Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otestovali jsme odpružené berany, novinku pro Sagana, Štybara a Vakoče

Jako jedni z prvních v Česku jsme dostali možnost vyzkoušet zcela nový model „terénního“ silničního kola, na němž budou světové i české hvězdy už za půl roku brázdit jarní klasiky poseté zrádnými kostkami. A čekal nás malý šok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V90o15j74t79ě59c29h 88M60a23r95h80o26u54l 8638162627133

Jednak je to ošklivý. A druhák by mě zajímalo spojení té pružící kapsle s vidlicí, to bude jedno slabé místo. A to druhé bude uchycení sedlovky, přesně řečeno to "pružení" (ono to bude spíš kloktání) volné části sedlovky nad uchycením uvnitř rámu. Pevné osy to mé na co? A ty náboje vypadají jak od kováře - na kole za 150klacků...;-)

+1/0
10.10.2016 12:33

J74a98n 80S98l51a20v41í62k 2611839190396

Jezdím jako hobík Rubaix PRO už docela dlouho a v poho - pro mě super. Nevím proč to měnit a neví to asi ani S a proto vymýšlí toto. Viděl jsem A.C. jak protestoval při TdF, že Rubaix nechce...(odpružená řidítka už tu byla atd.)

0/0
8.10.2016 6:48

P26e86t13r 33P98r68a39v89d56a 4423129713

Bohužel až dnes se mi podařilo spojit se Zdeňkem Štybarem. Kolo si velmi pochvaluje a odpružení představce považuje za průlomové řešení. Řekl, že zvažuje, že by na něm objel celé jaro. Podrobněji je doplněno v článku

+2/0
7.10.2016 15:08

T27o19m 57K78l95í86č93n50í67k 5490294795435

Pokud se nepletu, Sagan bude příští rok v Boře a ti jezdí na Argon 18.

0/−4
7.10.2016 10:57

M71i49l93a42n 27H97o44š79e30k 3963199775925

Sagan má smlouvu se S a počítá se s tím, že bude dál jezdit na S (ostatně i celá Bora).

+7/0
7.10.2016 11:24

T55o93m 76K71l56í41č95n19í80k 5420614625655

Pravda, Mea Maxima Culpa. nějak jsem vypustil, že budou

Bora-Hansgrohe a jezdit na spešlech. Díky

0/0
7.10.2016 12:17

P74e89t67r 71P75r67a33v88d36a 4293449563

Úplně v pořádku, dnes je často těch informací tolik, že člověk někdy neví, co platí a co ne

0/0
7.10.2016 14:55

K38a44r66e90l 96S22u48m10b13a40l 4981732949927

Bude jeydit spešla

0/0
8.10.2016 9:56

M86i82l34a89n 16L41i79n61h32a54r22t 8574306507546

Gratuluji ! Jedna věta, tři slova a pouhopouhé tři pravopisné chyby... R^;-D

Jinak samozřejmě rozumím, co jste chtěl národu sděliti a kde se stala chyba...;-)

+1/−2
8.10.2016 14:14

M13o28j74m41í25r 27S95k39á27l83a 2290232616

;-D;-D

0/0
9.10.2016 7:01

P61e43t89r 92P75r82a79v49d64a 4453229123

Dostali jsme z firmy Specialized upřesňující Informaci (omlouvají se za původní nepřesnost, kterou iDNES.cz převzal). Ložiska v tlumící patroně skutečně jsou. Patrona je kompletně utěsněná a tři pružiny běhají na 4setech jehličkových ložisek. Nicméně ložiska není třeba ( ani není jak) servisovat. Jsouvelmi drobná

+4/0
7.10.2016 10:07

J76a76r22o21m78i48r 90F96a55r10e21k 4332413797

Posleze me napadl jeste jeden argument, proc tam neco byt musi. Pokud by to byla jen trubka v trubce (behajici na kluznych pozdrech napriklad), nebylo by mozne zatacet (protacely by se vuci sobe).

Je dobre vedet, ze u Specialized mysli navsechno :)

+2/0
7.10.2016 10:19

V75á90c53l17a15v 86H28o27s98c87h 8636288812471

To kolo je až garážisticky, kolenózně ošklivý.

+4/−1
7.10.2016 9:41

L70u14k48á82š 62S38e47d49l83á27č47e45k 1373257157600

Předpokládám, že to bude mít vypínání pružení a to na pevno, protože si nedovedu představit, že by v závěrečném spurtu na tom třebas Sagan vyhrál.

+2/−1
7.10.2016 9:21

J32a66r61o95m17i88r 95F56a39r35e83k 4582763337

Chodi to 17mm dolu, 3 nahoru s tim, ze smerem nahoru je to uz hodne tuhe. Prave kvuli spurtum, aspon tak to zduvodnuji u speslu a v testech. Zamykani to nema...

