Diskuze

Vyzkoušeli jsme kolo Jardy Kulhavého z olympijského souboje titánů

Skoro každý ví, jak vypadá a jezdí běžné horské kolo. „Stříbrný“ stroj Jaroslava Kulhavého, se kterým závodil na olympiádě v Riu, vypadá z dálky sice podobně, ale má jiné materiály i spoustu specialit. Speciální jsou proto nejen jeho jízdní vlastnosti, ale také cena, která odpovídá novému menšímu vozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Ale toto není kolo Kulhavého.. :-/

0 0
možnosti
Foto

Ježiš, už zase to cyklistický informační odpad pana Pravdy? :-))))

0 3
možnosti
LB

Jsem poměrně překvapený úrovní fotek, tentokrát žádné detaily trávy apod.:-)

0 0
možnosti
PK

P62a39v16e68l 90K96h50a64i94l

31. 8. 2016 15:12

Krásný stroj!

2 0
možnosti
VM

Můžu si vykoukat oči, ale nic krásného nevidím. Dokonce ani nic zajímavého (kromě ceny). Ve spešlu jsou specialisté na na nudná kola (v Riu s tou barvou překvapili, ale to je výjimka). Kvalitu jízdních vlastností nezpochybňuji, ale jistě lze sehnat stejně kvalitní kolo s lepším designem za poloviční peníze.

1 1
možnosti
VM

Kolo Nino Schurtera se nám přes nejvyšší úsilí sehnat nepodařilo!;-D;-D;-D

Tak ono to víno zase není tak čisté co předsedo, ještě v něm něco plave...:-P

1 0
možnosti
MK

No, asi jste si zas tolik práce se zjišťováním Schurterova kola nedali... Na jeho oficiálních stránkách se dá jednoduše zjistit, že jezdí na Scott Spark 900, má tam i kompletní specifikaci. Při vyhledání základních klíčových slov do vyhledávače navíc vyskočí i specifikace pro Rio. Která se lišila víceméně jen graficky.

6 1
možnosti
PD

Zjištěním/zajištěním....

2 0
možnosti
JS

J62a17n 45S86t96o76d86o57l24a

30. 8. 2016 10:10

Tvrzení, že model z Ria má těžší převod na stoupnání, je mylné. Poměr 38:50 je víc do lehka než 34:42. Jsem línej počítat zuby na sériový 2/10 Krávě, ale o moc víc do lehka tam asi nebudu.

8 0
možnosti
JS

J17a55n 50S82t40o94d97o32l10a

30. 8. 2016 16:48

Dohledal jsem si tu svojí obyčejnou Krávu Scale 950, a ta má 24:36, což je opravdu výrazně lehčí převod než 38:50. Jen jsem tuhle kombinaci snad nikdy nepoužil, jen když jsem chtěl vědět, že to do extrémních poloh chodí, takže si myslím, že 38:50 je i pro slabšího amatérského jezdce dostatečné. Lehčí by stejně hrabal nebo stavěl na zadní.

2 0
možnosti
MF

"Běžný turista by s tím měl v kopcích problémy, v prudších pasážích už by musel seskočit a tlačit".

Nechci přeceňovat běžného turistu, ale s převodem 38:50 vyjede i běžný turista všechno. Tedy všechno na asfaltu, pokud je to míněno v těžkém terénu, tak tam zase člověk spíše než na limity převodů narazí na limity povrchu.

11 1
možnosti
PK

tak nejak patram v pameti kolik ze asfaltu v to olymp XC zavode bylo? Ono je kua velkej rozdil jet 15-20% po asfaltu nebo po korenech :)

0 1
možnosti
JN

Na základě debaty o zvonku vyhlašuji hlasování: Zvonek ANO, nebo NE! A začínám: Kolo docela dobrý, naježděno taky docela dost... a docela svižně... ale zvonek považuji za nepostradatelnou součást své výbavy! Dojíždím cyklisty, vidím záda chodců: Cink...a všichni jsem OK. A vy...?

16 3
možnosti
MP

Zvonek nepotřebuji,jsem duševně zdráv a když se někdo motá na cyklostezce prostě přibrzdím a počkám až si mne všimne.Ony gumy 2,25" docela slušně hučí,takže mne lidé slyší,když nereagují tak prostě požádám.

7 0
možnosti
Foto

Já teda nevím, ale já bych raději vyzkoušel kolo Nino Schurtera. .-) i přes to, že jsem Jardovi fandil.

1 0
možnosti