Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GLOSA: V případu sražení cyklisty v Brně nese vinu vystupující řidič

Cyklistická veřejnost diskutuje o smrti cyklisty, který minulý měsíc zahynul v Brně poté, co mu do cesty otevřel dveře vystupující řidič automobilu. Cyklistu tím srazil na tramvajový pás. Podle oslovených dopravních právníků však nelze obecně říci, kdo mohl nehodě předejít. Pro mnohé je to překvapivé hodnocení. Zde je pohled z praxe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E46v58a 32J69u28s48t64o25v55á 9761648526348

neni nad expertizu expertu... I male dite vi, ze kdyz vstupuje na vozovku, musi se ohlednout. Pro mne jsou takovi experti na exprd. Rv

0/0
18.5.2016 13:32
Foto

O98n69d76ř83e79j 75F62i73a48l26a 9449430871259

Myslím, že je zbytečné řešit kdo za to může. Zemřel člověk a nikdo mu život nevrátí.

Pokud Vas zajímají cestopisy, koukněte na můj blog o tom, jak se žije v Australském Sydney.

Blog najdete na www.travelovers.cz

0/−19
8.5.2016 12:55

V19i45k87t19o23r 25J78o35h45á74n53e77k 4634304388640

Zaplaťte si regulérní reklamu a neparazitujte na článcích, které s tématem vůbec nesouvisí (zvlášť když jsou na podobné téma - trochu hyenismus, nemyslíte?).

+15/0
8.5.2016 14:44


M32a15r57e98k 28Š69i79m79o83n 2724327208978

Zemřel člověk a život mu nikdo nevrátí, ale Fiala si na jeho hrob přitluče reklamu na svůj blog. To bych blil.

+6/0
11.5.2016 4:56

O42l87d35ř39i33c55h 78K67a67d50ě37r54a 2722345123398

Vy jste docela velká hyena !

+1/0
21.6.2016 20:15

F11r21a42n45t82i92š39e84k 87N96o48v64á17č35e50k 1924683370121

chyba je u řidiče

ALE

"V momentě, kdy objížděl stojící auto, otevřel řidič vozidla dveře."

V okamžiku, když se řidič podívá do zrcátka, zda může otevřít dveře - nemusí vidět cyklistu jedoucího po krajnici. Zatím co jiné přijíždějící vozidlo uvidí bez problémů. I kdyby se do zrcátka díval do poslední chvíle, nemusí cyklistu zahlédnout. Jde o stejný problém jako cyklista na přechodu pro chodce, Kdy je řidič schopen reagovat na pěšího, ale na vjezd cyklisty na přechod prostě zareagovat nejde.

"Cyklista v tomto případě těžko může předvídat a jezdit tak, aby eliminoval riziko srážky. Musel by jet nejméně dva metry od všech aut, ale tím už by zasahoval do kolejí."

Je to totéž pro řidiče. A žádné auto nemá dveře široké dva metry. Dveře po otevření zasahují do prostoru cca max 60 cm. Když si to představíte, dojde vám, že cyklista musel jet strašně blízko zaparkovaného auta.

+4/−9
7.5.2016 23:06

M85i27c48h40a74e58l 96M64e63n29s53i54k 8451766490812

Po jaké KRAJNICI?8-o Na Pekařské je nějaká krajnice?

Celý Váš příspěvek je směsicí nesmyslů z neznalosti a je pravděpodobné, že jste na kole nikdy neseděl (a upřímně, jestli máte řidičák na auto, bože chraň všechny, kteří jsou na té silnici s Vámi). Cyklista (jedoucí) totiž NEMÁ na přechodu co dělat, zatímco těžko můžete říci, že nemá co dělat na silnici.

Pan Pravda to dostatečně vysvětlil: řidič musí při vystupování i vyjíždění vždy dát přednost ostatním vozidlům, tedy chovat se tak, aby nemusela náhle změnit směr nebo rychlost jízdy. Což v tomto případě zjevně neudělal a musí za to nést odpovědnost včetně trestní (jestli se to jmenuje "zabití z nedbalosti" nebo "těžké ublížení na zdraví s následkem smrti", najděte si sazbu sami)..

