Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme kolo Jardy Kulhavého z olympijského souboje titánů

Skoro každý ví, jak vypadá a jezdí běžné horské kolo. „Stříbrný“ stroj Jaroslava Kulhavého, se kterým závodil na olympiádě v Riu, vypadá z dálky sice podobně, ale má jiné materiály i spoustu specialit. Speciální jsou proto nejen jeho jízdní vlastnosti, ale také cena, která odpovídá novému menšímu vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a85n 87P65o74l74a93n22s55k17ý 4312217943711

Ale toto není kolo Kulhavého.. :-/

0/0
4.9.2016 17:23
Foto

J44a39n 29F61i46k36á70č78e22k 6190610835525

Ježiš, už zase to cyklistický informační odpad pana Pravdy? :-))))

0/−3
2.9.2016 8:36

L63a98d63i29s16l88a70v 72B54u39r88d20a 2467414318125

Jsem poměrně překvapený úrovní fotek, tentokrát žádné detaily trávy apod.:-)

0/0
1.9.2016 13:49

P18a38v23e88l 45K93h41a98i13l 2968449642118

Krásný stroj!

+2/0
31.8.2016 15:12

V73o78j14t89ě32c40h 22M91a87r25h32o34u98l 8888982407503

Můžu si vykoukat oči, ale nic krásného nevidím. Dokonce ani nic zajímavého (kromě ceny). Ve spešlu jsou specialisté na na nudná kola (v Riu s tou barvou překvapili, ale to je výjimka). Kvalitu jízdních vlastností nezpochybňuji, ale jistě lze sehnat stejně kvalitní kolo s lepším designem za poloviční peníze.

+1/−1
31.8.2016 15:51

A98n94t49o75n13í80n 48H94o16l68í67k 8637263194530

Jojo .. stangle ze Sobi 20 je holt neprekonatelna klasika ..

0/0
5.9.2016 14:07

V16o71j80t60ě84c29h 24M10a18r20h30o22u90l 8638462157413

Kolo Nino Schurtera se nám přes nejvyšší úsilí sehnat nepodařilo!;-D;-D;-D

Tak ono to víno zase není tak čisté co předsedo, ještě v něm něco plave...:-P

+1/0
31.8.2016 14:43

M68i61k96u49l24á34š 70K97l65a94n25g 7718547375712

No, asi jste si zas tolik práce se zjišťováním Schurterova kola nedali... Na jeho oficiálních stránkách se dá jednoduše zjistit, že jezdí na Scott Spark 900, má tam i kompletní specifikaci. Při vyhledání základních klíčových slov do vyhledávače navíc vyskočí i specifikace pro Rio. Která se lišila víceméně jen graficky.

+6/−1
30.8.2016 10:18

P16e77t28r 36D18u48c54h30á83č93e41k 6658829673563

Zjištěním/zajištěním....

+2/0
30.8.2016 10:51

M40i69k62u36l93á63š 21K14l90a46n20g 7618297345982

Moje chyba, omlouvám se :-)

0/0
30.8.2016 12:34

J37a63n 82S58t16o23d45o19l95a 7921240403220

Já to z textu chápu tak, že si Petr chtěl půjčit sériovou verzi Schurterovy Krávy. Podobně jako si půjčil, projel, nafotil a popsal toho Kulhavého Spešla. Buď tahle Kráva není v ČR nebo mu ji nepůjčili.

0/0
30.8.2016 16:40

P54e82t68r 87T39y18č63k54a 6185272429172

Saganovi plati Specialized miliony. Sagan mel uplne stejne kolo jako Jara. Pochybuji ze by dovolili jet na Schurterove kole.

0/0
30.8.2016 20:52

Z94b72y36n88ě97k 85J34a95n84d65a 7773822335611

Předpokládám že Petr je autor článku, Petr Pravda... Kdyby si chtěl Peter Sagan půjčit Scotta, doručí mu ho messík klidně ve tři ráno :-)

+5/0
30.8.2016 21:22

J42a93n 59S66t42o79d32o97l58a 7171770323320

Sagan je PetEr. Petr je Pravda, autor tohodle článku.

