Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme kolo Jardy Kulhavého z olympijského souboje titánů

Skoro každý ví, jak vypadá a jezdí běžné horské kolo. „Stříbrný“ stroj Jaroslava Kulhavého, se kterým závodil na olympiádě v Riu, vypadá z dálky sice podobně, ale má jiné materiály i spoustu specialit. Speciální jsou proto nejen jeho jízdní vlastnosti, ale také cena, která odpovídá novému menšímu vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a93n 52P80o75l34a95n64s54k67ý 4822457823291

Ale toto není kolo Kulhavého.. :-/

0/0
4.9.2016 17:23
Foto

J49a54n 33F14i49k44á70č35e68k 6420260375725

Ježiš, už zase to cyklistický informační odpad pana Pravdy? :-))))

0/−3
2.9.2016 8:36

L54a92d26i20s51l46a71v 22B64u50r87d25a 2417704978165

Jsem poměrně překvapený úrovní fotek, tentokrát žádné detaily trávy apod.:-)

0/0
1.9.2016 13:49


P33a79v67e63l 98K49h60a25i52l 2348399212188

Krásný stroj!

+2/0
31.8.2016 15:12

V35o20j63t48ě61c50h 70M37a56r41h98o20u16l 8838132447873

Můžu si vykoukat oči, ale nic krásného nevidím. Dokonce ani nic zajímavého (kromě ceny). Ve spešlu jsou specialisté na na nudná kola (v Riu s tou barvou překvapili, ale to je výjimka). Kvalitu jízdních vlastností nezpochybňuji, ale jistě lze sehnat stejně kvalitní kolo s lepším designem za poloviční peníze.

+1/−1
31.8.2016 15:51

A17n73t71o29n44í61n 58H73o73l15í42k 8117673264170

Jojo .. stangle ze Sobi 20 je holt neprekonatelna klasika ..

0/0
5.9.2016 14:07

V60o14j38t39ě33c76h 79M29a37r77h75o47u68l 8528912647563

Kolo Nino Schurtera se nám přes nejvyšší úsilí sehnat nepodařilo!;-D;-D;-D

Tak ono to víno zase není tak čisté co předsedo, ještě v něm něco plave...:-P

+1/0
31.8.2016 14:43

M79i63k27u65l48á87š 89K58l15a74n86g 7458377365882

No, asi jste si zas tolik práce se zjišťováním Schurterova kola nedali... Na jeho oficiálních stránkách se dá jednoduše zjistit, že jezdí na Scott Spark 900, má tam i kompletní specifikaci. Při vyhledání základních klíčových slov do vyhledávače navíc vyskočí i specifikace pro Rio. Která se lišila víceméně jen graficky.

+6/−1
30.8.2016 10:18

P25e90t59r 12D55u73c21h21á37č53e43k 6508679243883

Zjištěním/zajištěním....

+2/0
30.8.2016 10:51

M30i80k49u85l30á14š 98K50l21a25n47g 7808287115912

Moje chyba, omlouvám se :-)

0/0
30.8.2016 12:34

J83a98n 51S86t31o76d92o89l19a 7811680513880

Já to z textu chápu tak, že si Petr chtěl půjčit sériovou verzi Schurterovy Krávy. Podobně jako si půjčil, projel, nafotil a popsal toho Kulhavého Spešla. Buď tahle Kráva není v ČR nebo mu ji nepůjčili.

0/0
30.8.2016 16:40

P21e15t47r 31T43y25č53k16a 6945512159842

Saganovi plati Specialized miliony. Sagan mel uplne stejne kolo jako Jara. Pochybuji ze by dovolili jet na Schurterove kole.

0/0
30.8.2016 20:52

Z26b50y47n85ě17k 91J92a19n44d69a 7443982805921

Předpokládám že Petr je autor článku, Petr Pravda... Kdyby si chtěl Peter Sagan půjčit Scotta, doručí mu ho messík klidně ve tři ráno :-)

+5/0
30.8.2016 21:22

J21a37n 90S39t13o61d61o19l39a 7161770253470

Sagan je PetEr. Petr je Pravda, autor tohodle článku.