+6/−4
8.5.2016 9:40

L60a89d74i24s49l58a49v 51B35a17l23o59u41n 7981444851455

A k čemu jsou tedy vnější zpětná zrcátka? No přeci aby se vykryl slepý úhel při pohledu do vnitřního zpětného zrcátka.

Při způsobení nehody při přejíždění zpruhu do pruhu nikoho nezjímá, že ve vnitřním zrcátko auto nebylo vidět.

+2/0
9.5.2016 9:43

O31l25d21ř62i80c66h 85K85a38d74ě65r44a 2512135873678

Pravda je ve Vaší první větě ! Zbytek jsou jenom tlachy.

0/0
21.6.2016 20:15

R52a89d12i92m 22S62i37m76u96n14e67k 2450460326644

nemá smysl hledat vinu, byla to spíše nešťastná náhoda... smysl rozebírat to má jenom tehdy, když si všichni vezmou ponaučení... obscese najít viníka a ještě ho třeba trestat opravdu nikam nevede a je špatná

+2/−8
7.5.2016 22:35

M84i66c19h23a61e37l 28M78e32n88s37i20k 8831836160832

Svědčí o mdlém duchu, pokoušet se porušení zákona - v tomto případě 361/2000 Sb, § 26 odst. (1): "Otevírat dveře nebo boční stěny vozidla, jakož i nastupovat do vozidla nebo vystupovat z něho se smí jen tehdy, není-li tím ohrožena bezpečnost nastupujících nebo vystupujících osob ani jiných účastníků provozu na pozemních komunikacích." - převádět na nešťastnou náhodu.

Ba dalo by se říci, že každý, kdo to tvrdí, měl by se dostavit k odevzdání svého řidičského průkazu na místně příslušný ODSČ z vlastní iniciativy.

Můžete tím, Radime Šimůnku, zachránit další životy.

+13/0
8.5.2016 9:56

Z13d35e91n88ě19k 41P91l32i68s86k44a 7655769989

Otevírám do vozovky, tak se podívám, primárně však pro svoji bezpečnost. Když někoho objíždím, tak počítám s tím, že může otevřít dveře a více si nadjedu, aby mi neotevřel do cesty. Není třeba si nadjíždět více než dva metry, jak píše zaujatý autor. Autor článku přirovnává situaci k vyjíždění z parkovacího místa. Přirovnání je zcestné, parkovací místo je místo ležící mimo vozovku.

+3/−6
7.5.2016 13:05

J49a49n 15T20a79r76a41b88a 4356396339209

Možná se nepodíval a otevřel, BUM. nebo to mohlo být úplně jinak. Mohu se podívat třikrát a stejně nic nevidět. Zkratkou... ano, řidič neměl otevřít dveře před cyklistou... JENŽE Cyklista mohl jet do poslední chvíle ZA autem, nikoliv VEDLE a až těsně před tím auto objíždět. Při rychlosti cyklisty (třeba málo....)18km/h je to 5m/s, znamená to tedy, že za nikoli nepravděpodobné souhry okolností řidič cyklistu vidět prostě nemohl. Tím netvrdím že to tak bylo, jen tvrdím, jak to klidně být mohlo. Na základě domněnek bych řidiče rozhodně neodsuzoval bez dalších spolehlivých důkazů.

+2/−4
7.5.2016 22:16

M79i14c83h51a53e91l 89M30e63n19s54i42k 8541536730862

Jenže své domněnky tady šíříte.

A ani jste se nezamysleli nad tím, že zastavení na kraji vozovky trvá nějaký čas. Takže pokud by jel cyklista do poslední chvíle za ním, v okamžiku vystupování by byl pravděpodobně už někde daleko vpředu.

Nemá to smysl rozebírat. Kdo zná místní situaci na Pekařské, nemlel by tady tu spoustu domněnek o krajnicích a dvou metrech a kdovíčem ještě.

+6/−1
8.5.2016 10:04

J54a73n 92K62r12p32e48c 5876143724142

primarne jsde o pud sebezachovy a zdravy rozum. pokud vidim zastavovat auto tak musim predpokladat, ze se otevrou dvere a byt pripraveny na to reagovat. zejmena jako cyklista ktery je nejzranitelnejsi ucastnik silnicniho provozu a hlavne, ridic ho cyklistu nemusi videt i pri nesnizene viditelnosti. zjm. na motorce si na toto davam velkeho majzla, mozna proto jeste ziju. kolo je sportovni nacini, na silnici by nemelo byt. kolo je rovnez nejnebezpecnejsi "dopravni prostredek".

