e43t20r 52M36a18l97ý 7372657508767

Pokud by poničenou dráhu po povodních před necelými dvaceti lety nezachránili nadšenci převážně ze západní Evropy, kteří do její obnovy nasypali velké sumy peněz, zůstalo by tam do dneška jen pár pozůstatků staveb, které by naznačovaly, že tam kdysi byla lesní železnice.

+5/−1
doporučit
19.3.2017 12:52

M66i68c11h22a63l 91S87t63e46h86l31í73k 9894581871449

V Rumunsku je spousta krásných míst.

+4/0
doporučit
19.3.2017 14:45

J44a63n 37W73a49c39l47a49v 7464665547488

... podivné automobily či dodávky na železničním podvozku ... se česky jmenují drezíny. Kupodivu, i u nás se používají (či používaly).

+2/0
doporučit
19.3.2017 19:14


M86a43r63t22i79n 16S83k13á54l47a 8894667918248

Pěknej článeček, akorát škoda těch "fotek" z x let starého mobilu. Jet takovou dálku do Rumunska, tak si aspoň malej kompakt za pár tisíc s sebou vezmu.

+1/−3
doporučit
19.3.2017 11:55
Foto

J20a29n 22D69o29č92e48k72a63l 1724376761365

1/ tak moc turistů tam zase není

2/ do Paltinu se dá dojet i autem (pokud ovšem nevadí, že pár km se jede korytem řeky nebo po kolejích)

3/ Další zajímavý výlet je komplex opuštěných dolů nad blízkým městečkem Borsa. Je tam i fajn bydlení - roubený hotel po levě straně, když se jede z Viseu (název už nevím)

0/−1
doporučit
19.3.2017 2:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.