Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyzkoušeli jsme kolo Jardy Kulhavého z olympijského souboje titánů

Skoro každý ví, jak vypadá a jezdí běžné horské kolo. „Stříbrný“ stroj Jaroslava Kulhavého, se kterým závodil na olympiádě v Riu, vypadá z dálky sice podobně, ale má jiné materiály i spoustu specialit. Speciální jsou proto nejen jeho jízdní vlastnosti, ale také cena, která odpovídá novému menšímu vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a89n 63P52o53l22a91n69s15k79ý 4912317143711

Ale toto není kolo Kulhavého.. :-/

0/0
4.9.2016 17:23
Foto

J38a65n 22F85i41k29á49č93e49k 6870790185785

Ježiš, už zase to cyklistický informační odpad pana Pravdy? :-))))

0/−3
2.9.2016 8:36

L95a57d30i39s52l67a56v 72B21u23r19d80a 2287624558445

Jsem poměrně překvapený úrovní fotek, tentokrát žádné detaily trávy apod.:-)

0/0
1.9.2016 13:49

P70a39v47e34l 11K48h23a29i36l 2938219772498

Krásný stroj!

+2/0
31.8.2016 15:12

V50o75j71t45ě43c94h 22M84a50r48h63o56u98l 8268512137143

Můžu si vykoukat oči, ale nic krásného nevidím. Dokonce ani nic zajímavého (kromě ceny). Ve spešlu jsou specialisté na na nudná kola (v Riu s tou barvou překvapili, ale to je výjimka). Kvalitu jízdních vlastností nezpochybňuji, ale jistě lze sehnat stejně kvalitní kolo s lepším designem za poloviční peníze.

+1/−1
31.8.2016 15:51

A22n65t93o58n78í58n 42H83o76l57í43k 8107133584550

Jojo .. stangle ze Sobi 20 je holt neprekonatelna klasika ..

0/0
5.9.2016 14:07

V78o32j70t47ě46c45h 84M66a42r58h30o89u82l 8768112317713

Kolo Nino Schurtera se nám přes nejvyšší úsilí sehnat nepodařilo!;-D;-D;-D

Tak ono to víno zase není tak čisté co předsedo, ještě v něm něco plave...:-P

+1/0
31.8.2016 14:43

M26i31k80u54l82á89š 71K27l39a61n65g 7468777835472

No, asi jste si zas tolik práce se zjišťováním Schurterova kola nedali... Na jeho oficiálních stránkách se dá jednoduše zjistit, že jezdí na Scott Spark 900, má tam i kompletní specifikaci. Při vyhledání základních klíčových slov do vyhledávače navíc vyskočí i specifikace pro Rio. Která se lišila víceméně jen graficky.

+6/−1
30.8.2016 10:18

P89e17t76r 75D55u13c65h67á37č98e60k 6108589673583

Zjištěním/zajištěním....

+2/0
30.8.2016 10:51

M16i75k36u71l83á80š 76K10l94a42n98g 7308177835282

Moje chyba, omlouvám se :-)

0/0
30.8.2016 12:34

J29a64n 74S82t10o74d10o35l74a 7671600633530

Já to z textu chápu tak, že si Petr chtěl půjčit sériovou verzi Schurterovy Krávy. Podobně jako si půjčil, projel, nafotil a popsal toho Kulhavého Spešla. Buď tahle Kráva není v ČR nebo mu ji nepůjčili.

0/0
30.8.2016 16:40

P55e32t89r 23T58y79č54k89a 6205152989652

Saganovi plati Specialized miliony. Sagan mel uplne stejne kolo jako Jara. Pochybuji ze by dovolili jet na Schurterove kole.

0/0
30.8.2016 20:52

Z22b17y80n43ě56k 82J57a82n18d78a 7943342755671

Předpokládám že Petr je autor článku, Petr Pravda... Kdyby si chtěl Peter Sagan půjčit Scotta, doručí mu ho messík klidně ve tři ráno :-)

+5/0
30.8.2016 21:22

J82a16n 49S61t14o33d27o33l54a 7711520843700

Sagan je PetEr. Petr je Pravda, autor tohodle článku.

