- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, tak tenhle kruhák má fakt význam. No u nás jich taky pár takových bude, akorát bez toho moře... proč tam nedat jen retardéry, když už chtějí zpomalit rychlost...
Ale zase na druhou stranu, když se to srovná s tím co se staví v SAE, tak tohle je prd.
Taky už to mohli postavit do osmičky, to by zpomalení napomohlo ještě víc
Pěkné Akorát mi není jasná ta cena: čtvrt miliardy mi přijde docela dost...
Jen pro info, stál 12 milionů USD, průměr 52 m, má snížit rychlost, je koncipován na 1.000 aut denně, jízdní dráha je 5 m široká a most je jak pro auta, tak pro kola a pěší
Jak vidím, diskutují zde jen pitomci. Most je kruhový jen z jednoho důvodu - snížení smrtelných nehod, kterých je v zemi katastrofálně mnoho
To nemohl být obyčejný most? Šlo čistě tedy o vyhlídkový most na kterým každým zpomalý a skončí v lepším případě jen ve svodidlech... geniální...
Nic nového pod sluncem, u nás takto staví třeba Skanska. Napřed zaplatí firmě 100 miliónů za stavbu dálničního mostu, aby si ho poté postavila sama. A za odměnu ještě šéf dostane post ministra, že pane Ťok.
Takhle to dopadá, když architekt dělá práci za skutečného projektanta.
Přinutí řidiče zpomalit a ještě si navíc užít výhledů na zátoku?
Troufám si tvrdit, že kochající se řidič v táhlé zatáčce způsobí víc nehod, než šofér co jede rovně, přestože tolik nezpomalil.
Uruguay vyhlásila státní bankrot 2x za posledních 30 let - naposledy 1992.
To není stát, kde by mohli dovolit upřednostňovat krásu před funkčností.
A stejně si to dovolí. Takže buďte ujištěni vážení příznivci krásy architektonického díla, že na tomhle se někdo pěkně napakoval.