Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otestovali jsme odpružené berany, novinku pro Sagana, Štybara a Vakoče

Jako jedni z prvních v Česku jsme dostali možnost vyzkoušet zcela nový model „terénního“ silničního kola, na němž budou světové i české hvězdy už za půl roku brázdit jarní klasiky poseté zrádnými kostkami. A čekal nás malý šok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51o89j36t56ě13c86h 34M32a82r36h72o22u86l 8598272487323

Jednak je to ošklivý. A druhák by mě zajímalo spojení té pružící kapsle s vidlicí, to bude jedno slabé místo. A to druhé bude uchycení sedlovky, přesně řečeno to "pružení" (ono to bude spíš kloktání) volné části sedlovky nad uchycením uvnitř rámu. Pevné osy to mé na co? A ty náboje vypadají jak od kováře - na kole za 150klacků...;-)

+1/0
10.10.2016 12:33

J89a10n 22S57l88a12v23í54k 2491689220706

Jezdím jako hobík Rubaix PRO už docela dlouho a v poho - pro mě super. Nevím proč to měnit a neví to asi ani S a proto vymýšlí toto. Viděl jsem A.C. jak protestoval při TdF, že Rubaix nechce...(odpružená řidítka už tu byla atd.)

0/0
8.10.2016 6:48

P39e16t43r 62P12r86a92v41d94a 4623439483

Bohužel až dnes se mi podařilo spojit se Zdeňkem Štybarem. Kolo si velmi pochvaluje a odpružení představce považuje za průlomové řešení. Řekl, že zvažuje, že by na něm objel celé jaro. Podrobněji je doplněno v článku

+2/0
7.10.2016 15:08

T65o65m 37K89l69í86č37n24í43k 5960794465245

Pokud se nepletu, Sagan bude příští rok v Boře a ti jezdí na Argon 18.

0/−4
7.10.2016 10:57

M53i93l10a34n 43H57o46š65e20k 3223959655785

Sagan má smlouvu se S a počítá se s tím, že bude dál jezdit na S (ostatně i celá Bora).

+7/0
7.10.2016 11:24

T33o57m 40K54l89í94č46n78í18k 5320454855635

Pravda, Mea Maxima Culpa. nějak jsem vypustil, že budou

Bora-Hansgrohe a jezdit na spešlech. Díky

0/0
7.10.2016 12:17

P78e80t83r 56P95r19a62v26d86a 4433989413

Úplně v pořádku, dnes je často těch informací tolik, že člověk někdy neví, co platí a co ne

0/0
7.10.2016 14:55

K70a29r84e12l 10S55u24m93b14a17l 4141662139517

Bude jeydit spešla

0/0
8.10.2016 9:56

M89i51l77a74n 85L76i87n57h93a67r83t 8364656107566

Gratuluji ! Jedna věta, tři slova a pouhopouhé tři pravopisné chyby... R^;-D

Jinak samozřejmě rozumím, co jste chtěl národu sděliti a kde se stala chyba...;-)

+1/−2
8.10.2016 14:14

M25o17j69m95í55r 58S34k26á92l15a 2320892706

;-D;-D

0/0
9.10.2016 7:01

P69e74t73r 78P89r91a66v72d73a 4183689223

Dostali jsme z firmy Specialized upřesňující Informaci (omlouvají se za původní nepřesnost, kterou iDNES.cz převzal). Ložiska v tlumící patroně skutečně jsou. Patrona je kompletně utěsněná a tři pružiny běhají na 4setech jehličkových ložisek. Nicméně ložiska není třeba ( ani není jak) servisovat. Jsouvelmi drobná

+4/0
7.10.2016 10:07

J63a81r71o90m43i25r 28F58a92r56e91k 4962953167

Posleze me napadl jeste jeden argument, proc tam neco byt musi. Pokud by to byla jen trubka v trubce (behajici na kluznych pozdrech napriklad), nebylo by mozne zatacet (protacely by se vuci sobe).

Je dobre vedet, ze u Specialized mysli navsechno :)

+2/0
7.10.2016 10:19

V95á40c26l60a80v 79H54o97s85c33h 8916208562751

To kolo je až garážisticky, kolenózně ošklivý.

+4/−1
7.10.2016 9:41

L18u89k51á42š 61S37e42d93l51á54č12e71k 1163707227760

Předpokládám, že to bude mít vypínání pružení a to na pevno, protože si nedovedu představit, že by v závěrečném spurtu na tom třebas Sagan vyhrál.

+2/−1
7.10.2016 9:21

J27a80r81o92m84i69r 42F57a56r86e42k 4192833847

Chodi to 17mm dolu, 3 nahoru s tim, ze smerem nahoru je to uz hodne tuhe. Prave kvuli spurtum, aspon tak to zduvodnuji u speslu a v testech. Zamykani to nema...