0/0
31.8.2016 0:00

M20o69j53m29í45r 49S50k20á49l19a 2290972176

tohodle;-D

0/0
31.8.2016 20:26

J88a44n 37S87t15o85d63o77l74a 7681930513840

Tvrzení, že model z Ria má těžší převod na stoupnání, je mylné. Poměr 38:50 je víc do lehka než 34:42. Jsem línej počítat zuby na sériový 2/10 Krávě, ale o moc víc do lehka tam asi nebudu.

+8/0
30.8.2016 10:10

J62a83n 95S23t28o21d75o62l24a 7351410463420

Dohledal jsem si tu svojí obyčejnou Krávu Scale 950, a ta má 24:36, což je opravdu výrazně lehčí převod než 38:50. Jen jsem tuhle kombinaci snad nikdy nepoužil, jen když jsem chtěl vědět, že to do extrémních poloh chodí, takže si myslím, že 38:50 je i pro slabšího amatérského jezdce dostatečné. Lehčí by stejně hrabal nebo stavěl na zadní.

+2/0
30.8.2016 16:48

M42a82r50t92i84n 40F67i35l90i87p70c69z12y90k 3671541455103

"Běžný turista by s tím měl v kopcích problémy, v prudších pasážích už by musel seskočit a tlačit".

Nechci přeceňovat běžného turistu, ale s převodem 38:50 vyjede i běžný turista všechno. Tedy všechno na asfaltu, pokud je to míněno v těžkém terénu, tak tam zase člověk spíše než na limity převodů narazí na limity povrchu.

+11/−1
30.8.2016 10:09

P58e76t59r 86K65o24n35v89a17l32i53n74a 1185945518710

tak nejak patram v pameti kolik ze asfaltu v to olymp XC zavode bylo? Ono je kua velkej rozdil jet 15-20% po asfaltu nebo po korenech :)

0/−1
30.8.2016 11:53

J52a80n 36M81a83t63ě82j58k70a 4952354527

souhlasím s panem Kovadlinou, ono když máte točit extra lehký převod do kopce, neudržíte kolo v kontaktu s terénem a zvedá se na zadní, silou v nohách.. takže to bylo myšleno takto, že běžný turista raději sleze.

0/−1
30.8.2016 12:51

J25i30ř17í 18N77e34č82á68s81e55k 6267366661943

Na základě debaty o zvonku vyhlašuji hlasování: Zvonek ANO, nebo NE! A začínám: Kolo docela dobrý, naježděno taky docela dost... a docela svižně... ale zvonek považuji za nepostradatelnou součást své výbavy! Dojíždím cyklisty, vidím záda chodců: Cink...a všichni jsem OK. A vy...?

+16/−3
30.8.2016 8:56

M32a45r81t26i78n 74P28a40v47e86l27e62k 5260937935105

Zvonek nepotřebuji,jsem duševně zdráv a když se někdo motá na cyklostezce prostě přibrzdím a počkám až si mne všimne.Ony gumy 2,25" docela slušně hučí,takže mne lidé slyší,když nereagují tak prostě požádám.

+7/0
30.8.2016 9:03

V25o69j87t82ě73c86h 24M44a95r82h22o81u89l 8968632107253

Bruslaři se sluchátky na cyklostezce nereagují na "hučení" ani na nic jiného. Proto po cyklostezkách zásadně nejezdím a zvonek tedy nepotřebuji...

+3/0
31.8.2016 15:43

J87a40r47o76s54l26a59v 34K84o81v30á89ř24í18k 4878743800400

Zvonek jsem koupil, protože většina chodců neslyší na pardon či s dovolením.

+2/0
30.8.2016 9:10

L56u47d83ě31k 45N30ě46m29e94c 5625461492504

Já to dělám stejně, lidi mají dost času uhnout, když na ně cinknu z 20 metrů. Funguje to.

+2/0
30.8.2016 9:11

P32a27v47e38l 63N55e33d69ě52l38a 5576870144931

ještě by sis tam měl dát potkávačky a dálkovky. Pak mlhovky. Vyhřívané sedlo a HLAVNĚ odrazka do drátů. Hadičku od pumpičky spoj a dej si na náby. A až budeš mít po svačině, tak rozstříhej jogurt, vem si z něho pruh a kolíčkem ho připevni k vidlici.

