Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Testujeme NEJ česká horská kola. Duratec Torain je závodní zbraň

Ve čtvrtém a posledním pokračování seriálu o nejlepších českých MTB s pevnými hliníkovými rámy a 29“ koly jsme vyzkoušeli stroj oceňované značky Duratec. A stejně jako minule jsme narazili na kolo opravdu vysoké úrovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89e48t69r 46C21u47ř34í31n 1873804581631

idealní kolo na denní dojíždění do práce

0/0
9.11.2016 16:30

T61o44m19a53s 78V90a67r89g25a 1155144846785

supr článek, ale pište si to někam na blog, jinak si sami škodíte. není zač. čus.

0/−1
8.11.2016 21:50

P62a14v19e59l 17S55o13b57o19t74k74a 5260254

Horské kolo je masochismus, jen a pouze trápení, ať je sebelepší.

0/0
8.11.2016 21:12

N29o51r11b39e16r57t 30Š66t59ú17r 2426695841512

Když na něm jezdíte na cyklostezce po asfaltu, pak ano.

0/0
8.11.2016 21:15

T98o34m73a83s 44V84a67r57g43a 1245704806355

což se dá říct i o silničce, že... ;)

0/0
8.11.2016 21:56

J55a16n 52K68o44h36l 4623717251884

Za tu cenu nevypadá špatně. Ale protože jezdím na všech typech povrchů, tak horáka nechci, ani tady v horách se mi to nevyplatí, stačí trek, přestože dřív jsem po horách jezdil i závodně.. ;-)

+1/0
8.11.2016 20:45

J85a98n 55K64o21h13l 4953767891324

btw ten můj trek, tehdy asi za 30, vypadá téměř úplně stejně, teda až na ta kola :)

0/0
8.11.2016 20:45

P14e14t32r 44O90t39r41u56b70a 6186858682345

Boze, boze. "Ocenili jsme i uchycení zejména předního kola pevnou osou, což je kromě jiného u kotoučových brzd podmínkou, aby se zamezilo vibracím při brždění."

+3/0
8.11.2016 20:16

J32a74n60a 17N47ě97m43e31č78k83o45v87á 3833874291566

Pohled do životní reality: kolárna v paneláku, 80% staré rachotiny s obskurními sedly. Můj dvacet let starý těžký horák se tam vyjímá mezi nejlepšími ;-) A btw jo, i ten mě na ty občasné čtyřhodinové projížďky v klidu odveze.

Nejsem totální diletant, pozor. Ale tak si říkám, jestli tyhle články o kolech za 40 a víc tisíc snad nepatří spíš na nějaký cyklistický server... :-)

+4/−1
8.11.2016 15:13

T54o46m 46K80l58í30č50n82í17k 5770144945155

Na cykloserverech jsou obvykle spíše recenze dražších kol.

+5/0
8.11.2016 17:11

J10i16r12k26a 73B32l88a59h94i58č 9784561109342

40tis je pro mě dost :-/ budu se poohlížet z kraje 2017, tak jsem zvědav. Představoval bych si něco tak kolem 30tis. Nicméně kolečko je to zajímavé.

0/0
8.11.2016 12:30

P30e86t55r 16K51o21n10v26a71l49i86n75a 1115335778980

Pro nove, neskladane kolo do 30K opravdu nepotrebujete zadnou recenzi, je to uplne sumak :) Bude to vzdycky hlina na +- stejnych komponentech. Takze staci pokud vam sedi geometrie, mate ho jak reklamovat, servisovat a jestli vam ladi k prilbe :)

+2/0
8.11.2016 13:26

P68e93t48r 25P78r76a42v71d20a 4643409963

Prave ze to tak vzdycky neni. Kazdy ram ma jinou geometrii jine profily trubek kazde kolo ma trochu jine osazeni. Nekdo na tom setri nekdo ne. Porad ma smysl peclive vybirat.

+5/0
8.11.2016 14:00

T58o86m 67K34l57í95č30n95í60k 5710614825155

O geometrii píše, že vám musí sedět. Osazení je +/- stejné, silné značky vám v této ceně nabídnou většinou mix sady a horší vidlici, levnější značky klidně čisté sady. Problémem bude hmotnost, tam musíte přitlačit na peněženku.

0/0
8.11.2016 17:14

J83i43r62k39a 96B30l64a80h95i89č 9834171849552

JJ .... o tom ani v nejmenším nepolemizuju. To tak prostě je, spíš mi jde o to se na to kolo posadit, a zkusit. Mám problematickou výšku 190cm :) takže potřebuju pocitově aby kolo sedělo :-)

+1/0
8.11.2016 14:59

Z52b53y83n95ě85k 80J12a66n83d80a 7623272155121

Já bych se v této cenové relaci koukal po pravdě raději po bazaru, obzvlášť pokud trošku kolům rozimíte...