+2/0
7.10.2016 9:26

P57e59t66r 53P36r51a61v38d70a 4123419353

Zamykání to opravdu nemá, jen jedna ze tří pružin v patroně se dá vyměnit podle váhy a potřeby jezdce

+4/0
7.10.2016 9:29

H17u35b68e69r58t 13Ž21í47t65k96o 4669848393805

To je nepřesné, co zde uvádíte, viz http://cyclingtips.com/2016/09/first-look-review-specialized-roubaix-2017/ :

"... the springs are designed for the road conditions and NOT rider weight, size or frame geometry."

0/0
7.10.2016 12:45

P17e90t52r 37P54r88a72v59d69a 4863789823

Prodávám, jak jsem koupil. I při přebírání testovacího kola jsem musel sdělit váhu. Ptal jsem se expertů a roli podle nich hrají 3 věci: kvalita-nekvalita povrchu, váha jezdce a jezdcovy subjektivní pocity...

0/0
7.10.2016 14:54

P87e63t98r 92P95r58a63v81d81a 4693879693

Omlouvám se čtenářům, Tom Boonen není Lars Boom, takže Belgie! Opravili jsme

+7/0
7.10.2016 9:14

M75o79j46m38í67r 59S92k80á24l55a 2430692856

;-)

0/0
7.10.2016 9:19

K42a57r52e62l 56S65u80m90b74a25l 4571482719117

Pravdo, doporučuji se seznámit se všemi podrobnostmi a pak si dovolit psát podobný článek!!!!!!

0/−2
8.10.2016 9:59

Z17b31y57n98ě47k 13J82a60n74d51a 7433902205931

Netušíte někdo, kde mají být v pružení ložiska, že se autor podivuje že tam nejsou? Si nějak neumím představit...

0/0
7.10.2016 9:09

J96a68r42o29m39i17r 62F11a21r28e34k 4142163777

Jsou tam jehlova loziska, aspon podle nekterych zdroju. Z fotek neni poznat nic, takze tezko rict:

It’s composed of a tube-within-a-tube rolling on four sets of needle bearings and supported by three coil springs: two for support and one for tuning.

+1/0
7.10.2016 9:16

Z11b64y88n89ě94k 57J84a59n65d55a 7953652125801

Hmm, no našel jsem tohle:

http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/09/Specialized-Roubaix-future-shock-headset-2017-endurance-road-bike-21.jpg

a prostě nevidím prostor pro ně. A právě ani při jiném podobném řešení... A třeba na MTB jsem přední vidlici taky nikdy ložiska nemazal :-)

0/0
7.10.2016 9:27

J82a10r28o65m55i86r 92F15a82r37e18k 4642483167

Mezi temi dvema trubkami neco byt musi, na obrazku to videt opravdu neni. Jinak by tam byla vule.

0/0
7.10.2016 9:48

P20e38t73r 42P96r14a59v19d62a 4523949613

Podle mých informací tam ložiska nejsou (v takto namáhané části se to nabízí), ale znovu ověřuji a budu doufám za chvíli informovat v diskusi.... díky za připomínky

+2/0
7.10.2016 9:27

J18a47r13o85m32i72r 14F80a28r20e10k 4682573287

Na oficialnich strankach speslu nic neni, z fotek to taky videt nejde. Ale nabizi se podobne reseni jako ma Cannondale v headshoku nebo lefty. Na nekterych fotkach jde videt, ze povrch tech trubek neni ciste valcovy, ale jsou tam rovne plochy, tzn drahy pro loziska. Na nekterych obrazcich jdou videt i loziska, napriklad fotka 4 z fotogalerie tady.

0/0
7.10.2016 9:39

V83l94a81d60i80s40l19a78v 48A36d81a63m68e97c 2315728461748

Pamatuji v dávných dobách kyvné představce s elastomerem a neujalo se to. . Myslím si, že by měli zamakat s tlumičem vidlice v místě hlavového složení.

A poznámka, takoví závodníci a postaví jim kolo na Ultegře. Asi to bude pro ty závodníky použití jen na ten závod, tak nepotřebují životnost.

+1/0
7.10.2016 9:05

T69o92m 78K55l12í96č14n44í59k 5660874985385

Ty odpružené představce byly peklo, mě to stálo 2 měsíce v neschopnosti a utženou klíční kost... Ultegra je imho v pohodě, záleží na ostré konfiguraci pro závod.

+1/0
7.10.2016 12:20

V15l83a77d29i64s37l12a70v 64A51d38a97m75e13c 2685148151598

Ultegra je technicky v pohodě, spíš jde o princip, že mistr světa vyfasuje Ultegru a né Dura Ace.

0/0
7.10.2016 12:50

T55o72m 34K97l64í49č38n91í84k 5550464795525

Předpokládám, že mistr světa vyfasuje z fabriky něco trochu jiného, než odborník z iDnes od Svorady.

