Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otestovali jsme odpružené berany, novinku pro Sagana, Štybara a Vakoče

Jako jedni z prvních v Česku jsme dostali možnost vyzkoušet zcela nový model „terénního“ silničního kola, na němž budou světové i české hvězdy už za půl roku brázdit jarní klasiky poseté zrádnými kostkami. A čekal nás malý šok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V57o38j63t51ě54c83h 71M59a40r66h38o47u42l 8338742527763

Jednak je to ošklivý. A druhák by mě zajímalo spojení té pružící kapsle s vidlicí, to bude jedno slabé místo. A to druhé bude uchycení sedlovky, přesně řečeno to "pružení" (ono to bude spíš kloktání) volné části sedlovky nad uchycením uvnitř rámu. Pevné osy to mé na co? A ty náboje vypadají jak od kováře - na kole za 150klacků...;-)

+1/0
10.10.2016 12:33

J19a29n 84S98l82a11v58í75k 2641579500866

Jezdím jako hobík Rubaix PRO už docela dlouho a v poho - pro mě super. Nevím proč to měnit a neví to asi ani S a proto vymýšlí toto. Viděl jsem A.C. jak protestoval při TdF, že Rubaix nechce...(odpružená řidítka už tu byla atd.)

0/0
8.10.2016 6:48

P37e35t65r 10P40r55a66v93d71a 4303739383

Bohužel až dnes se mi podařilo spojit se Zdeňkem Štybarem. Kolo si velmi pochvaluje a odpružení představce považuje za průlomové řešení. Řekl, že zvažuje, že by na něm objel celé jaro. Podrobněji je doplněno v článku

+2/0
7.10.2016 15:08

T89o98m 78K80l17í77č79n17í45k 5720834705645

Pokud se nepletu, Sagan bude příští rok v Boře a ti jezdí na Argon 18.

0/−4
7.10.2016 10:57

M68i47l19a77n 52H71o82š23e82k 3753189875595

Sagan má smlouvu se S a počítá se s tím, že bude dál jezdit na S (ostatně i celá Bora).

+7/0
7.10.2016 11:24

T14o96m 18K51l45í63č61n90í36k 5610374295855

Pravda, Mea Maxima Culpa. nějak jsem vypustil, že budou

Bora-Hansgrohe a jezdit na spešlech. Díky

0/0
7.10.2016 12:17

P64e78t68r 79P58r54a58v64d66a 4713949383

Úplně v pořádku, dnes je často těch informací tolik, že člověk někdy neví, co platí a co ne

0/0
7.10.2016 14:55

K13a81r63e60l 47S37u95m67b33a12l 4711282859687

Bude jeydit spešla

0/0
8.10.2016 9:56

M85i61l22a32n 83L56i86n25h19a54r92t 8964206397286

Gratuluji ! Jedna věta, tři slova a pouhopouhé tři pravopisné chyby... R^;-D

Jinak samozřejmě rozumím, co jste chtěl národu sděliti a kde se stala chyba...;-)

+1/−2
8.10.2016 14:14

M78o54j51m59í86r 77S91k66á61l32a 2780722686

;-D;-D

0/0
9.10.2016 7:01

P47e37t81r 11P56r56a82v39d77a 4973849433

Dostali jsme z firmy Specialized upřesňující Informaci (omlouvají se za původní nepřesnost, kterou iDNES.cz převzal). Ložiska v tlumící patroně skutečně jsou. Patrona je kompletně utěsněná a tři pružiny běhají na 4setech jehličkových ložisek. Nicméně ložiska není třeba ( ani není jak) servisovat. Jsouvelmi drobná

+4/0
7.10.2016 10:07

J25a79r96o17m73i31r 28F50a73r35e90k 4412103167

Posleze me napadl jeste jeden argument, proc tam neco byt musi. Pokud by to byla jen trubka v trubce (behajici na kluznych pozdrech napriklad), nebylo by mozne zatacet (protacely by se vuci sobe).

Je dobre vedet, ze u Specialized mysli navsechno :)

+2/0
7.10.2016 10:19

V23á44c12l35a54v 91H89o34s92c39h 8816348592821

To kolo je až garážisticky, kolenózně ošklivý.

+4/−1
7.10.2016 9:41

L56u26k32á97š 67S29e19d78l16á33č46e51k 1803657947250

Předpokládám, že to bude mít vypínání pružení a to na pevno, protože si nedovedu představit, že by v závěrečném spurtu na tom třebas Sagan vyhrál.

+2/−1
7.10.2016 9:21

J19a41r37o30m65i51r 39F71a84r50e40k 4892353157

Chodi to 17mm dolu, 3 nahoru s tim, ze smerem nahoru je to uz hodne tuhe. Prave kvuli spurtum, aspon tak to zduvodnuji u speslu a v testech. Zamykani to nema...