0/0
31.8.2016 0:00

M12o57j85m87í56r 46S12k14á36l54a 2130122896

tohodle;-D

0/0
31.8.2016 20:26

J74a41n 54S51t70o47d50o50l13a 7261240653480

Tvrzení, že model z Ria má těžší převod na stoupnání, je mylné. Poměr 38:50 je víc do lehka než 34:42. Jsem línej počítat zuby na sériový 2/10 Krávě, ale o moc víc do lehka tam asi nebudu.

+8/0
30.8.2016 10:10

J52a32n 17S20t40o18d90o54l89a 7611570813860

Dohledal jsem si tu svojí obyčejnou Krávu Scale 950, a ta má 24:36, což je opravdu výrazně lehčí převod než 38:50. Jen jsem tuhle kombinaci snad nikdy nepoužil, jen když jsem chtěl vědět, že to do extrémních poloh chodí, takže si myslím, že 38:50 je i pro slabšího amatérského jezdce dostatečné. Lehčí by stejně hrabal nebo stavěl na zadní.

+2/0
30.8.2016 16:48

M62a77r87t84i81n 87F36i22l85i29p63c87z45y39k 3741951975403

"Běžný turista by s tím měl v kopcích problémy, v prudších pasážích už by musel seskočit a tlačit".

Nechci přeceňovat běžného turistu, ale s převodem 38:50 vyjede i běžný turista všechno. Tedy všechno na asfaltu, pokud je to míněno v těžkém terénu, tak tam zase člověk spíše než na limity převodů narazí na limity povrchu.

+11/−1
30.8.2016 10:09

P71e32t18r 92K78o96n25v23a93l21i44n83a 1795955688830

tak nejak patram v pameti kolik ze asfaltu v to olymp XC zavode bylo? Ono je kua velkej rozdil jet 15-20% po asfaltu nebo po korenech :)

0/−1
30.8.2016 11:53

J84a71n 62M28a44t36ě38j35k65a 4122524327

souhlasím s panem Kovadlinou, ono když máte točit extra lehký převod do kopce, neudržíte kolo v kontaktu s terénem a zvedá se na zadní, silou v nohách.. takže to bylo myšleno takto, že běžný turista raději sleze.

0/−1
30.8.2016 12:51

J94i78ř25í 57N91e30č85á59s77e68k 6977896681673

Na základě debaty o zvonku vyhlašuji hlasování: Zvonek ANO, nebo NE! A začínám: Kolo docela dobrý, naježděno taky docela dost... a docela svižně... ale zvonek považuji za nepostradatelnou součást své výbavy! Dojíždím cyklisty, vidím záda chodců: Cink...a všichni jsem OK. A vy...?

+16/−3
30.8.2016 8:56

M92a25r77t11i49n 67P28a61v53e12l43e78k 5950447925815

Zvonek nepotřebuji,jsem duševně zdráv a když se někdo motá na cyklostezce prostě přibrzdím a počkám až si mne všimne.Ony gumy 2,25" docela slušně hučí,takže mne lidé slyší,když nereagují tak prostě požádám.

+7/0
30.8.2016 9:03

V36o76j54t91ě28c25h 94M86a91r58h20o19u15l 8268722717583

Bruslaři se sluchátky na cyklostezce nereagují na "hučení" ani na nic jiného. Proto po cyklostezkách zásadně nejezdím a zvonek tedy nepotřebuji...

+3/0
31.8.2016 15:43

J75a42r22o57s63l62a84v 14K42o34v23á23ř22í34k 4508653940410

Zvonek jsem koupil, protože většina chodců neslyší na pardon či s dovolením.

+2/0
30.8.2016 9:10

L31u45d76ě48k 77N29ě89m19e89c 5565181552374

Já to dělám stejně, lidi mají dost času uhnout, když na ně cinknu z 20 metrů. Funguje to.

+2/0
30.8.2016 9:11

P38a71v30e29l 12N79e34d71ě24l69a 5876840904811

ještě by sis tam měl dát potkávačky a dálkovky. Pak mlhovky. Vyhřívané sedlo a HLAVNĚ odrazka do drátů. Hadičku od pumpičky spoj a dej si na náby. A až budeš mít po svačině, tak rozstříhej jogurt, vem si z něho pruh a kolíčkem ho připevni k vidlici.

