Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otestovali jsme odpružené berany, novinku pro Sagana, Štybara a Vakoče

Jako jedni z prvních v Česku jsme dostali možnost vyzkoušet zcela nový model „terénního“ silničního kola, na němž budou světové i české hvězdy už za půl roku brázdit jarní klasiky poseté zrádnými kostkami. A čekal nás malý šok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V43o97j44t68ě58c29h 69M88a24r95h35o78u66l 8508572687403

Jednak je to ošklivý. A druhák by mě zajímalo spojení té pružící kapsle s vidlicí, to bude jedno slabé místo. A to druhé bude uchycení sedlovky, přesně řečeno to "pružení" (ono to bude spíš kloktání) volné části sedlovky nad uchycením uvnitř rámu. Pevné osy to mé na co? A ty náboje vypadají jak od kováře - na kole za 150klacků...;-)

+1/0
10.10.2016 12:33

J13a31n 14S59l37a28v21í57k 2831299170576

Jezdím jako hobík Rubaix PRO už docela dlouho a v poho - pro mě super. Nevím proč to měnit a neví to asi ani S a proto vymýšlí toto. Viděl jsem A.C. jak protestoval při TdF, že Rubaix nechce...(odpružená řidítka už tu byla atd.)

0/0
8.10.2016 6:48

P45e26t37r 62P72r71a58v86d82a 4283209533

Bohužel až dnes se mi podařilo spojit se Zdeňkem Štybarem. Kolo si velmi pochvaluje a odpružení představce považuje za průlomové řešení. Řekl, že zvažuje, že by na něm objel celé jaro. Podrobněji je doplněno v článku

+2/0
7.10.2016 15:08


T76o54m 21K29l16í42č33n34í39k 5840484925565

Pokud se nepletu, Sagan bude příští rok v Boře a ti jezdí na Argon 18.

0/−4
7.10.2016 10:57

M32i16l78a33n 21H73o10š62e41k 3773799975255

Sagan má smlouvu se S a počítá se s tím, že bude dál jezdit na S (ostatně i celá Bora).

+7/0
7.10.2016 11:24

T93o78m 98K80l57í84č20n59í82k 5810164915505

Pravda, Mea Maxima Culpa. nějak jsem vypustil, že budou

Bora-Hansgrohe a jezdit na spešlech. Díky

0/0
7.10.2016 12:17

P50e95t81r 27P60r76a43v16d49a 4653789633

Úplně v pořádku, dnes je často těch informací tolik, že člověk někdy neví, co platí a co ne

0/0
7.10.2016 14:55

K71a54r19e89l 45S75u41m30b89a48l 4531342589377

Bude jeydit spešla

0/0
8.10.2016 9:56

M63i81l95a49n 33L72i41n69h32a14r79t 8234276137636

Gratuluji ! Jedna věta, tři slova a pouhopouhé tři pravopisné chyby... R^;-D

Jinak samozřejmě rozumím, co jste chtěl národu sděliti a kde se stala chyba...;-)

+1/−2
8.10.2016 14:14

M19o53j22m30í26r 84S39k11á68l46a 2160742706

;-D;-D

0/0
9.10.2016 7:01

P60e12t51r 56P67r32a22v61d19a 4983429163

Dostali jsme z firmy Specialized upřesňující Informaci (omlouvají se za původní nepřesnost, kterou iDNES.cz převzal). Ložiska v tlumící patroně skutečně jsou. Patrona je kompletně utěsněná a tři pružiny běhají na 4setech jehličkových ložisek. Nicméně ložiska není třeba ( ani není jak) servisovat. Jsouvelmi drobná

+4/0
7.10.2016 10:07

J32a12r31o15m19i31r 57F37a66r79e93k 4412143427

Posleze me napadl jeste jeden argument, proc tam neco byt musi. Pokud by to byla jen trubka v trubce (behajici na kluznych pozdrech napriklad), nebylo by mozne zatacet (protacely by se vuci sobe).

Je dobre vedet, ze u Specialized mysli navsechno :)

+2/0
7.10.2016 10:19

V51á33c80l36a12v 27H96o69s19c30h 8626338542931

To kolo je až garážisticky, kolenózně ošklivý.

+4/−1
7.10.2016 9:41

L89u12k10á54š 79S23e93d82l18á95č59e24k 1573467147790

Předpokládám, že to bude mít vypínání pružení a to na pevno, protože si nedovedu představit, že by v závěrečném spurtu na tom třebas Sagan vyhrál.

+2/−1
7.10.2016 9:21

J17a19r51o35m80i87r 79F82a95r25e18k 4612923107

Chodi to 17mm dolu, 3 nahoru s tim, ze smerem nahoru je to uz hodne tuhe. Prave kvuli spurtum, aspon tak to zduvodnuji u speslu a v testech. Zamykani to nema...

