Diskuze

Otestovali jsme sprinterský superstroj Petera Sagana. Je to raketa

Vyzkoušeli jsme jedno z nejrychlejších kol v pelotonu Tour de France. V uplynulých dnech na něm vyhráli etapy slovenský cyklista Peter Sagan i německý sprinter Marcel Kittel. Nejenom, že se tento stroj liší už od pohledu, ale skutečně jede velmi rychle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pěkný kolo a jaký to má baterie?;-D

0 2
možnosti
MP

To kolo je mozna aerodynamicke, ale dokud na nej jeposadite plataceto cloveka, porad to kolo bude brzdit vic odpor vzduchu cloveka, nez nejake brzdy nebo trubicky. Kdo nema v nohach silu, ten na tom stejne pojede stejne, jako na jakemkoliv jinem kole.

1 0
možnosti
FD

Hovadiny a hovadiny - předražená značka která nenabízí více, než konkurence. Sagan by tu etapu vyhrál i na jiném kole. Motor jsou nohy ;-)

3 1
možnosti
Foto

Pan Pravda si privatizuje část iDnes, aby si ukojil své osobní choutky, přitom je směšné, jak na tom vypadá a že neumí jezdit, a taky neumí ten stroj otestovat. A ještě neumí ani fotit. Takže po všech stránkách amatérský článek k ničemu.

Kdyby bylo smyslem článku to kolo otestovat, tak by to kolo půjčil nějakému opravdovému jezdci. Není na iDnes nějaké možnost zablokovat si články konkrétního autora? :-)

1 0
možnosti
PR

Hmm, začala Tour a tak přichází klasický čas, kdy se i na idnesu pan Pravda probere a otestuje, jako každý rok, nějaký ten S-Works, aby pak na zbytek roku místní rádoby cyklistická rubrika umřela...

1 0
možnosti

Ono už podle toho, jak to kolo popojíždí, když ho drží, je vidět, že starý favorit to nebude:)

0 0
možnosti
Foto

I89v80a97n 31M98a81r30e93k

8. 7. 2016 16:03

Že by konečně "perpetuum mobile" ? Dobrý cyklista "udělá" ostatní i na obyčejné "Ukrajině" .8-oR^

1 2
možnosti
JN

Mysím, že i do hor je to super kolo. Zaprvé ty karbonové výplety s vyšším ráfkem budou i tak lehčí než naprostá většina výpletů, co lidi vozí. (To co recenzenta tíží v kopci nebude kolo :) ) Zadruhé (a to myslím v článku není vůbec zmíněno) to kolo je výborné ve sjezdech!

3 0
možnosti

J26a50n 90Š38p48a63t49n69ý

8. 7. 2016 14:49

vyssi rafky by mely mit vetsi setrvacnost oproti klasice - nejsou pak nevýhodou v zatáčkách?

0 0
možnosti