R^

+8/−2
30.8.2016 9:26

J53a80n 74Š33p17a18t66n17ý 2613412666945

místo slahounku muze pouzit stetinky, ale pro ty pak bude muset do NDR

+1/0
30.8.2016 13:36

V26o40j34t31ě96c87h 44M41a96r71h76o78u34l 8288572697143

Jde li o silniční kolo, je třeba ještě otočit berany nahoru.:-)

+3/0
31.8.2016 15:45

P19a35v42e41l 35N91e48d29ě38l39a 5416830254651

R^

0/0
2.9.2016 9:24

P70a68v39e91l 44Z31a40j69í53č71e96k 8804130946980

zvonek na silnicce fakt nemam :) ale na horskem mam pripnuty mobil a miniapku co zahouka jako sanitka. Jinak kdyz vidim ty pomale bambelaky tak zpomalim stejne jako v aute a pak se zas rozjedu no problem.

+2/0
30.8.2016 9:42

J59a95n 13S51t16o34d62o89l47a 7851110673570

Zvonek ne. Já si písknu. Slyšet je to výborně, jen mám občas strach, aby si někdo špatně nevysvětloval, že na něj pískám.

V Itálii jsem potkával chlapa na silničce, který měl v hubě rozhodcovskou píšťalku, a když se mu na stezce motali lidi, pískal jak Collina.

Já pískám jen na hubu, je to možná slyšet víc než ta rozhodcovská, ale ne úplně rád to dělám, aby to neuráželo zbytečně moc lidí.

+3/0
30.8.2016 10:00

M57i80c16h70a18l 65S88t64e34p82a77n64e88k 7688380219442

Nakonec jsem skončil taky u zvonku - je to "jednoznačný" zvuk, který je těžké zaměnit s běžným ruchem, je jakž takž slyšet i proti větru a není tak "urážlivý" jako volání nebo pískání. Když dojíždím někoho, kdo o mě evidentně netuší, lehce zazvoním třeba 30 m předem, což většinou stačí, aby se dotyčný ohlédl. Když nereaguje, je potřeba zpomalit, protože není nic horšího, než když se chodec lekne... téměř vždy pak udělá krok špatným směrem. Peklo jsou sluchátka - u chodců, bruslařů... a cyklistů vyloženě na zabití.

+1/0
30.8.2016 16:31

J33a39n 50S80t86o21d23o10l46a 7151480543580

Dík za tuhle zvonkovou debatu. Shromáždilo se tady několik velice konstruktivních a zajímavých pro-zvonkových lidí. Mě by to dřív nenapadlo, že zvonek může být užitečný i na sportovním kole.

Máš pravdu, ten zvonek nic neváží a zní krásně a jednoznačně. Dcera ho má na horském kole, a fakt že to je naprosto bezproblémové. Na sluchátkáře už pak platí jen ten ostrý hvizd :-)

0/0
30.8.2016 16:35

P29e72t22r 49T24y25č74k42a 6865432989932

Kdyz syn dostal prvni kolo a mel za sebou prvni projizdku tak prvni co chtel na kolo dokoupit nez vyjel na druhou byl zvonek. V osmi letech.

+1/0
30.8.2016 20:55

J70a30r72o50s44l93a61v 36J51i76r38á17k 4319690694913

jezdim spise po lese a ne na cyklostezkach, kterym se pokud to jde vyhybam, takze zvonek neni potreba, pokud preci jen ano, staci mi v dostatecne vzdalenosti volat "diky" a je po problemu

+3/0
30.8.2016 10:16

P70e70t59r 50T20. 75D62v15o52ř48á53k 4224458113

Já vždy cvakal páčkama brzd. Teď mám kotouče a páčky necvakaj. Když kolo používám cestou do práce, kde je stezka pro chodce a cyklisty společná, zvonek by se hodil.

+1/0
30.8.2016 21:41

M46a95r51t86i25n 90F49i58l11i21p85c28z17y51k 3431141285543

A proč třeba nepísknete?

