Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec dřiny se zavazadly. Elektro kufr vás po letišti odveze sám

Pokud je vaším největším nepřítelem na cestách těžký kufr, pak je vašim útrapám možná konec. První řiditelný kufr s motorem vás totiž k terminálům odveze sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A14l11e94š 43W13o72l13k31e27r 6389259314439

Samotný kufr 8.62 kg. Víc asi netřeba říkat.

+4/0
4.8.2016 7:51

V35á91c10l67a82v 62P57c97h14á50l67e56k 8726542461872

Právě. Zaprvé nevím, zda to bude mít nosnost takovou, aby ho běžný američan nerozsedl až na zem, zadtuhé je to samo o sobě těžké (takže do letadla na houby) a za třetí to přežije jen první let (při zacházení letištního personálu)...

Zkrátka blbostRv

0/0
4.8.2016 11:47

M60a97r27t40i45n 67H37o82r47á59k 9653109544

Já si myslím, že lidé v západním světě by se měli co nejvíc hýbat, jinak budou jen tloustnout. Tedy ať se každý po letišti projde, v letadle pak stejně jen sedí.

+2/0
3.8.2016 22:50


T28o22m58á41š 62M80r39n87k82a 7789723644606

Super, to napíšu ráno šéfovi. "Na poradu nepřiletím, nemám žádnou povinnost létat" ;-D No konec snění, budík nastavit na 5:00 a zítra v Praze.

0/0
3.8.2016 21:19

M10i60c36h85a39e28l 66R42a65d40a 4960897968666

kufr si mohou možná vzít do letadla v USA, ale od prvního čtvrtletí letošního roku, kdy se zpřísnila pravidla, pravděpodobně nebudou moci využívat nikde jinde a to ani odpojí-li baterii, která například u Malajských aerolinek nelze být přepravena ani v odpojeném stavu.

+1/0
3.8.2016 20:25

L63u26k29a32s 96C57o53d84r 6388192240201

Citace aktualnich pravidel z webu MH

"Must meet the following Watt-hour rating requirements: For lithium ion batteries, a watt-hour rating exceeding 100 Wh, but not exceeding 160 Wh."

Ta baterka od vozitka ma 100 Wh, takze je v pohode a to jeste s relativne velkou rezervou. Jedinej problem je tam tech 7kg vahovyho limitu, ale at patram v pameti, jak patram, tak si nepamatuju, ze by mi nekdo u MH vazil kabinovy zavazadlo (a stejne tak kdekoliv jinde u fullcost aerolinek tady ve vychodni Asii).

0/0
4.8.2016 5:14

J73a17n 98N77o28v54á75k 9837672767567

Počítá se s tím, že díky běžným praktikám letištního personálu se bude muset každé dva tři lety kupovat nový místo toho roztřískaného starého? :-)

+1/0
3.8.2016 18:48

J60a30n 46Z43a21h61r80a61d50n64i23k 3744710627551

Ale jinak pro děcka to bude dobré R^ jak se budou nahánět po letištní hale hlava nehlava 8-o

+1/0
3.8.2016 15:58

J74a17n 17Z24a32h27r71a29d54n58i43k 3874220517241

A než se dostanu na rovnou letištní halu ... mají ten kufr i v terénní úpravě, abych bez obtíži zdolal rozkopané chodníky ?8-o

+4/0
3.8.2016 15:48

M23a98r86t69i68n 11Z59i23k41m32u56n56d 7725545594421

Tohle není ani zdaleka originální vynález.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2641760/But-room-clothes-Eccentric-inventor-builds-electric-suitcase-wheels-12mph-baggage-check-quicker-else.html

A ani tenhle pán nebyl první, něco podobného jsem zahlédl už kolem roku 2000 v televizi.

0/0
3.8.2016 15:42

P37a24v71e78l 68M76a52t54o38u88š11e91k 5830777738684

Také jsem měl dojem, že jsem nedávno někde četl, že s tím přišel nějaký Číňan. Ale když se napíše, že to vymyslel Američan, tak to má přece daleko větší vážnost, než kdyby napsali, že je autorem Číňan nebo třeba Rus. To by se tomu skoro každý jen vysmál, jaká je to kravina a že to stejně nebude fungovat. Samozřejmě je možné, že na to přišel už dávno před tím někdo zcela anonymní a jen se s tím nikde nechlubil (třeba právě proto, že si myslel, že je to opravdu kravina; ale na druhou stranu takových nebo i větších kravin dnes kolem sebe máme víc než dost a nikoho už nezarážejí).

0/0
4.8.2016 11:38

P19a36v51e23l 87M12a93t53o25u92š74e91k 5740697978734

Ačkoli z reakcí vidím, že se tomu většina lidí vysmívá, ačkoli to údajně vymyslel Američan. Tak nevím, ale zase taková hloupost to snad není. Necestují jen samí zdraví a dobře pohybliví lidé, třeba pro některé invalidy by to mohlo mít docela smysl.

