Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D84a87n73i36e55l 35Š33e48v25č24í11k 7446200779818

Takže ve finále bylo odzkoušeno jiné kolo :-)

Co se týče ceny, tak tu bych u závodního kola pro olympijské vítěze tipoval trochu výš.

Nicméně stejně jenom závidím tu hmotnost. I když, při mém metráku je to stejně jedno :-)

+6/0
doporučit
9.9.2016 12:05

D66a62n 49M75a31c18h97o52l36d35a 8227972284242

me prijdezajimave, ze tyhle top kola jsou osazeny SRAMem, ktery je vesmes hobiky hodne vysmivany, teda me to tak prislo. Pritom mi prijde ze jejich produkty nejsou vubec spatne. Ale vsichni resi porad jen Shimano.

+1/0
doporučit
9.9.2016 10:17
Foto

P17r60e21m32y82s55l 24K13y70s43e71l57a17k 5765723364459

Nevím, jestli je nutnost větší práce s těžištěm jako mínus. Ano je to fyzicky namáhavější a vyžaduje to více sportovního založení (či jak to popsat, prostě smysl pro pohyb, který nemá každý). Ale při dobrém zvládnutí je výsledek jasný. Lepší průchodnost terénem a ovladatelnost. Čili opět plus. A myslím, že to bylo i trochu vidět při závodě, kdy měl Nino lepší průchodnost přes některé překážky než Jára. A i to mu dalo nakonec vítězný náskok. Dle popisu v článku by měl Nino dominovat ve sjezdu, ale on svou převahu v posledním kole získal naopak při výjezdu přes technické pasáže. A i v zatáčkách (serpentinách) jsem měl pocit, že měl mírně navrch.

+1/0
doporučit
9.9.2016 9:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.