Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec dřiny se zavazadly. Elektro kufr vás po letišti odveze sám

Pokud je vaším největším nepřítelem na cestách těžký kufr, pak je vašim útrapám možná konec. První řiditelný kufr s motorem vás totiž k terminálům odveze sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A56l33e93š 90W25o48l36k58e38r 6919829304119

Samotný kufr 8.62 kg. Víc asi netřeba říkat.

+4/0
4.8.2016 7:51

V21á18c69l20a39v 54P80c40h69á55l10e89k 8256972201552

Právě. Zaprvé nevím, zda to bude mít nosnost takovou, aby ho běžný američan nerozsedl až na zem, zadtuhé je to samo o sobě těžké (takže do letadla na houby) a za třetí to přežije jen první let (při zacházení letištního personálu)...

Zkrátka blbostRv

0/0
4.8.2016 11:47

M77a88r45t62i52n 40H17o74r34á13k 9383159484

Já si myslím, že lidé v západním světě by se měli co nejvíc hýbat, jinak budou jen tloustnout. Tedy ať se každý po letišti projde, v letadle pak stejně jen sedí.

+2/0
3.8.2016 22:50

T17o91m21á41š 46M85r42n96k79a 7799673784956

Super, to napíšu ráno šéfovi. "Na poradu nepřiletím, nemám žádnou povinnost létat" ;-D No konec snění, budík nastavit na 5:00 a zítra v Praze.

0/0
3.8.2016 21:19

M45i25c34h80a84e92l 54R28a68d46a 4820397858226

kufr si mohou možná vzít do letadla v USA, ale od prvního čtvrtletí letošního roku, kdy se zpřísnila pravidla, pravděpodobně nebudou moci využívat nikde jinde a to ani odpojí-li baterii, která například u Malajských aerolinek nelze být přepravena ani v odpojeném stavu.

+1/0
3.8.2016 20:25

L96u24k41a50s 19C27o87d38r 6478342650211

Citace aktualnich pravidel z webu MH

"Must meet the following Watt-hour rating requirements: For lithium ion batteries, a watt-hour rating exceeding 100 Wh, but not exceeding 160 Wh."

Ta baterka od vozitka ma 100 Wh, takze je v pohode a to jeste s relativne velkou rezervou. Jedinej problem je tam tech 7kg vahovyho limitu, ale at patram v pameti, jak patram, tak si nepamatuju, ze by mi nekdo u MH vazil kabinovy zavazadlo (a stejne tak kdekoliv jinde u fullcost aerolinek tady ve vychodni Asii).

0/0
4.8.2016 5:14

J69a14n 16N70o95v33á30k 9157542747777

Počítá se s tím, že díky běžným praktikám letištního personálu se bude muset každé dva tři lety kupovat nový místo toho roztřískaného starého? :-)

+1/0
3.8.2016 18:48

J54a32n 69Z36a52h71r76a85d60n60i91k 3874780217431

Ale jinak pro děcka to bude dobré R^ jak se budou nahánět po letištní hale hlava nehlava 8-o

+1/0
3.8.2016 15:58

J84a48n 19Z32a27h20r48a44d82n36i40k 3394970577731

A než se dostanu na rovnou letištní halu ... mají ten kufr i v terénní úpravě, abych bez obtíži zdolal rozkopané chodníky ?8-o

+4/0
3.8.2016 15:48

M73a52r92t17i69n 53Z84i95k82m83u72n56d 7205875984771

Tohle není ani zdaleka originální vynález.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2641760/But-room-clothes-Eccentric-inventor-builds-electric-suitcase-wheels-12mph-baggage-check-quicker-else.html

A ani tenhle pán nebyl první, něco podobného jsem zahlédl už kolem roku 2000 v televizi.

0/0
3.8.2016 15:42

P63a98v29e46l 69M53a61t86o98u42š88e83k 5860427488594

Také jsem měl dojem, že jsem nedávno někde četl, že s tím přišel nějaký Číňan. Ale když se napíše, že to vymyslel Američan, tak to má přece daleko větší vážnost, než kdyby napsali, že je autorem Číňan nebo třeba Rus. To by se tomu skoro každý jen vysmál, jaká je to kravina a že to stejně nebude fungovat. Samozřejmě je možné, že na to přišel už dávno před tím někdo zcela anonymní a jen se s tím nikde nechlubil (třeba právě proto, že si myslel, že je to opravdu kravina; ale na druhou stranu takových nebo i větších kravin dnes kolem sebe máme víc než dost a nikoho už nezarážejí).

0/0
4.8.2016 11:38

P75a22v26e18l 60M48a80t44o37u73š45e78k 5340137788904

Ačkoli z reakcí vidím, že se tomu většina lidí vysmívá, ačkoli to údajně vymyslel Američan. Tak nevím, ale zase taková hloupost to snad není. Necestují jen samí zdraví a dobře pohybliví lidé, třeba pro některé invalidy by to mohlo mít docela smysl.