0/0
4.8.2016 11:42

E93l26i15š73k49a 71K54u45č55e42r40o79v10á 7669392633583

pobavilo :-D

0/0
3.8.2016 15:37

J87o47s46e12f 45D53r35d30a 6280639752126

Ja už jsem na..nej, když se přede mnou otevřou dveře letištní haly, natož se vozit na kufru po letišti. Pivo na chrchláku za stovku a v letadle si můžu koupit za dvě ojra kafe. Pokrok nezastavíš.

0/0
3.8.2016 15:33

M60i78c67h89a36l 96R67e71j98z29e46k 5806157665541

Nastesti vetsinou nikdo mema povinnost tim letadlem letet nebo si aapon davat povo nebo kafe.

0/−2
3.8.2016 15:53

J70a23k53u57b 62D20o42l86a32n61s71k57ý 5717790524317

Jestli tomu dobře rozumím, tak za 24 klacků si koupím elektro-vozítko s malými kolečky ve tvaru kufru pro pojíždění po letištní hale. A úložný prostor na moje věci to nebude mít žádný. A to se vyplatí!

+5/0
3.8.2016 15:31

M18i78c43h94a62l 71R88e72j69z70e90k 5586687115651

Merozumis

0/−2
3.8.2016 15:53

V95á77c98l63a16v 73P16c22h90á28l91e45k 8386642491952

Naopak, myslím že to shrnul velmi přesně R^

0/0
4.8.2016 11:50

J91o56z97e38f12a 71N71o91v97a33k79o87v91a 7286825280314

A nebyl by lepsi jenom takovy maly system do kila, ktery by pohanel jenom samotny naklad? (dejte tomu do 20 kg). Takze clovek by naklad netahl, ale jenom ho pridrzoval..

+3/0
3.8.2016 15:19

Z95d74e78n72ě25k 46V56o12d65á51k 7765706367602

Kdo jinej než američan to mohl vymyslet. Někteří jezdí i po chodnících ale i obchodácích.

+3/0
3.8.2016 15:15

V18e30r74o97n12i69k71a 62E33x16n16e65r81o93v27á 2306721447729

Cimrman

0/0
3.8.2016 15:26
Foto

D24a41v88i69d 33S76c19h50n36e45b30e94r30g71e72r 9715678263293

Rally na každém letiště, ještě namalovat startovací boxy, lajny a můžeme veselé závodit :))

+3/0
3.8.2016 14:57
Foto

J80i57ř58í 42H50o72l65u59b 1632622830449

těším se na to co mi řekne odbavovací na elektromotor s baterií na palubě :-D

+3/0
3.8.2016 14:56

K78a41r96e21l 28Č29m59e51l31á91k 3293451275

Nó panečku, to je nápad. A věci si dám kam? Váží to přes 8 kg. Takže jako palubní zavazadlo ne a jako běžné zavazadlo, tak do toho zase nic nedám. Hlavně že si vezu p***l.

+5/0
3.8.2016 14:17

R13a21d85i92m 19S32v59o14b52o63d25a 9653989476952

a jeste to nejak dotahnout na letiste R^

+1/0
3.8.2016 14:45

K67a27r55e87l 52Č10m50e62l33á59k 3533521175

Má to dojezd 8 km, takže ušetříte za kousek jízdy taxíkem .... ;-D

0/0
3.8.2016 14:50

L74u97k87a37s 22C25o47d61r 6788652530401

Proc by to neslo jako palubni zavazadlo? Rozmery jsou pro vetsinu spolecnosti OK (pokud nepocitame parodie na aerolinky typu Ryanair).

0/0
3.8.2016 14:54

K33a40r36e77l 80Č55m29e80l63á82k 3143461415

Třeba proto, že to váží těch 8, 62 kg. Palubní zavazadla ve většině případů jsou 5, v tom lepším 10 kg. Takže jsem buď: a) přes váhu a nebo b) cca 1kg na věci. A to vskutku není mnoho.

+8/−1
3.8.2016 15:20

L92u26k61a57s 62C42o65d79r 6518382530751

Vahove omezeni palubnich zavazadel se v praxi resi vicemene jenom u lowcostu nebo koupackych charteru. Vetsina aerolinek v USA, odkud tahle vec pochazi, nema na palubni zavazadlo zadne vahove restrikce.

0/−2
3.8.2016 15:32

O86n52d83ř10e44j 87Z60d11e57r28a69d24i84č51k14a 6334705533908

Myslím, že létám relativně často, ale příručák, pokud se vešel rozměrově, mi nevážil snad nikdy nikdo.

0/0
4.8.2016 11:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.