+2/0
7.10.2016 9:26

P51e85t76r 62P47r63a79v49d61a 4903489683

Zamykání to opravdu nemá, jen jedna ze tří pružin v patroně se dá vyměnit podle váhy a potřeby jezdce

+4/0
7.10.2016 9:29

H25u84b76e86r69t 59Ž65í38t22k52o 4809288233125

To je nepřesné, co zde uvádíte, viz http://cyclingtips.com/2016/09/first-look-review-specialized-roubaix-2017/ :

"... the springs are designed for the road conditions and NOT rider weight, size or frame geometry."

0/0
7.10.2016 12:45

P32e27t57r 64P14r41a89v17d53a 4723479933

Prodávám, jak jsem koupil. I při přebírání testovacího kola jsem musel sdělit váhu. Ptal jsem se expertů a roli podle nich hrají 3 věci: kvalita-nekvalita povrchu, váha jezdce a jezdcovy subjektivní pocity...

0/0
7.10.2016 14:54

P98e49t10r 67P57r60a86v21d72a 4933159183

Omlouvám se čtenářům, Tom Boonen není Lars Boom, takže Belgie! Opravili jsme

+7/0
7.10.2016 9:14

M55o58j95m63í87r 97S15k57á49l45a 2410622916

;-)

0/0
7.10.2016 9:19

K96a85r16e78l 17S41u14m49b74a60l 4251382549947

Pravdo, doporučuji se seznámit se všemi podrobnostmi a pak si dovolit psát podobný článek!!!!!!

0/−2
8.10.2016 9:59

Z29b41y12n39ě37k 21J48a19n55d45a 7353292545671

Netušíte někdo, kde mají být v pružení ložiska, že se autor podivuje že tam nejsou? Si nějak neumím představit...

0/0
7.10.2016 9:09

J88a54r63o18m46i74r 60F74a79r42e64k 4622113687

Jsou tam jehlova loziska, aspon podle nekterych zdroju. Z fotek neni poznat nic, takze tezko rict:

It’s composed of a tube-within-a-tube rolling on four sets of needle bearings and supported by three coil springs: two for support and one for tuning.

+1/0
7.10.2016 9:16

Z79b97y79n34ě42k 13J84a26n47d16a 7143502525871

Hmm, no našel jsem tohle:

http://brimages.bikeboardmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/09/Specialized-Roubaix-future-shock-headset-2017-endurance-road-bike-21.jpg

a prostě nevidím prostor pro ně. A právě ani při jiném podobném řešení... A třeba na MTB jsem přední vidlici taky nikdy ložiska nemazal :-)

0/0
7.10.2016 9:27

J39a70r52o87m85i46r 59F30a95r17e90k 4782443547

Mezi temi dvema trubkami neco byt musi, na obrazku to videt opravdu neni. Jinak by tam byla vule.

0/0
7.10.2016 9:48

P61e68t73r 73P20r78a38v57d65a 4103859513

Podle mých informací tam ložiska nejsou (v takto namáhané části se to nabízí), ale znovu ověřuji a budu doufám za chvíli informovat v diskusi.... díky za připomínky

+2/0
7.10.2016 9:27

J81a72r16o57m13i95r 31F72a44r19e88k 4752763647

Na oficialnich strankach speslu nic neni, z fotek to taky videt nejde. Ale nabizi se podobne reseni jako ma Cannondale v headshoku nebo lefty. Na nekterych fotkach jde videt, ze povrch tech trubek neni ciste valcovy, ale jsou tam rovne plochy, tzn drahy pro loziska. Na nekterych obrazcich jdou videt i loziska, napriklad fotka 4 z fotogalerie tady.

0/0
7.10.2016 9:39

V18l58a11d71i43s63l68a39v 63A77d41a40m39e73c 2585818151528

Pamatuji v dávných dobách kyvné představce s elastomerem a neujalo se to. . Myslím si, že by měli zamakat s tlumičem vidlice v místě hlavového složení.

A poznámka, takoví závodníci a postaví jim kolo na Ultegře. Asi to bude pro ty závodníky použití jen na ten závod, tak nepotřebují životnost.

+1/0
7.10.2016 9:05

T11o44m 63K86l23í48č14n94í56k 5710204525785

Ty odpružené představce byly peklo, mě to stálo 2 měsíce v neschopnosti a utženou klíční kost... Ultegra je imho v pohodě, záleží na ostré konfiguraci pro závod.

+1/0
7.10.2016 12:20

V97l96a55d70i79s56l93a66v 32A82d52a18m38e26c 2725658571238

Ultegra je technicky v pohodě, spíš jde o princip, že mistr světa vyfasuje Ultegru a né Dura Ace.

0/0
7.10.2016 12:50

T62o14m 46K73l41í10č31n44í62k 5660484165965

Předpokládám, že mistr světa vyfasuje z fabriky něco trochu jiného, než odborník z iDnes od Svorady.