+4/−3
7.5.2016 10:24

L39a51d24i98s62l64a97v 61B87a47l26o43u51n 7751554451395

Codíte se koupat? To je také nebezpečná sportovní činnost. A neměl byste chodit ani jako chodec k autu. Chození je také nebezpečná sportovní činnost. Tím by se vyřešilo všechno, auta by nejezdila a my by jsme seděli ještě na stromech..

0/−1
9.5.2016 9:48

J94a71n 64K36r12p54e44c 5616453704182

mylite se, koupani je 1. provadeni osobni hygieny, 2. rekreacni cinnost. chuze je forma pohybu, nikoliv sport sam o sobe. nechapu co by se jak vyrasilo? jakou ma spojitost chuze a koupani s tim, ze by nejezdily auta? mate neotrele myslenkove pochody a ocividne znacne mezery ve vzdelani. jako by vam pri vasem projevu delal poradce pudl...

0/0
9.5.2016 10:33

L56a65d95i46s79l87a59v 77B48a20l90o77u55n 7901854481375

I Vy máte neotřelé myšlenkové pochopdy, jezdí se na kole do práce, stejně jako autem - když zakázat jízdu na kole, tak zakázat i jízdu autem. To platí i pro chůzi - také se sportovně chodí (třeba turista , ale jako automobilový fanda asi nevíte co to je) a koupat se dá i sportovně v rybníku. Zřejmě je pro Vás životní náplní jen jízda autem. Nemáte moc bohatý život.

+1/0
9.5.2016 18:43

O40n51d85ř55e85j 18O92b41r18t76l37í95k 6799473269

Povinnost ze zákona o silničním provozu - otevírat dveře nebo boční stěny vozidla, jakož i nastupovat do vozidla nebo vystupovat z něho se smí jen tehdy, není-li tím ohrožena bezpečnost nastupujících nebo vystupujících osob ani jiných účastníků provozu na pozemních komunikacích. Takže je naprosto jedno, zda jiný účastník provozu je cyklista nebo jiný řidič. Jiná věc je, že někteří cyklisté nesvítí. Takového experta lze přehlédnout ve tmě snadno.

+6/0
6.5.2016 23:58

J93i89ř14í 32M51o78r62s62e 7263769962295

... Na vině byl podle dostupných informací vystupující řidič vozu a je s podivem, že experti v tom nejsou zajedno. Proč? Není prostě možné bez rozhlédnutí jen tak otevřít dveře auta, když stojím levou stranou do silnice. Zejména tam, kde je vyšší provoz a kde navíc jezdí tramvaje ...

Není to s podivem, pane "vášnivý cyklisto". Experti totiž musí odnotit realitu, nikoli fanaticky cránit ocykleného přilbičkáře, jako lidé vašeho typu. Každý znás byl již nejednou ohrožen agresivními, egoistickými a všechny předpisy pohrdajícími cyklozločinci. Na silnicích, na chodnících, na přechodech, všude. Vy zde sugerujete, že cykloun musel být vidět. Nemusel. I zde na iDnes si můžete najít videa z bezpečnostních kamer, kde kolista zabíjel poté, co vjel do skupiny lidí, kteří jej vůbec nevnímali, protože tam prostě neměl co dělat, byl proti pozadí skoro neviditelný a místo před sebe se díval "záááávodník" na zem a spoléhal, že před ním nikdo nebude. Řidič se docela klidně mohl dívat, zda je někdo za ním a vidět ho nemusel. Bohhužel tam nebylo auto s myslícím člověkem za volantem, ale pumpičkář,který jel po pravé straně, najednou vypálil doleva a myslel si, že to jako obvykle zvládne. Cyklozločin lze spáchat za sekundu.

... Kdo by byl vinen, kdyby řidičovy dveře urazil jiný automobil, tramvaj, autobus? Samozřejmě, že vystupující řidič, který se dobře nepodíval do zpětného zrcátka, co se děje za ním ...

Ano, ale tato situace by se nestala. Automobil, tramvaj, autobus by vyl vidět a řídil by je nekdo s mozkem, kdo uznává platnost fyzikálních zákonů, pane "vášnivý cyklisto".

