Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a23n23a 37N20ě37m14e33č35k34o85v83á 3953644631516

Pohled do životní reality: kolárna v paneláku, 80% staré rachotiny s obskurními sedly. Můj dvacet let starý těžký horák se tam vyjímá mezi nejlepšími ;-) A btw jo, i ten mě na ty občasné čtyřhodinové projížďky v klidu odveze.

Nejsem totální diletant, pozor. Ale tak si říkám, jestli tyhle články o kolech za 40 a víc tisíc snad nepatří spíš na nějaký cyklistický server... :-)

+4/−1
doporučit
8.11.2016 15:13

P33e86t87r 33O66t18r10u52b50a 6346638692195

Boze, boze. "Ocenili jsme i uchycení zejména předního kola pevnou osou, což je kromě jiného u kotoučových brzd podmínkou, aby se zamezilo vibracím při brždění."

+3/0
doporučit
8.11.2016 20:16

J57i53ř94í 43F71o75g18e11l 2440321646362

Nevím, nechápu.

Poslední dobou se zde objevují recenze a testy na kola, která nepatří do té nejširší turistické třídy. Hobby cyklisty, jichž je nepochybně drtivá většina by daleko více zajímaly tyto informace na koa v cenových hladinách do 20 tisíc.

+3/−9
doporučit
8.11.2016 9:12


J77a41n 18K55o42h90l 4383607171464

Za tu cenu nevypadá špatně. Ale protože jezdím na všech typech povrchů, tak horáka nechci, ani tady v horách se mi to nevyplatí, stačí trek, přestože dřív jsem po horách jezdil i závodně.. ;-)

+1/0
doporučit
8.11.2016 20:45

T96o93m75a50s 62V23a70r85g84a 1735434246775

supr článek, ale pište si to někam na blog, jinak si sami škodíte. není zač. čus.

0/−1
doporučit
8.11.2016 21:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.