0/0
4.8.2016 11:42

E97l39i57š54k35a 10K62u84č52e24r53o69v34á 7479362383323

pobavilo :-D

0/0
3.8.2016 15:37

J84o57s77e98f 25D89r30d59a 6680709572376

Ja už jsem na..nej, když se přede mnou otevřou dveře letištní haly, natož se vozit na kufru po letišti. Pivo na chrchláku za stovku a v letadle si můžu koupit za dvě ojra kafe. Pokrok nezastavíš.

0/0
3.8.2016 15:33

M52i35c59h61a53l 55R22e96j69z35e72k 5426347205301

Nastesti vetsinou nikdo mema povinnost tim letadlem letet nebo si aapon davat povo nebo kafe.

0/−2
3.8.2016 15:53

J90a35k19u37b 21D59o36l19a58n18s66k59ý 5137280324497

Jestli tomu dobře rozumím, tak za 24 klacků si koupím elektro-vozítko s malými kolečky ve tvaru kufru pro pojíždění po letištní hale. A úložný prostor na moje věci to nebude mít žádný. A to se vyplatí!

+5/0
3.8.2016 15:31

M51i84c85h37a34l 32R19e64j75z78e11k 5786597965251

Merozumis

0/−2
3.8.2016 15:53

V54á68c76l33a89v 43P97c24h12á42l15e68k 8356442281112

Naopak, myslím že to shrnul velmi přesně R^

0/0
4.8.2016 11:50

J46o43z25e23f34a 67N59o27v71a13k68o84v35a 7726975830364

A nebyl by lepsi jenom takovy maly system do kila, ktery by pohanel jenom samotny naklad? (dejte tomu do 20 kg). Takze clovek by naklad netahl, ale jenom ho pridrzoval..

+3/0
3.8.2016 15:19

Z97d11e82n33ě26k 52V89o53d68á40k 7675566977292

Kdo jinej než američan to mohl vymyslet. Někteří jezdí i po chodnících ale i obchodácích.

+3/0
3.8.2016 15:15

V30e77r64o98n46i53k37a 89E20x49n74e86r56o27v84á 2896431817879

Cimrman

0/0
3.8.2016 15:26
Foto

D96a31v74i43d 74S73c44h41n85e35b66e75r92g55e60r 9785408653413

Rally na každém letiště, ještě namalovat startovací boxy, lajny a můžeme veselé závodit :))

+3/0
3.8.2016 14:57
Foto

J40i36ř38í 78H80o15l68u26b 1152452250789

těším se na to co mi řekne odbavovací na elektromotor s baterií na palubě :-D

+3/0
3.8.2016 14:56

K30a28r81e21l 71Č12m92e73l65á63k 3653401675

Nó panečku, to je nápad. A věci si dám kam? Váží to přes 8 kg. Takže jako palubní zavazadlo ne a jako běžné zavazadlo, tak do toho zase nic nedám. Hlavně že si vezu p***l.

+5/0
3.8.2016 14:17

R45a16d98i23m 22S85v97o64b76o16d93a 9503709946122

a jeste to nejak dotahnout na letiste R^

+1/0
3.8.2016 14:45

K19a41r14e14l 57Č55m85e70l33á38k 3543421245

Má to dojezd 8 km, takže ušetříte za kousek jízdy taxíkem .... ;-D

0/0
3.8.2016 14:50

L86u21k21a54s 27C17o77d21r 6938602500791

Proc by to neslo jako palubni zavazadlo? Rozmery jsou pro vetsinu spolecnosti OK (pokud nepocitame parodie na aerolinky typu Ryanair).

0/0
3.8.2016 14:54

K84a21r84e21l 81Č96m58e25l94á19k 3883571705

Třeba proto, že to váží těch 8, 62 kg. Palubní zavazadla ve většině případů jsou 5, v tom lepším 10 kg. Takže jsem buď: a) přes váhu a nebo b) cca 1kg na věci. A to vskutku není mnoho.

+8/−1
3.8.2016 15:20

L89u95k49a14s 89C80o18d81r 6498182900451

Vahove omezeni palubnich zavazadel se v praxi resi vicemene jenom u lowcostu nebo koupackych charteru. Vetsina aerolinek v USA, odkud tahle vec pochazi, nema na palubni zavazadlo zadne vahove restrikce.

0/−2
3.8.2016 15:32

O69n22d26ř62e86j 31Z29d91e58r40a48d17i58č39k76a 6134625393758

Myslím, že létám relativně často, ale příručák, pokud se vešel rozměrově, mi nevážil snad nikdy nikdo.

0/0
4.8.2016 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.