+5/−6
6.5.2016 23:45

J13i93ř19í 44M25o16r17s31e 7933839612705

... Spor může být jediný a zde už si netroufám vynášet jasný kategorický soud. Může být řidič viněn z přímého usmrcení cyklisty, pokud ten neměl na hlavě helmu? Budeme rádi, když nám napíšete vaše názory ...

Tak to je dobře, pane "vášnivý cyklisto", protože v tom případě neriskuji smazání. Jste dokonalou demonstrací demagoga, manipulátora a lháře. Ne, tohle rozhodně není jediný spor. Ten základní jste vědomě zkusil vygumovat z reality. Spor - a zde je důvod, proč nechápete ony experty - spočívá ve zjištění, jestli je normální, aby prakticky neviditelný cykloun udělal klasickou cykloprasárnu a vletěl někam, kde neměl co dělat.

+1/−2
6.5.2016 23:45

M56a12r15e71k 20Š31i81m68o72n 2744827648868

Ale nejde jen o tu helmu. Předpokládejme, že by helmu měl, takže by se nezabil, ale polámal by si ruce nebo páteř. To rozhodně nejsou nepatrné újmy, takže není možné se vykašlat na zkoumání zavinění dalších účastníků a prostě jen konstatovat: neměl helmu, jeho chyba.

0/0
11.5.2016 5:06

V63i96k57t77o87r 69J77o88h87á89n46e97k 4424224898710

Tedy tolik demagogie, nepodložeností a potlačovaného vzteku frustráta v jednom příspěvků se nevidí často.

+3/0
8.5.2016 14:51

M25i32c19h38a43l 74K48u73c89h52t93a 6943384564382

R^;-)

0/0
12.5.2016 14:39

M21i53c57h61a19l 59Ř52e15z24n82í81č67e22k 3672724776192

Myslím, že diskuze je naprosto zbytečná. Nechápu proč se tak o tom mlží. Kdo zná místo a vyhlášku ví, že auto na této ulici nesmí vůbec zastavit. Tečka. Pokud to někdo nechápe, ať vrátí řidičák. Pan prof. zase měl mít helmu. To je taky fakt. Je to ale smutné a nejde to vrátit. Co jde je ponaučit se a fundovaně všem vysvětlit a netlachat " jedna paní povídala".

+4/0
6.5.2016 23:43

J91a95n 56V51á72c35l52a87v57í82k 3862456741829

Většina asi to místo nezná a v dané ulici se místy snad parkovat smí.

+1/0
7.5.2016 19:30
Foto

L60i41b61o35r 53V83y59k80o22u71p27i94l 9556615169367

Jistě, že smí, zvláště, když stojíte na chodníku a do silnice čněly po otevření jen ty dveře. Je tam širokánský chodník a poměrně úzká vozovka a hned vedle koleje.

0/0
1.6.2016 22:58

P16e26t73r 84K13o41l10á85ř 2478287144721

Je snad jasné, že pokud řidič sejmout dveřmi cyklistu jedoucího po silnici, tak je viník ... Kdo jiný?

+1/0
6.5.2016 23:10

J60i75ř65í 68M48o10r30s36e 7593419282925

Samozřejmě cyklista, který udělal manévr, díky kterému se ocitl někde, kde nebylo možné kolizi zabránit, protože před tím nebyl vidět.

To je klasické chování cyklistů.

+4/−5
6.5.2016 23:47

J58a20n 82V83á33c77l79a90v81í30k 3762706701899

Ono by asi stačilo, aby byla tma a kolo neosvětlené.

+4/0
7.5.2016 19:31

O78l28d41ř74i87c35h 78K86a29d46ě16r57a 2552555403798

Kdybyste se nevyjadřoval, mělo by to pro Vás výhodu v tom, že byste nebyl za hlupáka. S tím Vaší manévrem se Vám to opravdu nepodařilo...

+1/0
21.6.2016 19:36

J76a73n 96V80i35t91e57k 1268616697470

Kdyz to zjednodusim, "ridic musi vzdy predvidat". V tomto pripade je ridicem cyklista, ktery si ale zjevne nevazi ani sveho zivota.

Ale bez znalosti vsech okolnosti si nedovolim ani spekulovat kdo za tuhle konkretni havarku mohl. Nejsem totiz vsevedouci ani autor clanku pro Idnes.

