- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já nevím, ale mám pocit že jde o recyklovaný článek. Nechci být jako Miloš, ale toto jsem už četl někdy před 5ti lety, včetně fotek. Mýlím se???
O víkendu byla u nás na chalupě železná neděle a pár podobných skvostů se tam na hromadě našlo. Ty nejlepší si "fajnšmekři" před příjezdem kontejneru stihli odvézt. Jinak kdyby někdo chtěl vidět opravdu krásná italská kola a ne tyto šmuky pro sluníčkáře, tak ať se koukne na passoni.it.
Možná by tu záchodovou mísu místo "převést" (vodí ji za ručičku?) mohl zkusit převézt...
"který potřebuje převést přes městský park záchodovou mísu..."
Ne, že by ty trubky nebyly železné, ale mám za to, že rámy se dělají z OCELI. Kvalitní ocel není jen tak nějaký železo.
Nadšení pána je zjevné, ale klipsny, repasované díly + Singerova 10% lumpárna navrch, děkuji, ale u nás je hodně dobrých výrobců.
jen tak z legrace jsem si pár českých výrobců našel, někteří mají i konfigurátor a docela mě překvapilo, že se mi tato retro kola líbí. Ale naštěstí (nemusím utrácet za další blbost, co se mi líbí ) bydlím ve městě s mnoha kopci, takže extra městské kolo je zde k nevyužití. Horské je dostačující.
Já vám nevím - pěkný článek,ale nic mi nedal.Spíš by mne zajímaly rozhovory s českými staviteli kol.Se srdcaři kteří dělají stejně zajímavé stylovky ze součástek nakoupených přes inzeráty,po burzách nebo posbíraných ve sběrnách.
Nedávno jsem vedle redakce iDnes obdivoval luxusního Favorita se zkrácenou stavbou předělaného na fixku.Spíš než koukat přes hranice by stálo za to podívat se na naše ulice a na naše stavitele.
Za 45 litrů bych si dokázal představit jiné kolo. Mám zažité, že design je třešinkou na funkčnosti a ne obráceně. Ale každý volí podle svého srdce a peněženky.
"Železný rám", "speciální trubky, které jsou v prostřední části tlusté cca 5-6 mm, ale u spojů jsou zesílené až na devět milimetrů"
Předpokládám, že mluvíte o zeslabovaných trubkách double (triple) butted, a že jste o řád vedle 0.6mm, 0.9mm.
Jsem jenom hobík, ale co se týká odbornosti, tak mi přijde článek dost pekelný.
toto si myslím celkově odráží italské myšlení:
„Japonský systém je z hlediska montáže chytřejší a praktičtější, ale přesto raději používám ten italský. Hůř se montuje, ale z mého hlediska je hezčí a přitom stejně pevný“.
ale italské věci mám taky rád
předražený staromódní krám, je to jako s italskými auty - v zimě nestartují a v létě nejezdí
hlava mi nebere, proč je to tak drahý. Vždyť za tyhle prachy se dá koupit NOVÝ skútr od Hondy (Vision 110).
protože nový italský skútr vespa je 3x dražší.
Jinak i u nás je dost lidí kteří dělají podobný kola za mnohem nižší ceny.