Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Testujeme NEJ česká horská kola. Duratec Torain je závodní zbraň

Ve čtvrtém a posledním pokračování seriálu o nejlepších českých MTB s pevnými hliníkovými rámy a 29“ koly jsme vyzkoušeli stroj oceňované značky Duratec. A stejně jako minule jsme narazili na kolo opravdu vysoké úrovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41e75t60r 15C59u70ř41í47n 1533284841601

idealní kolo na denní dojíždění do práce

0/0
9.11.2016 16:30

T49o69m23a66s 81V81a37r92g25a 1635274896595

supr článek, ale pište si to někam na blog, jinak si sami škodíte. není zač. čus.

0/−1
8.11.2016 21:50

P31a29v83e93l 25S59o55b74o21t43k33a 5280264

Horské kolo je masochismus, jen a pouze trápení, ať je sebelepší.

0/0
8.11.2016 21:12

N16o73r42b68e24r33t 85Š19t48ú56r 2816985761252

Když na něm jezdíte na cyklostezce po asfaltu, pak ano.

0/0
8.11.2016 21:15

T76o91m13a58s 47V67a88r95g53a 1505874316975

což se dá říct i o silničce, že... ;)

0/0
8.11.2016 21:56

J10a65n 34K20o66h91l 4693487141734

Za tu cenu nevypadá špatně. Ale protože jezdím na všech typech povrchů, tak horáka nechci, ani tady v horách se mi to nevyplatí, stačí trek, přestože dřív jsem po horách jezdil i závodně.. ;-)

+1/0
8.11.2016 20:45

J98a56n 52K57o89h17l 4953977841764

btw ten můj trek, tehdy asi za 30, vypadá téměř úplně stejně, teda až na ta kola :)

0/0
8.11.2016 20:45

P12e73t75r 44O28t56r35u23b56a 6356738782275

Boze, boze. "Ocenili jsme i uchycení zejména předního kola pevnou osou, což je kromě jiného u kotoučových brzd podmínkou, aby se zamezilo vibracím při brždění."

+3/0
8.11.2016 20:16

J78a44n30a 26N57ě80m42e52č14k19o10v42á 3203434921896

Pohled do životní reality: kolárna v paneláku, 80% staré rachotiny s obskurními sedly. Můj dvacet let starý těžký horák se tam vyjímá mezi nejlepšími ;-) A btw jo, i ten mě na ty občasné čtyřhodinové projížďky v klidu odveze.

Nejsem totální diletant, pozor. Ale tak si říkám, jestli tyhle články o kolech za 40 a víc tisíc snad nepatří spíš na nějaký cyklistický server... :-)

+4/−1
8.11.2016 15:13

T48o10m 92K96l24í11č12n80í56k 5170924255345

Na cykloserverech jsou obvykle spíše recenze dražších kol.

+5/0
8.11.2016 17:11

J30i57r48k85a 10B27l82a20h88i27č 9624641599542

40tis je pro mě dost :-/ budu se poohlížet z kraje 2017, tak jsem zvědav. Představoval bych si něco tak kolem 30tis. Nicméně kolečko je to zajímavé.

0/0
8.11.2016 12:30

P91e43t91r 23K46o34n79v45a90l80i88n77a 1775505328120

Pro nove, neskladane kolo do 30K opravdu nepotrebujete zadnou recenzi, je to uplne sumak :) Bude to vzdycky hlina na +- stejnych komponentech. Takze staci pokud vam sedi geometrie, mate ho jak reklamovat, servisovat a jestli vam ladi k prilbe :)

+2/0
8.11.2016 13:26

P55e78t60r 94P95r25a84v17d89a 4853539133

Prave ze to tak vzdycky neni. Kazdy ram ma jinou geometrii jine profily trubek kazde kolo ma trochu jine osazeni. Nekdo na tom setri nekdo ne. Porad ma smysl peclive vybirat.

+5/0
8.11.2016 14:00

T48o82m 20K86l34í83č48n26í96k 5620114815425

O geometrii píše, že vám musí sedět. Osazení je +/- stejné, silné značky vám v této ceně nabídnou většinou mix sady a horší vidlici, levnější značky klidně čisté sady. Problémem bude hmotnost, tam musíte přitlačit na peněženku.

0/0
8.11.2016 17:14

J16i20r23k16a 63B35l11a31h20i48č 9214411579972

JJ .... o tom ani v nejmenším nepolemizuju. To tak prostě je, spíš mi jde o to se na to kolo posadit, a zkusit. Mám problematickou výšku 190cm :) takže potřebuju pocitově aby kolo sedělo :-)

+1/0
8.11.2016 14:59

Z23b81y96n27ě30k 49J71a55n15d36a 7843392945401

Já bych se v této cenové relaci koukal po pravdě raději po bazaru, obzvlášť pokud trošku kolům rozimíte...

