Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Testujeme NEJ česká horská kola. Duratec Torain je závodní zbraň

Ve čtvrtém a posledním pokračování seriálu o nejlepších českých MTB s pevnými hliníkovými rámy a 29“ koly jsme vyzkoušeli stroj oceňované značky Duratec. A stejně jako minule jsme narazili na kolo opravdu vysoké úrovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e65t19r 31C34u10ř52í74n 1833964591661

idealní kolo na denní dojíždění do práce

0/0
9.11.2016 16:30

T14o92m96a28s 59V10a31r82g40a 1235514676635

supr článek, ale pište si to někam na blog, jinak si sami škodíte. není zač. čus.

0/−1
8.11.2016 21:50

P72a25v44e50l 84S69o71b24o22t78k38a 5280604

Horské kolo je masochismus, jen a pouze trápení, ať je sebelepší.

0/0
8.11.2016 21:12


N26o77r24b40e44r79t 56Š30t34ú19r 2916585161472

Když na něm jezdíte na cyklostezce po asfaltu, pak ano.

0/0
8.11.2016 21:15

T17o33m29a78s 52V66a62r70g37a 1365394426215

což se dá říct i o silničce, že... ;)

0/0
8.11.2016 21:56

J89a94n 89K80o27h89l 4403497151144

Za tu cenu nevypadá špatně. Ale protože jezdím na všech typech povrchů, tak horáka nechci, ani tady v horách se mi to nevyplatí, stačí trek, přestože dřív jsem po horách jezdil i závodně.. ;-)

+1/0
8.11.2016 20:45

J26a81n 17K87o17h51l 4903347581364

btw ten můj trek, tehdy asi za 30, vypadá téměř úplně stejně, teda až na ta kola :)

0/0
8.11.2016 20:45

P63e33t16r 87O58t58r74u92b63a 6176858132145

Boze, boze. "Ocenili jsme i uchycení zejména předního kola pevnou osou, což je kromě jiného u kotoučových brzd podmínkou, aby se zamezilo vibracím při brždění."

+3/0
8.11.2016 20:16

J46a45n40a 39N29ě20m40e26č17k67o28v24á 3623704591736

Pohled do životní reality: kolárna v paneláku, 80% staré rachotiny s obskurními sedly. Můj dvacet let starý těžký horák se tam vyjímá mezi nejlepšími ;-) A btw jo, i ten mě na ty občasné čtyřhodinové projížďky v klidu odveze.

Nejsem totální diletant, pozor. Ale tak si říkám, jestli tyhle články o kolech za 40 a víc tisíc snad nepatří spíš na nějaký cyklistický server... :-)

+4/−1
8.11.2016 15:13

T63o84m 45K15l82í83č36n70í82k 5920674405655

Na cykloserverech jsou obvykle spíše recenze dražších kol.

+5/0
8.11.2016 17:11

J55i50r96k39a 77B12l51a71h20i61č 9154481949462

40tis je pro mě dost :-/ budu se poohlížet z kraje 2017, tak jsem zvědav. Představoval bych si něco tak kolem 30tis. Nicméně kolečko je to zajímavé.

0/0
8.11.2016 12:30

P26e48t69r 44K95o14n43v89a52l11i67n98a 1625605148670

Pro nove, neskladane kolo do 30K opravdu nepotrebujete zadnou recenzi, je to uplne sumak :) Bude to vzdycky hlina na +- stejnych komponentech. Takze staci pokud vam sedi geometrie, mate ho jak reklamovat, servisovat a jestli vam ladi k prilbe :)

+2/0
8.11.2016 13:26

P45e27t71r 84P51r22a76v26d32a 4913579323

Prave ze to tak vzdycky neni. Kazdy ram ma jinou geometrii jine profily trubek kazde kolo ma trochu jine osazeni. Nekdo na tom setri nekdo ne. Porad ma smysl peclive vybirat.

+5/0
8.11.2016 14:00

T91o73m 83K98l44í88č88n54í44k 5320334435605

O geometrii píše, že vám musí sedět. Osazení je +/- stejné, silné značky vám v této ceně nabídnou většinou mix sady a horší vidlici, levnější značky klidně čisté sady. Problémem bude hmotnost, tam musíte přitlačit na peněženku.

0/0
8.11.2016 17:14

J21i60r54k38a 20B12l87a20h16i92č 9694301329612

JJ .... o tom ani v nejmenším nepolemizuju. To tak prostě je, spíš mi jde o to se na to kolo posadit, a zkusit. Mám problematickou výšku 190cm :) takže potřebuju pocitově aby kolo sedělo :-)

+1/0
8.11.2016 14:59

Z73b36y91n27ě73k 22J85a66n60d36a 7823982285701

Já bych se v této cenové relaci koukal po pravdě raději po bazaru, obzvlášť pokud trošku kolům rozimíte...