0/0
31.8.2016 0:00

M37o38j38m19í58r 74S26k86á67l28a 2910282846

tohodle;-D

0/0
31.8.2016 20:26

J12a79n 44S76t37o64d47o90l95a 7481490583110

Tvrzení, že model z Ria má těžší převod na stoupnání, je mylné. Poměr 38:50 je víc do lehka než 34:42. Jsem línej počítat zuby na sériový 2/10 Krávě, ale o moc víc do lehka tam asi nebudu.

+8/0
30.8.2016 10:10

J75a48n 88S61t19o89d70o21l30a 7541790683450

Dohledal jsem si tu svojí obyčejnou Krávu Scale 950, a ta má 24:36, což je opravdu výrazně lehčí převod než 38:50. Jen jsem tuhle kombinaci snad nikdy nepoužil, jen když jsem chtěl vědět, že to do extrémních poloh chodí, takže si myslím, že 38:50 je i pro slabšího amatérského jezdce dostatečné. Lehčí by stejně hrabal nebo stavěl na zadní.

+2/0
30.8.2016 16:48

M59a58r79t24i86n 57F42i29l30i46p87c77z44y86k 3471791405883

"Běžný turista by s tím měl v kopcích problémy, v prudších pasážích už by musel seskočit a tlačit".

Nechci přeceňovat běžného turistu, ale s převodem 38:50 vyjede i běžný turista všechno. Tedy všechno na asfaltu, pokud je to míněno v těžkém terénu, tak tam zase člověk spíše než na limity převodů narazí na limity povrchu.

+11/−1
30.8.2016 10:09

P87e60t57r 97K77o97n16v19a11l56i72n81a 1355645178900

tak nejak patram v pameti kolik ze asfaltu v to olymp XC zavode bylo? Ono je kua velkej rozdil jet 15-20% po asfaltu nebo po korenech :)

0/−1
30.8.2016 11:53

J15a87n 21M80a61t91ě25j81k55a 4112104837

souhlasím s panem Kovadlinou, ono když máte točit extra lehký převod do kopce, neudržíte kolo v kontaktu s terénem a zvedá se na zadní, silou v nohách.. takže to bylo myšleno takto, že běžný turista raději sleze.

0/−1
30.8.2016 12:51

J73i13ř32í 40N88e64č90á17s87e60k 6807806181773

Na základě debaty o zvonku vyhlašuji hlasování: Zvonek ANO, nebo NE! A začínám: Kolo docela dobrý, naježděno taky docela dost... a docela svižně... ale zvonek považuji za nepostradatelnou součást své výbavy! Dojíždím cyklisty, vidím záda chodců: Cink...a všichni jsem OK. A vy...?

+16/−3
30.8.2016 8:56

M56a85r55t47i21n 33P69a52v81e59l67e58k 5370957455745

Zvonek nepotřebuji,jsem duševně zdráv a když se někdo motá na cyklostezce prostě přibrzdím a počkám až si mne všimne.Ony gumy 2,25" docela slušně hučí,takže mne lidé slyší,když nereagují tak prostě požádám.

+7/0
30.8.2016 9:03

V52o75j96t31ě44c97h 33M41a91r70h72o98u13l 8548172397723

Bruslaři se sluchátky na cyklostezce nereagují na "hučení" ani na nic jiného. Proto po cyklostezkách zásadně nejezdím a zvonek tedy nepotřebuji...

+3/0
31.8.2016 15:43

J82a44r39o36s17l89a75v 24K30o30v72á72ř40í36k 4948713220170

Zvonek jsem koupil, protože většina chodců neslyší na pardon či s dovolením.

+2/0
30.8.2016 9:10

L15u82d86ě43k 58N61ě23m55e50c 5605691492374

Já to dělám stejně, lidi mají dost času uhnout, když na ně cinknu z 20 metrů. Funguje to.

+2/0
30.8.2016 9:11

P51a37v85e54l 60N16e48d45ě85l31a 5176230764591

ještě by sis tam měl dát potkávačky a dálkovky. Pak mlhovky. Vyhřívané sedlo a HLAVNĚ odrazka do drátů. Hadičku od pumpičky spoj a dej si na náby. A až budeš mít po svačině, tak rozstříhej jogurt, vem si z něho pruh a kolíčkem ho připevni k vidlici.