+8/−4
6.5.2016 21:26

P23e90t40r 98K93o97l57á30ř 2128947834531

Mělo být mínus ... Cyklista to nemohl tušit ...

0/−1
6.5.2016 23:12

V92i23k71t90o46r 76J75o31h34á60n11e52k 4124724898640

"Nedovolite si spekulovat", ale hned v první větě vynášíte naprosto kategorický soud. Dost si protiřečíte.

0/0
8.5.2016 14:53

O86l69d24ř22i28c87h 65K94a87d47ě22r59a 2972345373838

V tomto případě se "musel PODÍVAT", předvídání je zde irelevantní. Vy se ale potřebujete vypovídat, tak plácáte i , když tomu nerozumíte.

0/0
21.6.2016 19:47

J91a30n 14H66r62i11v21ň48á85k 7473237624883

když ono to je takové stavění stezek po česku alá "vlk se nažere..." v Praze je spousta cyklistických pásů které vedou vedle zaparkovaných aut, takže k ničemu že jo, protože známe lidi.....

+1/0
6.5.2016 18:00

M86a95r31t17i92n 43T42e79s71a35ř 2159573753123

Pak je tu další aspekt: Co když dveře neotevře řidič, ale nějaké zbrklé děcko? Nebavme se o batolatech, která můžou být eventuelně zavřená přes dětskou pojistku. Bavme se o náctiletých (dva mám doma), kterým neparanoidní rodič dveře zpravidla nezamyká.

Neměl by v takovém případě cyklista ve vlastním zájmu objíždět auto ze vzdálenosti 1,5m, tak, jako to má dělat řidič? Opět pomiňme, že to řidiči nedělají, to je výmluva. Osobně to dělám celkem důsledně už od autoškoly, kde mi to vtloukali do hlavy. Chyby z nepozornosti taky někdy dělám, ale na toto mám natrénovaný podmíněný reflex, tak, jako nechodím na červeného panáčka, ani když spěchám.

+3/0
6.5.2016 15:15

O98n64d26ř33e98j 32Š27r60u81b67a33ř 1115841575756

problem je, ze tam to misto casto neni. nehlede na to, jak by se tvarili ridici na cyklistu jedouciho uprostred vozovky a "blokujiciho" provoz

+1/0
6.5.2016 15:34

O36n79d73ř13e16j 11Š50r89u51b14a90ř 1945141305936

problem je, ze cyklista je prece jen mene viditelny, nez tramvaj nebo auto a mnohem mene hlucny. Proto se snadneji prehledne.

+1/0
6.5.2016 15:04

L98a18d86i98s22l83a69v 24T23r39i71s36k23a 4625837900

Tak můj názor je následující. Pokud měl řidič dostatečný výhled směrem. ze kterého cyklista přijížděl, zároveň pokud cyklistu mohl na dostatečnou vzdálenost vidět a dále pokud cyklista jel více méně stále stejnou rychlostí a plus mínus stále stejným směrem, pak je na vině vystupující řidič.

Jenže my nevíme spoustu věcí. Takže, pokud by řidič bezpečně otevřel dveře, ale cyklista by najednou změnil rychle směr (zavrávorání nebo vyhybání se něčemu) a narazil do těch dveří, už by to nebylo tak jednoznačné.

Pokud by neosvětlený cyklista jel v úplné tmě (neříkám, že to tam tak bylo), takže by ho řidič nemohl vidět, pak by asi taky nebyla chyba na řidiči.

Pokud by cyklista nevěnoval pozornost situaci před sebou, ale koukal jak se říká po holkách a v důsledku toho narazil do otevřených dveří, ikdyž by za normální situace (kdyby dával pozor) měl dostatek času se otevřeným dveřím vyhnout, tak bych taky zrovna nevinil řidiče.

Pro mne tedy rovnítko "otevřené dveře řidiče = jeho vina" bez znalosti situace neplatí, ikdyž si myslím, že v takových 95% případů to vina na straně řidiče bude.