0/0
8.11.2016 21:10

J25i22ř10í 93F48o51g89e10l 2250711936802

Nevím, nechápu.

Poslední dobou se zde objevují recenze a testy na kola, která nepatří do té nejširší turistické třídy. Hobby cyklisty, jichž je nepochybně drtivá většina by daleko více zajímaly tyto informace na koa v cenových hladinách do 20 tisíc.

+3/−9
8.11.2016 9:12

J54a43n 80M67i89h39u23l65k37a 2794188406160

TAKY JSEM SI ZATÍM POČETL JEN O KOLECH, NA KTERÝCH SE NEJSPÍŠ NIKDY NESVEZU :-(

+1/−1
8.11.2016 9:31

P69e48t35r 93H93l11o37b13i69l 7489909802682

tohle kolo neni nijak cenove prestrelene... na tohle kolo ma spousta aktivnejsich cyklistu.. 40 tisic neni malo, ale kolo vypada velmi dobre...

Kolo za 20 tisic neni spatne ale pro aktivni jezdeni to tolik neni.

+10/−1
8.11.2016 10:13

O36n83d19ř83e36j 76B54u79r41e40š 5320784683919

Mám stejnej názor. Kolo pro aktivní ježdění s pevným rámem začíná na 25-30 tis. jinak to jsou vyhozený peníze.

+2/0
8.11.2016 10:44

J69i14r15i 86B41e91c63v42a81r 7512739316

Souhlas. Já vybíral před 10 lety a dal jsem si hranici 20.000 ..jenže pak jsem porovnával různé značky kol a jejich komponenty (a volil dražší a dražší -znáte, to: těch pár korun navíc mne nezabije :-)) ..a cena lezla pomalu nahoru -a skončil jsem na 29.000. Takže dnes je kolo za 40 (s kvalitní výbavou) pro ty, kteří berou ježdění vážně, vcelku přijatelná.

+2/0
8.11.2016 10:45

J77i91ř52í 50F73o41g75e19l 2690861816272

Nevím kolik najezdíte, já posledních deset let pravidelně 5 000 km a to jsem senior over 60. Kolo mám do 20 000,- CZK.

Považuji se za celkem aktivního cyklistu. (To ještě nepočítám zimní měsíce na rotopedu).

0/0
8.11.2016 12:24

P95e80t63r 60H89l16o93b70i24l 7429449432652

na jezdeni staci i kolo za 5.000 ...ale kdo by to porad servisoval a menil soucastky a dalsi a dalsi... zalezi taky jaky teren, jake tempo.... pokud jste rekreacni jezdec, kolo za dvacku staci, ale neni to ono.... je to stejne jak s auty... obchodak muze mit fabii nebo superba, oboje ho odveze a priveze... ale to vse okolo je diametralne odlisne, stejne jak u kol

0/0
8.11.2016 13:06

J43i13ř48í 76F72o51g37e41l 2610541766862

Servisuji jednou za rok, ale řekl bych, že můj původní příspěvek byl nepochopen.

Mínil jsem, že se tu stále objevují recenze hodně drahých kol, ale rubrika by měla být především pro rekreační jezdce a jejich potřeby a zkušenosti. Specialisté a závodníci mají specializované weby.

0/0
8.11.2016 15:00

P87e89t58r 46H91l82o98b26i33l 7699459202102

rozumim, ale 40 tisic mi neprijde jak hodne drahe kolo. To je takova slusna stredni trida.... kolo za 40 neni na zavody, ale na hodne dobre jezdeni... tohle je trida horskych kol a do terenu bych si fakt nekoupil kolo za 20tisic... myslim tim teren, ne polnacky,,,

na to opravdu staci kolo za 20.... abych nebyl za snoba, mam taky kolo za 25tisic a deset let stary... jezdeno vetsinou silnice a polnacky a na to s prehledem staci

0/0
8.11.2016 17:07

P80a91v44e78l 60Z62a58j17í17č18e96k 8714700926240

sjel jsem beskydy na kole za 5000 ze zastavarny... zadny problem krom utrzeneho slapatka za 200

0/0
8.11.2016 17:32

J39a89k64u29b 18N83e12b28u14r22k76a 6495617430489

Slušný kolo do 20 tisíc dnes získáte jedině tak, že si ho doma postavíte z mixu bazarových a zlevněných komponent. Takové kolo ale nemá smysl recenzovat.

+1/−1
8.11.2016 12:05

P20e43t12r 65P71r69a45v95d82a 4933239373

Děkujeme za tip, zvážíme, zda někdy neudělat i test "levných kol"

+2/−1
8.11.2016 12:18

Z79b81y49n49ě29k 21J16a12n92d78a 7803902905961

Navrhuji recenzi typu "Mých prvních tisíc kilometrů na TescoBikes"! ;-)

+1/0
8.11.2016 21:08

T88o26m73a48s 85V19a55r72g69a 1865384676365

:)))

0/0
8.11.2016 21:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.