R^

+8/−2
30.8.2016 9:26

J72a78n 34Š68p53a20t83n51ý 2363812376645

místo slahounku muze pouzit stetinky, ale pro ty pak bude muset do NDR

+1/0
30.8.2016 13:36

V92o66j54t71ě37c95h 86M95a83r51h91o14u48l 8848692687173

Jde li o silniční kolo, je třeba ještě otočit berany nahoru.:-)

+3/0
31.8.2016 15:45

P75a87v63e85l 47N27e39d65ě87l63a 5456530864441

R^

0/0
2.9.2016 9:24

P47a91v47e86l 67Z27a51j41í91č97e93k 8964310866300

zvonek na silnicce fakt nemam :) ale na horskem mam pripnuty mobil a miniapku co zahouka jako sanitka. Jinak kdyz vidim ty pomale bambelaky tak zpomalim stejne jako v aute a pak se zas rozjedu no problem.

+2/0
30.8.2016 9:42

J30a68n 49S24t43o60d92o73l77a 7541490243160

Zvonek ne. Já si písknu. Slyšet je to výborně, jen mám občas strach, aby si někdo špatně nevysvětloval, že na něj pískám.

V Itálii jsem potkával chlapa na silničce, který měl v hubě rozhodcovskou píšťalku, a když se mu na stezce motali lidi, pískal jak Collina.

Já pískám jen na hubu, je to možná slyšet víc než ta rozhodcovská, ale ne úplně rád to dělám, aby to neuráželo zbytečně moc lidí.

+3/0
30.8.2016 10:00

M48i41c50h52a96l 16S53t22e11p96a12n51e64k 7438950649902

Nakonec jsem skončil taky u zvonku - je to "jednoznačný" zvuk, který je těžké zaměnit s běžným ruchem, je jakž takž slyšet i proti větru a není tak "urážlivý" jako volání nebo pískání. Když dojíždím někoho, kdo o mě evidentně netuší, lehce zazvoním třeba 30 m předem, což většinou stačí, aby se dotyčný ohlédl. Když nereaguje, je potřeba zpomalit, protože není nic horšího, než když se chodec lekne... téměř vždy pak udělá krok špatným směrem. Peklo jsou sluchátka - u chodců, bruslařů... a cyklistů vyloženě na zabití.

+1/0
30.8.2016 16:31

J49a94n 52S45t67o94d95o38l52a 7831530283680

Dík za tuhle zvonkovou debatu. Shromáždilo se tady několik velice konstruktivních a zajímavých pro-zvonkových lidí. Mě by to dřív nenapadlo, že zvonek může být užitečný i na sportovním kole.

Máš pravdu, ten zvonek nic neváží a zní krásně a jednoznačně. Dcera ho má na horském kole, a fakt že to je naprosto bezproblémové. Na sluchátkáře už pak platí jen ten ostrý hvizd :-)

0/0
30.8.2016 16:35

P42e28t13r 45T91y59č57k51a 6105242429172

Kdyz syn dostal prvni kolo a mel za sebou prvni projizdku tak prvni co chtel na kolo dokoupit nez vyjel na druhou byl zvonek. V osmi letech.

+1/0
30.8.2016 20:55

J29a70r46o72s77l27a95v 18J85i15r53á70k 4709800454533

jezdim spise po lese a ne na cyklostezkach, kterym se pokud to jde vyhybam, takze zvonek neni potreba, pokud preci jen ano, staci mi v dostatecne vzdalenosti volat "diky" a je po problemu

+3/0
30.8.2016 10:16

P23e53t32r 98T92. 41D64v83o48ř29á50k 4464178493

Já vždy cvakal páčkama brzd. Teď mám kotouče a páčky necvakaj. Když kolo používám cestou do práce, kde je stezka pro chodce a cyklisty společná, zvonek by se hodil.

+1/0
30.8.2016 21:41

M48a80r20t37i48n 34F59i65l74i66p57c19z82y36k 3741411745213

A proč třeba nepísknete?