0/0
8.11.2016 21:10

J81i47ř96í 41F64o19g93e42l 2790421226432

Nevím, nechápu.

Poslední dobou se zde objevují recenze a testy na kola, která nepatří do té nejširší turistické třídy. Hobby cyklisty, jichž je nepochybně drtivá většina by daleko více zajímaly tyto informace na koa v cenových hladinách do 20 tisíc.

+3/−9
8.11.2016 9:12

J74a25n 62M96i82h26u72l49k77a 2514768756750

TAKY JSEM SI ZATÍM POČETL JEN O KOLECH, NA KTERÝCH SE NEJSPÍŠ NIKDY NESVEZU :-(

+1/−1
8.11.2016 9:31

P12e12t27r 58H80l75o78b25i62l 7989579912522

tohle kolo neni nijak cenove prestrelene... na tohle kolo ma spousta aktivnejsich cyklistu.. 40 tisic neni malo, ale kolo vypada velmi dobre...

Kolo za 20 tisic neni spatne ale pro aktivni jezdeni to tolik neni.

+10/−1
8.11.2016 10:13

O52n74d60ř20e72j 51B82u51r15e86š 5140864963469

Mám stejnej názor. Kolo pro aktivní ježdění s pevným rámem začíná na 25-30 tis. jinak to jsou vyhozený peníze.

+2/0
8.11.2016 10:44

J54i65r34i 39B70e31c64v62a17r 7762829976

Souhlas. Já vybíral před 10 lety a dal jsem si hranici 20.000 ..jenže pak jsem porovnával různé značky kol a jejich komponenty (a volil dražší a dražší -znáte, to: těch pár korun navíc mne nezabije :-)) ..a cena lezla pomalu nahoru -a skončil jsem na 29.000. Takže dnes je kolo za 40 (s kvalitní výbavou) pro ty, kteří berou ježdění vážně, vcelku přijatelná.

+2/0
8.11.2016 10:45

J65i42ř28í 22F25o14g14e40l 2720971876672

Nevím kolik najezdíte, já posledních deset let pravidelně 5 000 km a to jsem senior over 60. Kolo mám do 20 000,- CZK.

Považuji se za celkem aktivního cyklistu. (To ještě nepočítám zimní měsíce na rotopedu).

0/0
8.11.2016 12:24

P78e34t91r 34H95l25o22b71i82l 7399349592372

na jezdeni staci i kolo za 5.000 ...ale kdo by to porad servisoval a menil soucastky a dalsi a dalsi... zalezi taky jaky teren, jake tempo.... pokud jste rekreacni jezdec, kolo za dvacku staci, ale neni to ono.... je to stejne jak s auty... obchodak muze mit fabii nebo superba, oboje ho odveze a priveze... ale to vse okolo je diametralne odlisne, stejne jak u kol

0/0
8.11.2016 13:06

J69i86ř70í 86F89o66g83e36l 2730851496322

Servisuji jednou za rok, ale řekl bych, že můj původní příspěvek byl nepochopen.

Mínil jsem, že se tu stále objevují recenze hodně drahých kol, ale rubrika by měla být především pro rekreační jezdce a jejich potřeby a zkušenosti. Specialisté a závodníci mají specializované weby.

0/0
8.11.2016 15:00

P92e70t98r 82H66l72o55b76i66l 7609459382402

rozumim, ale 40 tisic mi neprijde jak hodne drahe kolo. To je takova slusna stredni trida.... kolo za 40 neni na zavody, ale na hodne dobre jezdeni... tohle je trida horskych kol a do terenu bych si fakt nekoupil kolo za 20tisic... myslim tim teren, ne polnacky,,,

na to opravdu staci kolo za 20.... abych nebyl za snoba, mam taky kolo za 25tisic a deset let stary... jezdeno vetsinou silnice a polnacky a na to s prehledem staci

0/0
8.11.2016 17:07

P65a90v63e21l 25Z36a17j68í83č55e27k 8434520826400

sjel jsem beskydy na kole za 5000 ze zastavarny... zadny problem krom utrzeneho slapatka za 200

0/0
8.11.2016 17:32

J14a40k14u48b 52N11e12b53u22r88k25a 6655787810709

Slušný kolo do 20 tisíc dnes získáte jedině tak, že si ho doma postavíte z mixu bazarových a zlevněných komponent. Takové kolo ale nemá smysl recenzovat.

+1/−1
8.11.2016 12:05

P19e50t41r 56P33r74a29v25d58a 4583419623

Děkujeme za tip, zvážíme, zda někdy neudělat i test "levných kol"

+2/−1
8.11.2016 12:18

Z19b25y81n48ě24k 89J24a71n35d55a 7953852385631

Navrhuji recenzi typu "Mých prvních tisíc kilometrů na TescoBikes"! ;-)

+1/0
8.11.2016 21:08

T47o50m31a98s 69V38a85r23g46a 1755114956585

:)))

0/0
8.11.2016 21:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.