0/0
8.11.2016 21:10

J45i76ř70í 39F44o96g43e24l 2120741826742

Nevím, nechápu.

Poslední dobou se zde objevují recenze a testy na kola, která nepatří do té nejširší turistické třídy. Hobby cyklisty, jichž je nepochybně drtivá většina by daleko více zajímaly tyto informace na koa v cenových hladinách do 20 tisíc.

+3/−9
8.11.2016 9:12

J39a96n 84M56i18h64u23l45k36a 2834488636860

TAKY JSEM SI ZATÍM POČETL JEN O KOLECH, NA KTERÝCH SE NEJSPÍŠ NIKDY NESVEZU :-(

+1/−1
8.11.2016 9:31

P10e45t88r 89H73l43o17b29i74l 7459809532802

tohle kolo neni nijak cenove prestrelene... na tohle kolo ma spousta aktivnejsich cyklistu.. 40 tisic neni malo, ale kolo vypada velmi dobre...

Kolo za 20 tisic neni spatne ale pro aktivni jezdeni to tolik neni.

+10/−1
8.11.2016 10:13

O94n79d36ř82e46j 98B82u16r47e96š 5720394953879

Mám stejnej názor. Kolo pro aktivní ježdění s pevným rámem začíná na 25-30 tis. jinak to jsou vyhozený peníze.

+2/0
8.11.2016 10:44

J54i47r31i 79B62e35c12v60a57r 7782369126

Souhlas. Já vybíral před 10 lety a dal jsem si hranici 20.000 ..jenže pak jsem porovnával různé značky kol a jejich komponenty (a volil dražší a dražší -znáte, to: těch pár korun navíc mne nezabije :-)) ..a cena lezla pomalu nahoru -a skončil jsem na 29.000. Takže dnes je kolo za 40 (s kvalitní výbavou) pro ty, kteří berou ježdění vážně, vcelku přijatelná.

+2/0
8.11.2016 10:45

J38i92ř84í 65F63o76g36e43l 2290421916552

Nevím kolik najezdíte, já posledních deset let pravidelně 5 000 km a to jsem senior over 60. Kolo mám do 20 000,- CZK.

Považuji se za celkem aktivního cyklistu. (To ještě nepočítám zimní měsíce na rotopedu).

0/0
8.11.2016 12:24

P87e68t37r 14H62l45o15b83i36l 7469439892782

na jezdeni staci i kolo za 5.000 ...ale kdo by to porad servisoval a menil soucastky a dalsi a dalsi... zalezi taky jaky teren, jake tempo.... pokud jste rekreacni jezdec, kolo za dvacku staci, ale neni to ono.... je to stejne jak s auty... obchodak muze mit fabii nebo superba, oboje ho odveze a priveze... ale to vse okolo je diametralne odlisne, stejne jak u kol

0/0
8.11.2016 13:06

J57i36ř15í 58F25o26g10e80l 2850501146782

Servisuji jednou za rok, ale řekl bych, že můj původní příspěvek byl nepochopen.

Mínil jsem, že se tu stále objevují recenze hodně drahých kol, ale rubrika by měla být především pro rekreační jezdce a jejich potřeby a zkušenosti. Specialisté a závodníci mají specializované weby.

0/0
8.11.2016 15:00

P44e67t79r 54H39l34o76b20i87l 7609309432562

rozumim, ale 40 tisic mi neprijde jak hodne drahe kolo. To je takova slusna stredni trida.... kolo za 40 neni na zavody, ale na hodne dobre jezdeni... tohle je trida horskych kol a do terenu bych si fakt nekoupil kolo za 20tisic... myslim tim teren, ne polnacky,,,

na to opravdu staci kolo za 20.... abych nebyl za snoba, mam taky kolo za 25tisic a deset let stary... jezdeno vetsinou silnice a polnacky a na to s prehledem staci

0/0
8.11.2016 17:07

P71a88v50e32l 48Z91a86j11í39č26e42k 8464640716160

sjel jsem beskydy na kole za 5000 ze zastavarny... zadny problem krom utrzeneho slapatka za 200

0/0
8.11.2016 17:32

J85a95k72u51b 36N32e76b94u10r14k90a 6785637440489

Slušný kolo do 20 tisíc dnes získáte jedině tak, že si ho doma postavíte z mixu bazarových a zlevněných komponent. Takové kolo ale nemá smysl recenzovat.

+1/−1
8.11.2016 12:05

P33e58t93r 70P63r95a65v34d23a 4603639563

Děkujeme za tip, zvážíme, zda někdy neudělat i test "levných kol"

+2/−1
8.11.2016 12:18

Z94b74y91n52ě10k 17J44a72n33d88a 7243572595981

Navrhuji recenzi typu "Mých prvních tisíc kilometrů na TescoBikes"! ;-)

+1/0
8.11.2016 21:08

T47o23m98a71s 96V85a96r47g47a 1785114256485

:)))

0/0
8.11.2016 21:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.