+3/0
7.10.2016 12:53

M29i21l97a42n 42H83o12š77e34k 3203859785615

Vyfasuje toto

https://www.specialized.com/cz/cs/bikes/road/sworks-roubaix-etap/126341

0/0
7.10.2016 13:57

L21u77b84o31š 41L38o97u57ž56e47n42s33k64ý 4540491453934

Asi také ne úplně. Bude mít určitě jiná kola na galuskách a bez té brašny na nářadí. A nejspíš i dospělé kliky a ne kompakty.

+1/0
11.10.2016 11:57

P36a28v25e85l 33N95e39d82ě39l81a 5556450374921

Pane Pravdo, stačilo napsat děkuji za upozornění na chybu.

Holt, co se nosí na Technetu, nenosí se zde.

+2/−3
7.10.2016 8:43

M60o94j79m88í52r 58S40k35á19l18a 2480712726

R^R^R^

0/0
7.10.2016 8:46

P65e19t77r 38P62r41a40v83d67a 4633759863

Ale nosí pane Nedělo, děkuji, dostal jsem se k tomu až teď

+3/0
7.10.2016 9:15

P80a55v48e11l 56Š52ť21a29s54t81n38ý 7830649955867

Bude se ti líp spát? Nechápu tyhle nářky.

+2/−1
7.10.2016 13:49

M62i10l18a17n 46H60o32š72e72k 3603529925135

Asi to i funguje, ale na pohled je málokteré kolo odpudivější než toto rubéčko. Ad mantra nekvalitní české silnice - tak si proboha trochu švih naplánuju, abych se těm horším vyhnul. Ale kvůli občasné špatné silnici měnit klasickou, tvrdou, rychlou žiletku za takovýto možná funkční, ale totálně nevkusný hybrid, to chce fakt silnou víru ve schopnosti kouzelného S a dobrého prodavače. Jinak typ S-Works a běžný model má jízdní vlastnosti podobné asi tak, jako Passat a Golf, taky to jede, ale... ;)

+7/−1
7.10.2016 8:38

D95a18v92i40d 14N11o71v13o90t33n62y 3650364516287

jaky je rozdil mezi passatem a golfem ?

+1/0
7.10.2016 9:46

D83a80n92i73e65l 54P76a82n58e56k 6382351572810

Docela podstatny

0/−1
7.10.2016 10:19

T74o50m 14K58l18í32č45n87í96k 5790624345825

Tak ono je rubéčko stavěné hlavně na jarní klasiky.

+1/0
7.10.2016 12:21

P71e76t54r 50P19r19a14v88d91a 4673779363

Se srovnáním modelů S-Works a Expert (to už je velmi kvalitní kolo) si troufám říci, že nemáte pravdu. Charakteristika zůstává stejná. Ten největší rozdíl je ve váze/kvalitě rámu, top rám má materiál Fact 11r carbon, Expert o stupeň nižší (ale vidlice zůstává stejná)

0/0
7.10.2016 15:06

J58a28k35u43b 83N74e75b23u31r25k82a 6585167280289

Jsem zvědavej, kdy je napadne vrátit se k oceli :)

+1/0
7.10.2016 8:28

P81a94v82e22l 20S41l70a15b16ý 6142158293264

Berany? Snad oblouky, řídítka :-) Jinak tohle kolo je jen pro ty náročný klasiky na kostkách, naše silnice jsou kvalitní :-)

+4/−1
7.10.2016 8:23

M53i91c82h82a35l 32K58u13c20h54t22a 6153864214612

Klandry?

0/−1
9.10.2016 22:16

P55e92t95r 44T89y89č32k92a 6185542679942

Proč to má kotoučové brzdy? Nejsou v pelotonu zakázané?

0/0
7.10.2016 7:44

T87o23m 28K39l78í54č58n68í38k 5420104335825

UCI je loni povolila pro jarní klasiky, od příští sezóny měly být plošně povolené.

0/0
7.10.2016 12:26

J69a24n 70Z50i70m17a 1329299185585

Boze to je datlovina. No aspon konecne Specialized priznal ze ty jeho elastomery jsou na nic a nefunguji. Co si ti Asiati uz nevymysli, ted cekam jen iSpecialized. :-) A poradne predrazeny, at si burani co to kupuji posmaknou. :-)

+6/−5
7.10.2016 7:19

J22a17r69o38s36l30a98v 73J37i66r36á70k 4899910254423

a proto elastomer v sedlovce zustal, ty mudrale ;-D

+2/0
7.10.2016 7:45

M59o38j51m33í23r 92S71k60á30l74a 2600522476

"...ve spolupráci s nizozemským klasikářem Tomem Boonenem...";-D;-D;-D

+5/0
7.10.2016 6:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.