+2/0
7.10.2016 9:26

P26e48t38r 87P68r48a75v18d83a 4823839253

Zamykání to opravdu nemá, jen jedna ze tří pružin v patroně se dá vyměnit podle váhy a potřeby jezdce

+4/0
7.10.2016 9:29

H75u82b25e75r85t 66Ž87í50t57k25o 4399438733255

To je nepřesné, co zde uvádíte, viz http://cyclingtips.com/2016/09/first-look-review-specialized-roubaix-2017/ :

"... the springs are designed for the road conditions and NOT rider weight, size or frame geometry."

0/0
7.10.2016 12:45

P88e12t41r 26P89r46a92v65d91a 4553269753

Prodávám, jak jsem koupil. I při přebírání testovacího kola jsem musel sdělit váhu. Ptal jsem se expertů a roli podle nich hrají 3 věci: kvalita-nekvalita povrchu, váha jezdce a jezdcovy subjektivní pocity...

0/0
7.10.2016 14:54

P49e55t86r 30P72r87a54v56d66a 4563879693

Omlouvám se čtenářům, Tom Boonen není Lars Boom, takže Belgie! Opravili jsme

+7/0
7.10.2016 9:14

M74o56j73m59í28r 58S60k87á40l52a 2190422436

;-)

0/0
7.10.2016 9:19

K68a92r80e82l 58S92u78m81b30a73l 4411342809757

Pravdo, doporučuji se seznámit se všemi podrobnostmi a pak si dovolit psát podobný článek!!!!!!

0/−2
8.10.2016 9:59

Z83b55y52n51ě11k 56J84a59n43d58a 7333892445811

Netušíte někdo, kde mají být v pružení ložiska, že se autor podivuje že tam nejsou? Si nějak neumím představit...

0/0
7.10.2016 9:09

J65a56r89o94m98i89r 29F77a21r22e96k 4622163867

Jsou tam jehlova loziska, aspon podle nekterych zdroju. Z fotek neni poznat nic, takze tezko rict:

It’s composed of a tube-within-a-tube rolling on four sets of needle bearings and supported by three coil springs: two for support and one for tuning.

+1/0
7.10.2016 9:16

Z25b63y94n77ě97k 83J28a62n58d75a 7353852905261

Hmm, no našel jsem tohle:

http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/09/Specialized-Roubaix-future-shock-headset-2017-endurance-road-bike-21.jpg

a prostě nevidím prostor pro ně. A právě ani při jiném podobném řešení... A třeba na MTB jsem přední vidlici taky nikdy ložiska nemazal :-)

0/0
7.10.2016 9:27

J91a34r97o98m58i29r 57F39a38r59e67k 4332853877

Mezi temi dvema trubkami neco byt musi, na obrazku to videt opravdu neni. Jinak by tam byla vule.

0/0
7.10.2016 9:48

P56e62t32r 32P44r71a61v79d52a 4463749793

Podle mých informací tam ložiska nejsou (v takto namáhané části se to nabízí), ale znovu ověřuji a budu doufám za chvíli informovat v diskusi.... díky za připomínky

+2/0
7.10.2016 9:27

J85a87r58o15m75i45r 40F53a52r35e31k 4792693817

Na oficialnich strankach speslu nic neni, z fotek to taky videt nejde. Ale nabizi se podobne reseni jako ma Cannondale v headshoku nebo lefty. Na nekterych fotkach jde videt, ze povrch tech trubek neni ciste valcovy, ale jsou tam rovne plochy, tzn drahy pro loziska. Na nekterych obrazcich jdou videt i loziska, napriklad fotka 4 z fotogalerie tady.

0/0
7.10.2016 9:39

V88l26a15d74i29s68l54a68v 93A34d89a46m38e37c 2935698881368

Pamatuji v dávných dobách kyvné představce s elastomerem a neujalo se to. . Myslím si, že by měli zamakat s tlumičem vidlice v místě hlavového složení.

A poznámka, takoví závodníci a postaví jim kolo na Ultegře. Asi to bude pro ty závodníky použití jen na ten závod, tak nepotřebují životnost.

+1/0
7.10.2016 9:05

T46o78m 75K21l63í58č72n79í74k 5790224205325

Ty odpružené představce byly peklo, mě to stálo 2 měsíce v neschopnosti a utženou klíční kost... Ultegra je imho v pohodě, záleží na ostré konfiguraci pro závod.

+1/0
7.10.2016 12:20

V77l78a19d49i81s20l70a56v 57A74d20a67m88e59c 2175508151638

Ultegra je technicky v pohodě, spíš jde o princip, že mistr světa vyfasuje Ultegru a né Dura Ace.

0/0
7.10.2016 12:50

T15o95m 93K84l10í91č61n78í36k 5980174145955

Předpokládám, že mistr světa vyfasuje z fabriky něco trochu jiného, než odborník z iDnes od Svorady.