+1/0
30.8.2016 10:17

J55i81ř71í 25N82e57č83á94s66e67k 6977956491493

Já bohužel neumím takovéto ostré intenzivní hvízdnutí :-( A v hustším provozu je halekání "pozoooor", nebo "díky" nebo tak málo efektivní... na starým kole jsem docela s úspěchem cvakal pákama brzd...ale jak říkám: Už x-let nedám na zvoneček (takový ten na cinknutí) dopustit - pěkně zní, neuráží - a je slyšet..

+6/0
30.8.2016 13:27

O89n49d40ř42e64j 44P53u77t52n21a 9691484631905

Když už se chci projet na kole, tak nejezdím tam, kde je milion chodců. Pokud už se do takové situace dostanu, tak mám snad pusu, ne? Zatím to vždycky stačilo.

+2/0
30.8.2016 10:17

J68a20n 71M47a29t98ě66j63k39a 4302234927

přesně ty samé zkušenosti mám, škoda jen, že někdo k tomu poslouchá hodbu ve sluchadlech a můj zvonek neslyší..bez zvonku nejedu ani singl trek stezku, kam není za zatáčku vidět, raději cinknu

0/0
30.8.2016 12:54

B12o30h33u81m59i14l 71S46t38e67j21s11k49a83l 5103764391593

Hydraulický avidy mně pískají jak lokomotiva, zvonek nepotřebuju, stačí přibrzdit ;-D

+3/0
30.8.2016 13:48

J55a43n 93S91t36o56d95o60l76a 7491810363190

Jirko, dík za rozproudění téhle debaty. Byla kontruktivní a přesvědčila mě, že zvonek má nesporné výhody.

0/0
30.8.2016 16:50

M19a29r70t41i32n 53D69o61k64t76o27r 5629108977696

Většinou jezdím tam kde skoro nikdo není, po rovině nebo do kopce mě skoro 95% lidí zaregistruje a když fičím z kopce tak vetšinou vydávám takový kravál, že ani nemusím nějak upozorňovat. Na asfaltu nebo kde to nedrncá někdy volám "kolo" a připadá mi že lidi reagují lépe a rychleji než na zvonek nebo jiné vyřvávání.

0/0
30.8.2016 23:18
Foto

P96r45e98m88y34s79l 73K78y98s19e93l76a85k 5985373314639

Já teda nevím, ale já bych raději vyzkoušel kolo Nino Schurtera. .-) i přes to, že jsem Jardovi fandil.

+1/0
30.8.2016 8:28

V12á57c11l81a77v 52S76v33o68b97o90d65a 3761399350570

"Jediný „nedostatek“ pro nezávodníka může být pohon 1 x 12, který v prudkých kopcích vyžaduje větší sílu a zdatnost." nesouhlasím... co už byste chtěli víc než 50 zubů vzadu, vždyť to je už je obří pila ;-D

+15/0
30.8.2016 8:16

J35a62n 40S50t92o11d39o45l49a 7711310383760

Máš pravdu, nespočítali si poměry. V Londýně měl 34/10-42, zatímco v Riu 38/10-50. Poměr 34:42 je zaokrouhleno 0.81, zatímco u 38:50 je přesně 0.76. Takže ten model z Ria je naopak lepší kopcolez než z Londýna.

+2/0
30.8.2016 10:07

D83a62v36i55d 62S60ý52k95o87r29a 7914311651657

Článek se mi líbil, díky.

+5/0
30.8.2016 8:12
Foto

V81i81k23t31o79r 67Š28k60o45d96a 1805693100283

Ďáblův stroj...:-) Když to odlehčim, tak se starsim modelem zlato, s novejsim stříbro. :-)

0/0
30.8.2016 6:54

M65a41g15d30a48l55e83n44a 64H20r23o78n82o60v46s42k48á 3280372454579

Vím, že to není zásadní údaj, ale každý "turista" se ihned zeptá na hmotnost takového kola. A ta i přes podrobný popis tu uvedená není:-(

+24/0
30.8.2016 4:53

P62e36t49r 51K69o57n33v26a39l73i91n59a 1345405568230

model bez sram eagle (to je ta placka 1x12) ma neco kolem 9.40 kg i s pedalama. Tohle bude +- na stejne vaze

+2/0
30.8.2016 6:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.