+3/0
7.10.2016 12:53

M90i49l96a75n 78H90o78š65e44k 3443139155505

Vyfasuje toto

https://www.specialized.com/cz/cs/bikes/road/sworks-roubaix-etap/126341

0/0
7.10.2016 13:57

L49u56b36o92š 44L40o53u16ž42e36n14s16k29ý 4380891713524

Asi také ne úplně. Bude mít určitě jiná kola na galuskách a bez té brašny na nářadí. A nejspíš i dospělé kliky a ne kompakty.

+1/0
11.10.2016 11:57

P55a34v83e98l 47N58e77d37ě89l23a 5366920204371

Pane Pravdo, stačilo napsat děkuji za upozornění na chybu.

Holt, co se nosí na Technetu, nenosí se zde.

+2/−3
7.10.2016 8:43

M30o92j23m98í80r 65S90k20á15l36a 2460582236

R^R^R^

0/0
7.10.2016 8:46

P92e69t58r 61P87r93a91v87d78a 4303519123

Ale nosí pane Nedělo, děkuji, dostal jsem se k tomu až teď

+3/0
7.10.2016 9:15

P97a57v65e54l 27Š26ť22a31s97t82n22ý 7160389195167

Bude se ti líp spát? Nechápu tyhle nářky.

+2/−1
7.10.2016 13:49

M60i45l29a57n 62H88o45š84e66k 3413609485985

Asi to i funguje, ale na pohled je málokteré kolo odpudivější než toto rubéčko. Ad mantra nekvalitní české silnice - tak si proboha trochu švih naplánuju, abych se těm horším vyhnul. Ale kvůli občasné špatné silnici měnit klasickou, tvrdou, rychlou žiletku za takovýto možná funkční, ale totálně nevkusný hybrid, to chce fakt silnou víru ve schopnosti kouzelného S a dobrého prodavače. Jinak typ S-Works a běžný model má jízdní vlastnosti podobné asi tak, jako Passat a Golf, taky to jede, ale... ;)

+7/−1
7.10.2016 8:38

D27a48v51i71d 70N96o81v17o35t65n86y 3190334366247

jaky je rozdil mezi passatem a golfem ?

+1/0
7.10.2016 9:46

D19a56n52i32e77l 86P41a52n58e72k 6882221622720

Docela podstatny

0/−1
7.10.2016 10:19

T97o23m 66K77l23í13č58n41í50k 5440414365975

Tak ono je rubéčko stavěné hlavně na jarní klasiky.

+1/0
7.10.2016 12:21

P34e78t41r 47P38r61a30v74d20a 4873379693

Se srovnáním modelů S-Works a Expert (to už je velmi kvalitní kolo) si troufám říci, že nemáte pravdu. Charakteristika zůstává stejná. Ten největší rozdíl je ve váze/kvalitě rámu, top rám má materiál Fact 11r carbon, Expert o stupeň nižší (ale vidlice zůstává stejná)

0/0
7.10.2016 15:06

J21a85k95u91b 98N81e83b29u44r37k52a 6305417200329

Jsem zvědavej, kdy je napadne vrátit se k oceli :)

+1/0
7.10.2016 8:28

P65a76v16e17l 90S51l87a16b73ý 6272348593604

Berany? Snad oblouky, řídítka :-) Jinak tohle kolo je jen pro ty náročný klasiky na kostkách, naše silnice jsou kvalitní :-)

+4/−1
7.10.2016 8:23

M42i96c86h34a38l 17K11u27c62h48t51a 6623564174632

Klandry?

0/−1
9.10.2016 22:16

P95e36t20r 16T28y38č64k96a 6145802469282

Proč to má kotoučové brzdy? Nejsou v pelotonu zakázané?

0/0
7.10.2016 7:44

T33o79m 32K74l73í32č33n86í46k 5490284915335

UCI je loni povolila pro jarní klasiky, od příští sezóny měly být plošně povolené.

0/0
7.10.2016 12:26

J19a15n 13Z38i64m53a 1439449335195

Boze to je datlovina. No aspon konecne Specialized priznal ze ty jeho elastomery jsou na nic a nefunguji. Co si ti Asiati uz nevymysli, ted cekam jen iSpecialized. :-) A poradne predrazeny, at si burani co to kupuji posmaknou. :-)

+6/−5
7.10.2016 7:19

J46a16r27o40s31l76a98v 82J52i91r87á77k 4469400734763

a proto elastomer v sedlovce zustal, ty mudrale ;-D

+2/0
7.10.2016 7:45

M33o30j27m55í18r 28S82k19á33l61a 2680482376

"...ve spolupráci s nizozemským klasikářem Tomem Boonenem...";-D;-D;-D

+5/0
7.10.2016 6:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.