+3/0
7.10.2016 12:53

M94i24l59a19n 34H28o15š26e89k 3783859645675

Vyfasuje toto

https://www.specialized.com/cz/cs/bikes/road/sworks-roubaix-etap/126341

0/0
7.10.2016 13:57

L15u63b15o82š 62L21o84u30ž14e68n26s24k72ý 4220551953204

Asi také ne úplně. Bude mít určitě jiná kola na galuskách a bez té brašny na nářadí. A nejspíš i dospělé kliky a ne kompakty.

+1/0
11.10.2016 11:57

P77a94v78e48l 21N60e83d62ě22l36a 5556530804771

Pane Pravdo, stačilo napsat děkuji za upozornění na chybu.

Holt, co se nosí na Technetu, nenosí se zde.

+2/−3
7.10.2016 8:43

M88o68j19m22í75r 24S67k92á52l97a 2230422126

R^R^R^

0/0
7.10.2016 8:46

P73e87t29r 58P87r11a27v66d40a 4673579373

Ale nosí pane Nedělo, děkuji, dostal jsem se k tomu až teď

+3/0
7.10.2016 9:15

P68a36v43e50l 60Š10ť67a91s41t70n69ý 7910449655367

Bude se ti líp spát? Nechápu tyhle nářky.

+2/−1
7.10.2016 13:49

M10i64l28a63n 80H28o17š85e48k 3783349805655

Asi to i funguje, ale na pohled je málokteré kolo odpudivější než toto rubéčko. Ad mantra nekvalitní české silnice - tak si proboha trochu švih naplánuju, abych se těm horším vyhnul. Ale kvůli občasné špatné silnici měnit klasickou, tvrdou, rychlou žiletku za takovýto možná funkční, ale totálně nevkusný hybrid, to chce fakt silnou víru ve schopnosti kouzelného S a dobrého prodavače. Jinak typ S-Works a běžný model má jízdní vlastnosti podobné asi tak, jako Passat a Golf, taky to jede, ale... ;)

+7/−1
7.10.2016 8:38

D60a28v10i67d 91N55o44v55o19t65n82y 3710794916517

jaky je rozdil mezi passatem a golfem ?

+1/0
7.10.2016 9:46

D72a30n37i26e27l 40P34a31n73e41k 6572711502720

Docela podstatny

0/−1
7.10.2016 10:19

T61o31m 52K24l28í22č17n88í14k 5400264655685

Tak ono je rubéčko stavěné hlavně na jarní klasiky.

+1/0
7.10.2016 12:21

P18e19t83r 17P71r61a34v23d68a 4863829173

Se srovnáním modelů S-Works a Expert (to už je velmi kvalitní kolo) si troufám říci, že nemáte pravdu. Charakteristika zůstává stejná. Ten největší rozdíl je ve váze/kvalitě rámu, top rám má materiál Fact 11r carbon, Expert o stupeň nižší (ale vidlice zůstává stejná)

0/0
7.10.2016 15:06

J44a33k11u81b 36N66e33b69u24r61k92a 6425987270699

Jsem zvědavej, kdy je napadne vrátit se k oceli :)

+1/0
7.10.2016 8:28

P97a58v12e25l 19S38l35a93b15ý 6182718493624

Berany? Snad oblouky, řídítka :-) Jinak tohle kolo je jen pro ty náročný klasiky na kostkách, naše silnice jsou kvalitní :-)

+4/−1
7.10.2016 8:23

M65i64c89h68a28l 10K58u34c34h80t69a 6173244834412

Klandry?

0/−1
9.10.2016 22:16

P50e84t23r 92T19y67č90k24a 6505272839582

Proč to má kotoučové brzdy? Nejsou v pelotonu zakázané?

0/0
7.10.2016 7:44

T42o17m 91K53l10í72č27n61í52k 5220404755445

UCI je loni povolila pro jarní klasiky, od příští sezóny měly být plošně povolené.

0/0
7.10.2016 12:26

J36a10n 79Z57i52m89a 1849569655855

Boze to je datlovina. No aspon konecne Specialized priznal ze ty jeho elastomery jsou na nic a nefunguji. Co si ti Asiati uz nevymysli, ted cekam jen iSpecialized. :-) A poradne predrazeny, at si burani co to kupuji posmaknou. :-)

+6/−5
7.10.2016 7:19

J90a33r39o97s76l51a70v 79J11i36r84á18k 4169490324363

a proto elastomer v sedlovce zustal, ty mudrale ;-D

+2/0
7.10.2016 7:45

M98o32j39m41í76r 66S61k49á96l37a 2250792236

"...ve spolupráci s nizozemským klasikářem Tomem Boonenem...";-D;-D;-D

+5/0
7.10.2016 6:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.