+2/0
7.10.2016 9:26

P66e51t15r 71P81r84a66v50d63a 4433789633

Zamykání to opravdu nemá, jen jedna ze tří pružin v patroně se dá vyměnit podle váhy a potřeby jezdce

+4/0
7.10.2016 9:29

H46u74b16e77r18t 47Ž36í73t56k73o 4389738813325

To je nepřesné, co zde uvádíte, viz http://cyclingtips.com/2016/09/first-look-review-specialized-roubaix-2017/ :

"... the springs are designed for the road conditions and NOT rider weight, size or frame geometry."

0/0
7.10.2016 12:45

P29e19t84r 14P49r10a84v67d68a 4443299103

Prodávám, jak jsem koupil. I při přebírání testovacího kola jsem musel sdělit váhu. Ptal jsem se expertů a roli podle nich hrají 3 věci: kvalita-nekvalita povrchu, váha jezdce a jezdcovy subjektivní pocity...

0/0
7.10.2016 14:54

P98e39t90r 60P40r27a59v16d16a 4943819503

Omlouvám se čtenářům, Tom Boonen není Lars Boom, takže Belgie! Opravili jsme

+7/0
7.10.2016 9:14

M19o33j70m57í21r 20S76k75á96l10a 2610472406

;-)

0/0
7.10.2016 9:19

K78a39r38e62l 61S17u46m42b87a46l 4371442649237

Pravdo, doporučuji se seznámit se všemi podrobnostmi a pak si dovolit psát podobný článek!!!!!!

0/−2
8.10.2016 9:59

Z97b55y32n26ě22k 23J12a63n40d75a 7233192575341

Netušíte někdo, kde mají být v pružení ložiska, že se autor podivuje že tam nejsou? Si nějak neumím představit...

0/0
7.10.2016 9:09

J51a34r11o38m38i23r 98F48a29r77e53k 4432743137

Jsou tam jehlova loziska, aspon podle nekterych zdroju. Z fotek neni poznat nic, takze tezko rict:

It’s composed of a tube-within-a-tube rolling on four sets of needle bearings and supported by three coil springs: two for support and one for tuning.

+1/0
7.10.2016 9:16

Z75b44y34n29ě76k 54J63a77n50d77a 7453342275751

Hmm, no našel jsem tohle:

http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/09/Specialized-Roubaix-future-shock-headset-2017-endurance-road-bike-21.jpg

a prostě nevidím prostor pro ně. A právě ani při jiném podobném řešení... A třeba na MTB jsem přední vidlici taky nikdy ložiska nemazal :-)

0/0
7.10.2016 9:27

J74a96r85o47m96i88r 18F46a22r35e15k 4352983977

Mezi temi dvema trubkami neco byt musi, na obrazku to videt opravdu neni. Jinak by tam byla vule.

0/0
7.10.2016 9:48

P17e12t47r 68P78r36a59v64d41a 4873899803

Podle mých informací tam ložiska nejsou (v takto namáhané části se to nabízí), ale znovu ověřuji a budu doufám za chvíli informovat v diskusi.... díky za připomínky

+2/0
7.10.2016 9:27

J78a87r56o59m60i92r 88F81a71r54e79k 4662943777

Na oficialnich strankach speslu nic neni, z fotek to taky videt nejde. Ale nabizi se podobne reseni jako ma Cannondale v headshoku nebo lefty. Na nekterych fotkach jde videt, ze povrch tech trubek neni ciste valcovy, ale jsou tam rovne plochy, tzn drahy pro loziska. Na nekterych obrazcich jdou videt i loziska, napriklad fotka 4 z fotogalerie tady.

0/0
7.10.2016 9:39

V24l67a97d21i93s71l28a63v 78A43d74a96m64e47c 2495258421548

Pamatuji v dávných dobách kyvné představce s elastomerem a neujalo se to. . Myslím si, že by měli zamakat s tlumičem vidlice v místě hlavového složení.

A poznámka, takoví závodníci a postaví jim kolo na Ultegře. Asi to bude pro ty závodníky použití jen na ten závod, tak nepotřebují životnost.

+1/0
7.10.2016 9:05

T59o17m 18K38l57í65č74n53í42k 5200264455575

Ty odpružené představce byly peklo, mě to stálo 2 měsíce v neschopnosti a utženou klíční kost... Ultegra je imho v pohodě, záleží na ostré konfiguraci pro závod.

+1/0
7.10.2016 12:20

V67l12a82d57i45s96l42a76v 94A18d59a33m77e26c 2855948331448

Ultegra je technicky v pohodě, spíš jde o princip, že mistr světa vyfasuje Ultegru a né Dura Ace.

0/0
7.10.2016 12:50

T32o39m 47K21l45í70č16n38í49k 5550284275855

Předpokládám, že mistr světa vyfasuje z fabriky něco trochu jiného, než odborník z iDnes od Svorady.

