Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Testujeme NEJ česká horská kola. Duratec Torain je závodní zbraň

Ve čtvrtém a posledním pokračování seriálu o nejlepších českých MTB s pevnými hliníkovými rámy a 29“ koly jsme vyzkoušeli stroj oceňované značky Duratec. A stejně jako minule jsme narazili na kolo opravdu vysoké úrovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e35t66r 50C85u26ř88í44n 1453404191691

idealní kolo na denní dojíždění do práce

0/0
9.11.2016 16:30

T44o24m42a70s 18V15a52r38g89a 1415834986965

supr článek, ale pište si to někam na blog, jinak si sami škodíte. není zač. čus.

0/−1
8.11.2016 21:50

P46a74v62e84l 41S20o65b44o73t65k29a 5810754

Horské kolo je masochismus, jen a pouze trápení, ať je sebelepší.

0/0
8.11.2016 21:12


N58o41r60b76e16r58t 97Š42t43ú51r 2346715451562

Když na něm jezdíte na cyklostezce po asfaltu, pak ano.

0/0
8.11.2016 21:15

T12o37m76a37s 50V67a52r48g50a 1355594136305

což se dá říct i o silničce, že... ;)

0/0
8.11.2016 21:56

J53a34n 70K58o23h88l 4423567201764

Za tu cenu nevypadá špatně. Ale protože jezdím na všech typech povrchů, tak horáka nechci, ani tady v horách se mi to nevyplatí, stačí trek, přestože dřív jsem po horách jezdil i závodně.. ;-)

+1/0
8.11.2016 20:45

J23a34n 34K10o64h13l 4333387231944

btw ten můj trek, tehdy asi za 30, vypadá téměř úplně stejně, teda až na ta kola :)

0/0
8.11.2016 20:45

P62e62t17r 95O37t77r23u32b19a 6906358272135

Boze, boze. "Ocenili jsme i uchycení zejména předního kola pevnou osou, což je kromě jiného u kotoučových brzd podmínkou, aby se zamezilo vibracím při brždění."

+3/0
8.11.2016 20:16

J38a54n17a 71N91ě21m81e13č10k90o59v63á 3133254671876

Pohled do životní reality: kolárna v paneláku, 80% staré rachotiny s obskurními sedly. Můj dvacet let starý těžký horák se tam vyjímá mezi nejlepšími ;-) A btw jo, i ten mě na ty občasné čtyřhodinové projížďky v klidu odveze.

Nejsem totální diletant, pozor. Ale tak si říkám, jestli tyhle články o kolech za 40 a víc tisíc snad nepatří spíš na nějaký cyklistický server... :-)

+4/−1
8.11.2016 15:13

T44o26m 95K45l18í66č89n27í73k 5300444745195

Na cykloserverech jsou obvykle spíše recenze dražších kol.

+5/0
8.11.2016 17:11

J46i29r51k94a 31B95l54a56h40i40č 9274401909622

40tis je pro mě dost :-/ budu se poohlížet z kraje 2017, tak jsem zvědav. Představoval bych si něco tak kolem 30tis. Nicméně kolečko je to zajímavé.

0/0
8.11.2016 12:30

P71e56t42r 34K62o55n44v73a73l38i81n93a 1705645898970

Pro nove, neskladane kolo do 30K opravdu nepotrebujete zadnou recenzi, je to uplne sumak :) Bude to vzdycky hlina na +- stejnych komponentech. Takze staci pokud vam sedi geometrie, mate ho jak reklamovat, servisovat a jestli vam ladi k prilbe :)

+2/0
8.11.2016 13:26

P70e76t17r 93P62r71a18v67d81a 4293229403

Prave ze to tak vzdycky neni. Kazdy ram ma jinou geometrii jine profily trubek kazde kolo ma trochu jine osazeni. Nekdo na tom setri nekdo ne. Porad ma smysl peclive vybirat.

+5/0
8.11.2016 14:00

T14o84m 77K14l26í14č28n70í41k 5950814295745

O geometrii píše, že vám musí sedět. Osazení je +/- stejné, silné značky vám v této ceně nabídnou většinou mix sady a horší vidlici, levnější značky klidně čisté sady. Problémem bude hmotnost, tam musíte přitlačit na peněženku.

0/0
8.11.2016 17:14

J71i54r22k23a 36B34l89a66h42i68č 9504331969982

JJ .... o tom ani v nejmenším nepolemizuju. To tak prostě je, spíš mi jde o to se na to kolo posadit, a zkusit. Mám problematickou výšku 190cm :) takže potřebuju pocitově aby kolo sedělo :-)

+1/0
8.11.2016 14:59

Z98b48y73n51ě42k 42J13a69n87d59a 7763772665461

Já bych se v této cenové relaci koukal po pravdě raději po bazaru, obzvlášť pokud trošku kolům rozimíte...