+13/0
6.5.2016 9:53

J57i83t14k44a 54K40u54l69h11á57n73k74o28v18á 7367221391864

Detailní okolnosti neznám, takže si nedovolím být kategorická. Na tomhle článku mě zaujalo jedno: autor píše, že si nelze představit, že cyklista pojede tak, aby mohl reagovat na nenadálou událost před ním. Je zajímavé, že pokud někdo např. vběhne do cesty řidiči, tak je to vždy chyba řidiče, neboť ten musí předvídat i pád meteoritu. Cyklista nemusí nic předvídat a už vůbec ne tomu přizpůsobit jízdu?

+9/−1
6.5.2016 8:48

M68a24r24t85i45n 90F66i65l59i72p43c74z36y37k 3661221425213

Nezlobte se, ale píšte nesmysly o tom, že je vždy něco chybou řidiče to, co není.

Řidič a je jedno jestli motorového nebo nemotorového vozidla, má jet takovou rychlostí, aby dokázal bezpečně zastavit na vzdálenost, na kterou má dohled.

Touto vzdáleností samozřejmě není situace, kdy vám před váma někdo náhle otevře dveře podél stojícího auta nebo vám náhle do cesty vběhne chodec, či vběhne zvíře.

+3/0
6.5.2016 10:12

J98i84t49k68a 63K27u97l63h20á93n94k15o13v58á 7957351931694

Jasně, ale je zajímavé, že policií, soudy a médii je vždy popotahován ten řidič a chudák sebevrah chodec nebo cyklista je z obliga. Nebo jste někdy viděl článek nebo glosu o tom, jak má řidič automobilu dlouhodobé trauma a zničený život, protože neúmyslně způsobil smrt někoho, kdo mu vlítl pod kola nebo nepoužíval bezpečnostní pomůcky nebo nedejbože když zodpovědná osoba neuhlídá malé dítě?

+2/0
6.5.2016 12:50

O76n71d47ř22e77j 88Š79r80u35b36a30ř 1455171165746

to by z ciste fyzikalniho pohledu musel jet nulovou rychlosti :-P

0/0
6.5.2016 15:06

O25n22d54ř47e98j 59Š96r87u81b80a71ř 1695541685846

ale da se to minimalizovat stylem jizdy (pokud je to mozne)- napr v noci zasadne jezdim uprostred silnice, pokdu vidim dite nebo psa, tak jedu pomaleji a dal od chodniku apod. Prece jen se predmet jen tak pred vozidlem nevynori.

+1/−1
6.5.2016 15:08

M77a11r43t95i44n 69K72o86ž17í60n 1875826901710

Nejhorší je blbec, který se někam cpe a nedívá se. A je úplně jedno, jestli to je chodec, co vběhne do vozovky, cyklista co nedá přednost v jízdě, nebo řidič co vystupuje z auta.

+5/0
5.5.2016 22:19

J42i73ř86í 88S39o87c45h51o87r 1932192793831

Událost se stala za tmy, ale nikde ani zmínka, zda byl cyklista osvětlen. Mnoho cyklistů předpisy totiž vůbec neřeší. Jízda na červenou, či v protisměru v jednosměrce nebo na kruháči jsou zcela běžné. Běžné je také podjíždění aut zprava a ti bez ohledu na to zda se chystají odbočovat do prava. Nerespektování zákazu vjezdu a to i na vyhrazené turistické trasy jak by smet. Docela se mi líbí návrh Poláků na "řidičák" pro cyklisty.

+8/−1
5.5.2016 21:36

M65a41r16t28i35n 21P49a57v29e12l20e70k 5140517355465

Souhlas,u nás jsou jen řidičské průkazy na auta a díky tomu nejsou žádné nehody aut.Řidičský průkaz na kolo by jistě snížil nehodovost na absolutní nulu - vlastně ne,nesmíme zapomenout na chodce skákající před auta.

+3/−1
5.5.2016 21:39

P76a15v25e48l 16V84a80n24ě80č48e36k 4224483861641

Tak pozor. Kdyz jsem byl jeste pionyrem, delali jsme s prislusnikem VB zkousky a dostali jsme pak prukaz mladeho cyklisty :-) Na druhou stranu, meo to neco do sebe, tak jak pisete.

+4/0
5.5.2016 22:20

M16a54r11t41i62n 70K51o23ž22í71n 1755276351450

Ona je ta Pekařská poměrně solidně osvětlená veřejným osvětlením. Je to dost rušná ulice. Až tam autem sejmete neosvětleného chodce, taky to nebude nikoho moc zajímat.

0/0
5.5.2016 22:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.