+3/0
7.10.2016 12:53

M53i61l97a27n 39H62o63š90e78k 3453229815215

Vyfasuje toto

https://www.specialized.com/cz/cs/bikes/road/sworks-roubaix-etap/126341

0/0
7.10.2016 13:57

L98u77b34o87š 58L67o47u85ž81e23n28s30k89ý 4460861393674

Asi také ne úplně. Bude mít určitě jiná kola na galuskách a bez té brašny na nářadí. A nejspíš i dospělé kliky a ne kompakty.

+1/0
11.10.2016 11:57

P91a30v76e90l 73N78e25d28ě67l64a 5706790404591

Pane Pravdo, stačilo napsat děkuji za upozornění na chybu.

Holt, co se nosí na Technetu, nenosí se zde.

+2/−3
7.10.2016 8:43

M11o98j63m59í16r 59S25k67á69l59a 2470662796

R^R^R^

0/0
7.10.2016 8:46

P83e98t19r 71P26r14a49v76d30a 4603449183

Ale nosí pane Nedělo, děkuji, dostal jsem se k tomu až teď

+3/0
7.10.2016 9:15

P13a54v72e39l 98Š82ť25a12s81t67n28ý 7900829365327

Bude se ti líp spát? Nechápu tyhle nářky.

+2/−1
7.10.2016 13:49

M17i76l62a17n 40H36o22š44e43k 3683549985625

Asi to i funguje, ale na pohled je málokteré kolo odpudivější než toto rubéčko. Ad mantra nekvalitní české silnice - tak si proboha trochu švih naplánuju, abych se těm horším vyhnul. Ale kvůli občasné špatné silnici měnit klasickou, tvrdou, rychlou žiletku za takovýto možná funkční, ale totálně nevkusný hybrid, to chce fakt silnou víru ve schopnosti kouzelného S a dobrého prodavače. Jinak typ S-Works a běžný model má jízdní vlastnosti podobné asi tak, jako Passat a Golf, taky to jede, ale... ;)

+7/−1
7.10.2016 8:38

D36a20v33i78d 12N25o97v56o69t93n39y 3600644516777

jaky je rozdil mezi passatem a golfem ?

+1/0
7.10.2016 9:46

D12a40n90i79e43l 76P26a68n52e96k 6362771762420

Docela podstatny

0/−1
7.10.2016 10:19

T37o95m 39K37l25í48č55n57í93k 5220804215335

Tak ono je rubéčko stavěné hlavně na jarní klasiky.

+1/0
7.10.2016 12:21

P60e16t68r 76P78r70a69v66d41a 4373639293

Se srovnáním modelů S-Works a Expert (to už je velmi kvalitní kolo) si troufám říci, že nemáte pravdu. Charakteristika zůstává stejná. Ten největší rozdíl je ve váze/kvalitě rámu, top rám má materiál Fact 11r carbon, Expert o stupeň nižší (ale vidlice zůstává stejná)

0/0
7.10.2016 15:06

J29a58k92u63b 35N14e87b30u78r36k66a 6435307360359

Jsem zvědavej, kdy je napadne vrátit se k oceli :)

+1/0
7.10.2016 8:28

P38a56v82e95l 66S61l64a91b18ý 6462388593974

Berany? Snad oblouky, řídítka :-) Jinak tohle kolo je jen pro ty náročný klasiky na kostkách, naše silnice jsou kvalitní :-)

+4/−1
7.10.2016 8:23

M15i72c69h63a11l 72K95u29c95h63t39a 6863754334132

Klandry?

0/−1
9.10.2016 22:16

P81e78t11r 43T58y43č43k37a 6835542679612

Proč to má kotoučové brzdy? Nejsou v pelotonu zakázané?

0/0
7.10.2016 7:44

T66o93m 10K55l87í75č38n32í72k 5630954785285

UCI je loni povolila pro jarní klasiky, od příští sezóny měly být plošně povolené.

0/0
7.10.2016 12:26

J63a39n 19Z60i28m65a 1789859415885

Boze to je datlovina. No aspon konecne Specialized priznal ze ty jeho elastomery jsou na nic a nefunguji. Co si ti Asiati uz nevymysli, ted cekam jen iSpecialized. :-) A poradne predrazeny, at si burani co to kupuji posmaknou. :-)

+6/−5
7.10.2016 7:19

J35a66r37o26s49l70a38v 42J79i56r15á43k 4619110624823

a proto elastomer v sedlovce zustal, ty mudrale ;-D

+2/0
7.10.2016 7:45

M97o10j93m79í18r 25S14k63á39l79a 2130282336

"...ve spolupráci s nizozemským klasikářem Tomem Boonenem...";-D;-D;-D

+5/0
7.10.2016 6:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.