0/0
8.11.2016 21:10

J28i65ř74í 94F87o28g89e27l 2940541556932

Nevím, nechápu.

Poslední dobou se zde objevují recenze a testy na kola, která nepatří do té nejširší turistické třídy. Hobby cyklisty, jichž je nepochybně drtivá většina by daleko více zajímaly tyto informace na koa v cenových hladinách do 20 tisíc.

+3/−9
8.11.2016 9:12

J31a73n 70M26i37h80u28l14k28a 2314678546480

TAKY JSEM SI ZATÍM POČETL JEN O KOLECH, NA KTERÝCH SE NEJSPÍŠ NIKDY NESVEZU :-(

+1/−1
8.11.2016 9:31

P85e70t12r 65H61l45o58b67i53l 7479759932552

tohle kolo neni nijak cenove prestrelene... na tohle kolo ma spousta aktivnejsich cyklistu.. 40 tisic neni malo, ale kolo vypada velmi dobre...

Kolo za 20 tisic neni spatne ale pro aktivni jezdeni to tolik neni.

+10/−1
8.11.2016 10:13

O44n78d19ř81e52j 29B95u48r21e38š 5980714323959

Mám stejnej názor. Kolo pro aktivní ježdění s pevným rámem začíná na 25-30 tis. jinak to jsou vyhozený peníze.

+2/0
8.11.2016 10:44

J58i62r27i 95B97e29c55v11a56r 7872609426

Souhlas. Já vybíral před 10 lety a dal jsem si hranici 20.000 ..jenže pak jsem porovnával různé značky kol a jejich komponenty (a volil dražší a dražší -znáte, to: těch pár korun navíc mne nezabije :-)) ..a cena lezla pomalu nahoru -a skončil jsem na 29.000. Takže dnes je kolo za 40 (s kvalitní výbavou) pro ty, kteří berou ježdění vážně, vcelku přijatelná.

+2/0
8.11.2016 10:45

J18i96ř35í 76F36o93g31e81l 2450491946452

Nevím kolik najezdíte, já posledních deset let pravidelně 5 000 km a to jsem senior over 60. Kolo mám do 20 000,- CZK.

Považuji se za celkem aktivního cyklistu. (To ještě nepočítám zimní měsíce na rotopedu).

0/0
8.11.2016 12:24

P78e47t57r 98H74l42o12b92i39l 7489989152352

na jezdeni staci i kolo za 5.000 ...ale kdo by to porad servisoval a menil soucastky a dalsi a dalsi... zalezi taky jaky teren, jake tempo.... pokud jste rekreacni jezdec, kolo za dvacku staci, ale neni to ono.... je to stejne jak s auty... obchodak muze mit fabii nebo superba, oboje ho odveze a priveze... ale to vse okolo je diametralne odlisne, stejne jak u kol

0/0
8.11.2016 13:06

J50i76ř73í 98F42o31g30e30l 2190201986222

Servisuji jednou za rok, ale řekl bych, že můj původní příspěvek byl nepochopen.

Mínil jsem, že se tu stále objevují recenze hodně drahých kol, ale rubrika by měla být především pro rekreační jezdce a jejich potřeby a zkušenosti. Specialisté a závodníci mají specializované weby.

0/0
8.11.2016 15:00

P43e12t14r 49H50l60o19b66i81l 7279599712562

rozumim, ale 40 tisic mi neprijde jak hodne drahe kolo. To je takova slusna stredni trida.... kolo za 40 neni na zavody, ale na hodne dobre jezdeni... tohle je trida horskych kol a do terenu bych si fakt nekoupil kolo za 20tisic... myslim tim teren, ne polnacky,,,

na to opravdu staci kolo za 20.... abych nebyl za snoba, mam taky kolo za 25tisic a deset let stary... jezdeno vetsinou silnice a polnacky a na to s prehledem staci

0/0
8.11.2016 17:07

P36a24v84e67l 13Z68a96j30í51č84e27k 8574810126280

sjel jsem beskydy na kole za 5000 ze zastavarny... zadny problem krom utrzeneho slapatka za 200

0/0
8.11.2016 17:32

J73a24k68u37b 57N85e40b39u97r52k88a 6875887470539

Slušný kolo do 20 tisíc dnes získáte jedině tak, že si ho doma postavíte z mixu bazarových a zlevněných komponent. Takové kolo ale nemá smysl recenzovat.

+1/−1
8.11.2016 12:05

P32e26t12r 52P16r16a44v62d15a 4503119913

Děkujeme za tip, zvážíme, zda někdy neudělat i test "levných kol"

+2/−1
8.11.2016 12:18

Z91b27y85n91ě67k 58J90a91n66d58a 7323232695941

Navrhuji recenzi typu "Mých prvních tisíc kilometrů na TescoBikes"! ;-)

+1/0
8.11.2016 21:08

T84o86m24a24s 80V18a81r96g61a 1105544396945

:)))

0/0
8.11.2016 21:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.