R^

+8/−2
30.8.2016 9:26

J61a43n 76Š37p89a46t12n56ý 2853482856765

místo slahounku muze pouzit stetinky, ale pro ty pak bude muset do NDR

+1/0
30.8.2016 13:36

V23o61j49t25ě54c80h 92M30a44r53h81o43u64l 8738712297613

Jde li o silniční kolo, je třeba ještě otočit berany nahoru.:-)

+3/0
31.8.2016 15:45

P79a29v81e11l 53N92e16d83ě41l59a 5906490804101

R^

0/0
2.9.2016 9:24

P15a74v38e35l 82Z45a15j61í42č82e38k 8344170616420

zvonek na silnicce fakt nemam :) ale na horskem mam pripnuty mobil a miniapku co zahouka jako sanitka. Jinak kdyz vidim ty pomale bambelaky tak zpomalim stejne jako v aute a pak se zas rozjedu no problem.

+2/0
30.8.2016 9:42

J25a73n 82S93t16o28d14o74l68a 7671420413220

Zvonek ne. Já si písknu. Slyšet je to výborně, jen mám občas strach, aby si někdo špatně nevysvětloval, že na něj pískám.

V Itálii jsem potkával chlapa na silničce, který měl v hubě rozhodcovskou píšťalku, a když se mu na stezce motali lidi, pískal jak Collina.

Já pískám jen na hubu, je to možná slyšet víc než ta rozhodcovská, ale ne úplně rád to dělám, aby to neuráželo zbytečně moc lidí.

+3/0
30.8.2016 10:00

M31i12c80h62a53l 75S68t36e48p88a82n55e27k 7868970729282

Nakonec jsem skončil taky u zvonku - je to "jednoznačný" zvuk, který je těžké zaměnit s běžným ruchem, je jakž takž slyšet i proti větru a není tak "urážlivý" jako volání nebo pískání. Když dojíždím někoho, kdo o mě evidentně netuší, lehce zazvoním třeba 30 m předem, což většinou stačí, aby se dotyčný ohlédl. Když nereaguje, je potřeba zpomalit, protože není nic horšího, než když se chodec lekne... téměř vždy pak udělá krok špatným směrem. Peklo jsou sluchátka - u chodců, bruslařů... a cyklistů vyloženě na zabití.

+1/0
30.8.2016 16:31

J84a54n 50S69t43o26d66o85l92a 7851690633650

Dík za tuhle zvonkovou debatu. Shromáždilo se tady několik velice konstruktivních a zajímavých pro-zvonkových lidí. Mě by to dřív nenapadlo, že zvonek může být užitečný i na sportovním kole.

Máš pravdu, ten zvonek nic neváží a zní krásně a jednoznačně. Dcera ho má na horském kole, a fakt že to je naprosto bezproblémové. Na sluchátkáře už pak platí jen ten ostrý hvizd :-)

0/0
30.8.2016 16:35

P25e13t73r 49T20y79č57k71a 6625842729452

Kdyz syn dostal prvni kolo a mel za sebou prvni projizdku tak prvni co chtel na kolo dokoupit nez vyjel na druhou byl zvonek. V osmi letech.

+1/0
30.8.2016 20:55

J76a83r98o48s87l41a15v 12J50i81r87á89k 4529860844233

jezdim spise po lese a ne na cyklostezkach, kterym se pokud to jde vyhybam, takze zvonek neni potreba, pokud preci jen ano, staci mi v dostatecne vzdalenosti volat "diky" a je po problemu

+3/0
30.8.2016 10:16

P75e59t88r 98T72. 81D73v79o81ř76á75k 4284248563

Já vždy cvakal páčkama brzd. Teď mám kotouče a páčky necvakaj. Když kolo používám cestou do práce, kde je stezka pro chodce a cyklisty společná, zvonek by se hodil.

+1/0
30.8.2016 21:41

M32a68r76t33i65n 42F67i47l15i54p63c60z25y42k 3241821965333

A proč třeba nepísknete?

