Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T67o23m63á80š 56L32e22k42n83e59r 2745924521

Nebuďte tak kritičtí k recenzentovi. Ten, kdo se o kola zajímá, rozhodně nečte IDNES primárně pro získání přesných informací o kole a laikům takové info zase plně stačí...

+21/−2
doporučit
8.7.2016 8:38

J56o60s38e56f 33T17i69k25v66a56r36t 2310684420

Tak si myslím, že ten pán s tím pivním mozolem na videu, kvality tohoto stroje asi moc nevyužije :-P

+9/0
doporučit
8.7.2016 13:09

D12a42n15i57e17l 81P22a63n64e54k 6162631872390

Bože... turista na kole dělá recenzi na závodní kolo. Navíc to kolo není to na kterém jezdí Sagan. Máte tam verzi Pro nebo Expert od Specialized. Nikoliv S-Works a navíc bez speciálních úprav které tam Peter má. Připravenost na recenzi 0. Výpovědní schopnosti a popis kola 0. Říct, že jede na karbonových kolech... jakých kolech? Zipp, Roval nebo snad jiných? Jaký typ? Proč je to rychlejší? Nic z toho tam není odvozeno. Další podstatou rychlosti je výška ráfku. Ví vůbec ten turista, proč a kdy a kde se užívají takto vysoké ráfky? Proč si Sagan bere toto kolo pouze do rovinatých ale nikoliv horských etap?

Tohle kolo má hlavně ušetřit watty. Při 40Km/h nebo víc není potřeba na takovém kole jet takové watty jako na jiném typu silničního kola a o to především jde. Ušetřit wattový výkon. Kde ušetří tam nabere na rychlosti.

Navíc kolo není pevné. Ale TUHÉ. U rámových sad se mluví o tuhosti ne o pevnosti materiálu.

Opravdu milá iDnes kromě technetu tam máte " samé odborníky "

+20/−8
doporučit
8.7.2016 7:21


L45u39k46á33š 37Š71t61ě86t29i51n58a 7956618359118

...raději si to opravdu odpusťte. To je opravdu strašná recenze. Pak lidi vypráví bludy kudy chodí. Díky

+6/0
doporučit
8.7.2016 10:23

J65a37n 58K86l88u19s98á77č12e67k 4208393929945

Co ty fotky s vyfoceným prstem?!Rv

+6/0
doporučit
8.7.2016 6:54

P83e50t69r 28H39o78r36s19k13ý 9935963808256

...65 mm vysoká karbonová kola... ty bych čekal o něco větší.. :)

+5/0
doporučit
8.7.2016 9:08
Foto

J23a63n 98F20i30k85á62č97e27k 6560760975295

Opravdu má smysl, aby rekreační cyklista, který nejede ani 30 km/h, testoval tohle kolo, které je stavěno na 70 km/h? Smysl to nemá žádný.

+8/−3
doporučit
8.7.2016 6:13

J46a60n 44F65r26i41d68r90i45c11h 6885778319553

co gram to 1000,- korun hm?

+4/0
doporučit
8.7.2016 2:30

J74a56n 33H64a89v18r92d85a 3246124562886

Petr Pravda říká správně, že nám co sebou na kolo přibírají 15 kg tukových zásob, skutečně nesejde na nějakém tom kilogramu hmotnosti bicyklu navíc.

Lehké kolo se nejvíce projeví při upínání do nosiče na střechu auta.

+3/0
doporučit
8.7.2016 8:51

F53r40a96n65t92i91š29e20k 42D74r74b47o76h64l22a34v 6771614206

Hovadiny a hovadiny - předražená značka která nenabízí více, než konkurence. Sagan by tu etapu vyhrál i na jiném kole. Motor jsou nohy ;-)

+3/−1
doporučit
9.7.2016 9:00

H42u97b40e86r51t 92Ž91í85t89k35o 4609468413185

Příšerná fotogalerie.

Dvakrát vlezl do záběru i prst, ostřilo se na trávu, ne na kolo.

