- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koupil jsem si to - a naprosté zklamání z nefunkční ergonomie. Tento spací polštář je použitelný pouze v byznys třídě, kde je dostatek místa na pohodlný předklon. V turistické třídě je použitelný pouze pro malé děti. Pokud se já dospělý chlap, 187 cm, předkloním v turistické třídě, opřu se hlavou o předchozí sedadlo tak, že mi k polštáři položeném na stolku chybí nejmíň 40 cm, čili nemám šanci se ho hlavou ani dotknout. Dodatečně si všímám, že všechny ty působivé reklamní fotky jsou opravdu z byznys třídy, měl jsem si všimnout dřív. Když jsem to po telefonu reklamoval u výrobce, bylo mi řečeno: „Když lítáte charterem s Travel Service, tak se nedivte.” Apus relax nebrat.
Přijde mi spíše vhodné spíše pro menší lidi, kteří se v prostoru mezi sedačkami snadno předkloní. Pro vyšší / objemnější lidi mi to přijde už hodně tlačení břicha / ohýbání zad.
Otázka zní.. Zničím si na tom dřív záda nebo krk?
Takže to máme nafukovací neskladnou krychli, k tomu bude potřeba ještě pumpička, set na rychlou opravu jednoduchých poškození, široký výběr vůní nebo minimálně odpuzovačů zápachu, a jak se to vlastně bude prát, když to steward v letadle polije některým z alko nebo nealko nápojů? Tolik práce kvůli takové ptákovině, to jako fakt někdo podstoupí?
.. díky, ale ne. Radši cestuju nalehko a žádný polštář jsem nikdy nepotřeboval, ani v případě momentální zdravotní indispozice..
Mě se to naopak poměrně líbí, i když osobně bych to využil spíše v autobusu, než v letadle
Nejlepsi je letet sam na dvousedacce. Hned po business ovsem :-)
nejlepsi v economy je letet sam na 4 sedacce uprostred. To se prihodi nejcasteji v zadnim oddeleni paluby, ale nevyhodou je, ze cim vic vzadu, tim vic vydychany vzduch na dlouhych letech.
Takhle jsem odletal z Australie do Dubaje v A380 Qantasu, zacatek 14hodinoveho letu. Navic jsem byl v 1. oddeleni economy ze tri (v A380 Qantasu to je celkove 2.oddeleni na dolni palube).
Kdyz zavreli dvere a bylo jasne, ze uz nikdo si tam nesedne, byl jsem nesmirne potesen, ze budu mit vsechny 4 sedadla pro sebe.
Bohuzel jak jsme rolovali smerem k ranveji, nejaka baba Cinanka se rozhledla kolem a rychle presedla ze sveho mista na druhou stranu me "ctyrky", aniz by se vubec aspon slusne pozeptala. Proste se tam rychle narvala tesne pred tim, nez se letadlo rozjelo po ranveji a do Dubaje jsem mel jen 2 sedadla. Pak dal do Londyna bylo letadlo narvane, Cinanka musela na sve misto a ja mel 3 sousedy v rade na 7 1/2 hodinovy let.
Když "přes 400 g", tak max 500 g, tedy rozdíl přinejhorším 200 g, To se dá uhlídat.
(český Apus váží 300 gramů, zahraniční výrobky mají shodně přes 400 g - což při omezené hmotnosti kabinového zavazadla může hrát roli)
Ja se nejlepe vyspim, kdyz si v letadle (i autobuse) poposednu dopredu, zvednu nohy, kolena si opru o sedadlo pred sebou (a vypodlozim polstarem aby nezklouzly dolu) a dalsi polstar ci zmuchlanou deku si strcim pod zada abych mel oporu a nebyl tam volny prostor.
přesně takové miluji za sebou
Při prvním pohledu mě napadlo: blicí vak do letadla.
Chtěl bych, prosím, všechny požádat o vyplnění dotazníku ohledně CESTOVÁNÍ. Moc by mi to pomohlo. Je to jen na minutu.
chtel bych to otestovat, lety pres Atlantik jsou dlouhe a ja spim na sedadle tak cca jen 2 hod
lety pres Atlantik nejsou vůbec dlouhe - je videt ze nikam moc neletate