+1/0
30.8.2016 10:17

J93i44ř94í 12N95e73č72á93s20e29k 6657216641863

Já bohužel neumím takovéto ostré intenzivní hvízdnutí :-( A v hustším provozu je halekání "pozoooor", nebo "díky" nebo tak málo efektivní... na starým kole jsem docela s úspěchem cvakal pákama brzd...ale jak říkám: Už x-let nedám na zvoneček (takový ten na cinknutí) dopustit - pěkně zní, neuráží - a je slyšet..

+6/0
30.8.2016 13:27

O87n92d59ř29e23j 28P30u52t55n37a 9541444441215

Když už se chci projet na kole, tak nejezdím tam, kde je milion chodců. Pokud už se do takové situace dostanu, tak mám snad pusu, ne? Zatím to vždycky stačilo.

+2/0
30.8.2016 10:17

J66a40n 64M97a79t52ě33j78k61a 4292724127

přesně ty samé zkušenosti mám, škoda jen, že někdo k tomu poslouchá hodbu ve sluchadlech a můj zvonek neslyší..bez zvonku nejedu ani singl trek stezku, kam není za zatáčku vidět, raději cinknu

0/0
30.8.2016 12:54

B60o71h31u47m80i92l 89S75t72e31j81s94k69a77l 5123504881663

Hydraulický avidy mně pískají jak lokomotiva, zvonek nepotřebuju, stačí přibrzdit ;-D

+3/0
30.8.2016 13:48

J57a60n 39S60t37o79d63o67l40a 7211630183410

Jirko, dík za rozproudění téhle debaty. Byla kontruktivní a přesvědčila mě, že zvonek má nesporné výhody.

0/0
30.8.2016 16:50

M40a56r20t67i58n 31D17o56k60t54o67r 5489448577696

Většinou jezdím tam kde skoro nikdo není, po rovině nebo do kopce mě skoro 95% lidí zaregistruje a když fičím z kopce tak vetšinou vydávám takový kravál, že ani nemusím nějak upozorňovat. Na asfaltu nebo kde to nedrncá někdy volám "kolo" a připadá mi že lidi reagují lépe a rychleji než na zvonek nebo jiné vyřvávání.

0/0
30.8.2016 23:18
Foto

P38r12e50m81y89s93l 71K21y72s98e44l50a82k 5235623774229

Já teda nevím, ale já bych raději vyzkoušel kolo Nino Schurtera. .-) i přes to, že jsem Jardovi fandil.

+1/0
30.8.2016 8:28

V64á89c51l48a58v 19S52v29o80b20o95d16a 3701229910310

"Jediný „nedostatek“ pro nezávodníka může být pohon 1 x 12, který v prudkých kopcích vyžaduje větší sílu a zdatnost." nesouhlasím... co už byste chtěli víc než 50 zubů vzadu, vždyť to je už je obří pila ;-D

+15/0
30.8.2016 8:16

J93a39n 38S69t80o27d46o68l44a 7471680243790

Máš pravdu, nespočítali si poměry. V Londýně měl 34/10-42, zatímco v Riu 38/10-50. Poměr 34:42 je zaokrouhleno 0.81, zatímco u 38:50 je přesně 0.76. Takže ten model z Ria je naopak lepší kopcolez než z Londýna.

+2/0
30.8.2016 10:07

D33a42v97i75d 55S82ý54k16o31r78a 7914971621187

Článek se mi líbil, díky.

+5/0
30.8.2016 8:12
Foto

V83i75k14t11o85r 51Š29k88o82d34a 1185403460523

Ďáblův stroj...:-) Když to odlehčim, tak se starsim modelem zlato, s novejsim stříbro. :-)

0/0
30.8.2016 6:54

M82a13g20d50a38l48e56n76a 96H40r25o39n46o25v71s59k45á 3710282184629

Vím, že to není zásadní údaj, ale každý "turista" se ihned zeptá na hmotnost takového kola. A ta i přes podrobný popis tu uvedená není:-(

+24/0
30.8.2016 4:53

P92e40t45r 81K71o60n44v59a73l66i24n45a 1125325288680

model bez sram eagle (to je ta placka 1x12) ma neco kolem 9.40 kg i s pedalama. Tohle bude +- na stejne vaze

+2/0
30.8.2016 6:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.