+3/−1
doporučit
8.7.2016 9:57

J36a87k37u93b 78N17e95b57u21r23k98a 6805857860349

Mysím, že i do hor je to super kolo. Zaprvé ty karbonové výplety s vyšším ráfkem budou i tak lehčí než naprostá většina výpletů, co lidi vozí. (To co recenzenta tíží v kopci nebude kolo :) ) Zadruhé (a to myslím v článku není vůbec zmíněno) to kolo je výborné ve sjezdech!

+2/0
doporučit
8.7.2016 14:01

F95r68a18n62t91i24š90e22k 52V54o71p11r16š39á83l81e38k 3439386490764

To "šlapání - Shimano Dura-Ace" je co?!? To je to, kam sedávají šlapky, tj. prodejné ženy? :-)

+2/0
doporučit
8.7.2016 12:48

S83i40l97v53i24a 83M86i27n87á70r16i14k60o92v66á 2523823485933

PETRA Sagana. Nie Petera

+2/0
doporučit
8.7.2016 10:07

J45a74k84u48b 16K16a88m27e37n40i69c46k57ý 4469572227386

je tam taky nejaky ten motorek zabudovany?

+3/−3
doporučit
8.7.2016 9:01

R19a18d77e39k 14H94e63j83z64l95a55r 5465268395540

A kde to ma motorek? :)

+3/−4
doporučit
8.7.2016 9:21

J94a44k14u11b 97K90o90s 3476342660584

A kolik to má kW? ;-)

+2/−3
doporučit
8.7.2016 8:19

M85a28r33t58i66n 12P80r37o42s74t69ý 9630413790319

To kolo je mozna aerodynamicke, ale dokud na nej jeposadite plataceto cloveka, porad to kolo bude brzdit vic odpor vzduchu cloveka, nez nejake brzdy nebo trubicky. Kdo nema v nohach silu, ten na tom stejne pojede stejne, jako na jakemkoliv jinem kole.

+1/0
doporučit
9.7.2016 11:53

J64a50n 19F43i80k20á11č24e51k 1225422

Pan Pravda si privatizuje část iDnes, aby si ukojil své osobní choutky, přitom je směšné, jak na tom vypadá a že neumí jezdit, a taky neumí ten stroj otestovat. A ještě neumí ani fotit. Takže po všech stránkách amatérský článek k ničemu.

Kdyby bylo smyslem článku to kolo otestovat, tak by to kolo půjčil nějakému opravdovému jezdci. Není na iDnes nějaké možnost zablokovat si články konkrétního autora? :-)

+1/0
doporučit
9.7.2016 5:51

P55a23v47e28l 69R53o71t54n18á45g59l 1165399524649

Hmm, začala Tour a tak přichází klasický čas, kdy se i na idnesu pan Pravda probere a otestuje, jako každý rok, nějaký ten S-Works, aby pak na zbytek roku místní rádoby cyklistická rubrika umřela...

+1/0
doporučit
9.7.2016 0:10

P88a96t79r34i79k 71S31v76o35b49o38d90a 3859481846135

Kluci, testujte pořádně. A do roka a do dne se tu sejdem, co říkáte?

+1/0
doporučit
8.7.2016 11:23

R81o46b34e56r66t 89S23e14d26l90á86r 4717842

...správne sa píše Petra Sagana ....

+1/0
doporučit
8.7.2016 8:24

I15v44a79n 89M25a31r14e44k 6274418692

Že by konečně "perpetuum mobile" ? Dobrý cyklista "udělá" ostatní i na obyčejné "Ukrajině" .8-oR^

+1/−2
doporučit
8.7.2016 16:03

R34o46m21a78n 41Š61v85i16d32r42o77ň 6685155958978

Masivní rám, aby se mu tam vešel motorek ;-D

+1/−4
doporučit
8.7.2016 7:26

O97n82d74ř17e88j 84B58u90k30a14r57t10y69k 3269802676632

a jaky to ma motorek? kolik watu?

0/−3
doporučit
8.7.2016 10:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.