+1/0
30.8.2016 10:17

J24i13ř38í 56N91e42č23á86s16e61k 6347586751593

Já bohužel neumím takovéto ostré intenzivní hvízdnutí :-( A v hustším provozu je halekání "pozoooor", nebo "díky" nebo tak málo efektivní... na starým kole jsem docela s úspěchem cvakal pákama brzd...ale jak říkám: Už x-let nedám na zvoneček (takový ten na cinknutí) dopustit - pěkně zní, neuráží - a je slyšet..

+6/0
30.8.2016 13:27

O10n46d65ř71e60j 42P41u21t93n57a 9781654511835

Když už se chci projet na kole, tak nejezdím tam, kde je milion chodců. Pokud už se do takové situace dostanu, tak mám snad pusu, ne? Zatím to vždycky stačilo.

+2/0
30.8.2016 10:17

J57a37n 19M16a54t38ě31j13k21a 4912874767

přesně ty samé zkušenosti mám, škoda jen, že někdo k tomu poslouchá hodbu ve sluchadlech a můj zvonek neslyší..bez zvonku nejedu ani singl trek stezku, kam není za zatáčku vidět, raději cinknu

0/0
30.8.2016 12:54

B23o60h27u96m41i25l 89S96t19e46j70s12k80a41l 5793134191803

Hydraulický avidy mně pískají jak lokomotiva, zvonek nepotřebuju, stačí přibrzdit ;-D

+3/0
30.8.2016 13:48

J77a36n 89S39t38o77d52o27l13a 7471380953350

Jirko, dík za rozproudění téhle debaty. Byla kontruktivní a přesvědčila mě, že zvonek má nesporné výhody.

0/0
30.8.2016 16:50

M73a83r82t29i79n 92D95o25k62t74o54r 5749218657166

Většinou jezdím tam kde skoro nikdo není, po rovině nebo do kopce mě skoro 95% lidí zaregistruje a když fičím z kopce tak vetšinou vydávám takový kravál, že ani nemusím nějak upozorňovat. Na asfaltu nebo kde to nedrncá někdy volám "kolo" a připadá mi že lidi reagují lépe a rychleji než na zvonek nebo jiné vyřvávání.

0/0
30.8.2016 23:18
Foto

P35r23e58m27y93s39l 23K61y85s82e31l48a53k 5235223524679

Já teda nevím, ale já bych raději vyzkoušel kolo Nino Schurtera. .-) i přes to, že jsem Jardovi fandil.

+1/0
30.8.2016 8:28

V22á20c96l27a96v 21S98v20o22b64o25d60a 3451649260220

"Jediný „nedostatek“ pro nezávodníka může být pohon 1 x 12, který v prudkých kopcích vyžaduje větší sílu a zdatnost." nesouhlasím... co už byste chtěli víc než 50 zubů vzadu, vždyť to je už je obří pila ;-D

+15/0
30.8.2016 8:16

J45a91n 89S87t20o12d94o59l32a 7961450583530

Máš pravdu, nespočítali si poměry. V Londýně měl 34/10-42, zatímco v Riu 38/10-50. Poměr 34:42 je zaokrouhleno 0.81, zatímco u 38:50 je přesně 0.76. Takže ten model z Ria je naopak lepší kopcolez než z Londýna.

+2/0
30.8.2016 10:07

D51a12v49i32d 85S62ý11k68o87r37a 7114591171807

Článek se mi líbil, díky.

+5/0
30.8.2016 8:12

V74i97k10t50o27r 14Š36k17o30d31a 1635573190253

Ďáblův stroj...:-) Když to odlehčim, tak se starsim modelem zlato, s novejsim stříbro. :-)

0/0
30.8.2016 6:54

M46a94g10d74a49l66e69n61a 74H37r58o12n25o52v56s64k87á 3380122314299

Vím, že to není zásadní údaj, ale každý "turista" se ihned zeptá na hmotnost takového kola. A ta i přes podrobný popis tu uvedená není:-(

+24/0
30.8.2016 4:53

P61e31t55r 27K53o26n44v80a28l68i38n52a 1845325928370

model bez sram eagle (to je ta placka 1x12) ma neco kolem 9.40 kg i s pedalama. Tohle bude +- na stejne vaze

+2/0
30.8.2016 6:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.