Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový interiér letadel podle Boeingu: hvězdné nebe, bar a HD obrazovky

Americký výrobce dopravních letadel Boeing odhalil svou představu interiéru letounů příští generace. Strop kabiny cestujících pokrývá projekce hvězdné oblohy, na zaoblených obrazovkách se promítají informace o letu i filmy. Posuvné dveře mezi jednotlivými třídami jsou automatické a sahají od podlahy ke stropu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V50l44a58d34i51m47í81r 59H23o69l61ý 8774331816377

Mohli by i promítat na podlahu zemi pod letadlem.

To by teprve byl mazec.

Mně by stačila na dálkových letech aspoň malá kuřárna.

I když bar v A-380 není vůbec špatný.

Jenže pak je na cigáro ještě větší chuť.

0/0
24.1.2016 1:28

R68o11m98a54n 72N80o84v26a24k 6349341392196

nový obrazovky, větší okna,.... super...mně by stačilo přidat tak 10 cm k rozestupu mezi řadami sedadel (místo 80 by bylo 90).

+3/0
15.1.2016 20:21

M18i69c70h33a20l 51M63i15l93l52e82r 9676532529302

to uz ruzne aerolinky maji, 7 az 11 palcu navic (18-28cm). Jmenuje se to Premium Economy;-)

0/0
16.1.2016 8:07

M51i46c61h75a45l 42V53o76h89r29a13l40í65k 8277442108266

A nakonec na všech těch projektorech a obrazovkách po celou dobu letu REKLAMY, to bude pokoukáníčko ...

+3/0
15.1.2016 14:12

R17o72b50e53r97t 37M66r80o28c31z74k57o25w85s29k37i 7648740779714

Ten Koncept Progress Eagle je prostě absolutní nádhera. R^;-D

0/−1
15.1.2016 11:57

M58a93r75t64i91n 80P13a16v20e97l 3871596524654

To je absolutni blbost, ktera nema oporu naprosto v nicem realnem.

0/0
15.1.2016 22:48

M60a79r12t75i52n 18P94a93v27e21l 3781296734434

A nemyslim proto, ze na to nebudou penize, ale ze je to fyzikalne technicky nesmysl

0/0
15.1.2016 22:49

J83o13s10e52f 66R38i67c22h96t85e60r 9276345597703

Jak v diskuzi bezpečně poznat laika? Začne vykládat "Airbus je lepší než Boeing" nebo naopak.

+4/0
15.1.2016 9:38

R29a43d25o15s59l34a49v 35K87l32a69u76d63a 5764638844722

... navíc podle interiéru, který si nechávají letecké společnosti dělat na zakázku... Tady mi nepřijde že by nebylo místo na nohy...http://www.cas.sk/clanok/314792/neznamy-miliardar-si-objednal-superluxusny-boeing-lietajuci-palac-za-pol-miliardy.html

0/0
15.1.2016 9:49

O17n69d32ř17e97j 44Z92d23e97r47a81d25i24č34k82a 6444335963778

Za laika se nepovažuju, ale z hlediska cestujícího fakt radši létám A330 než B777 - nemám rád konfiguraci 3-4-3 (a šance že na mě v 777 zbyde jedna z těch dvojek vzadu není kdovíjaká).. A třeba i chápu, že se někdo zastává Boeingu, protože jeho řízení není "playstation" jako u Airbusu..

0/0
15.1.2016 10:31

M62i23c23h18a43l 77M21i30l96l61e13r 9456422109872

konfigurace A330 vs B777 zalezi na aerolince. Nektere aerolinky dosud maji B777 jako 3-3-3, coz je mnohem lepsi.

Kde mam volbu, vyberu si A380.

+1/0
15.1.2016 10:36

O20n64d36ř62e31j 97Z32d90e61r86a66d19i72č96k85a 6414405783858

Mě ale jde o to, že A330 má 2-4-2, mě jde o to sezení na dvojce :-).. Takže ani 3-3-3 (taky jsem s takhle už B777 letěl), mě nevytrhne. Jinak A380 je úžasná, bezesporu, letěl jsem s ní dvakrát, ale zase.. Mě prostě to sezení na trojce nevyhovuje :-).. A na letenku v business mi nějak nezbývá, takže já na longhaul budu preferovat A330, dokud bude lítat :-)

0/0
15.1.2016 10:42

G31e58o92r60g 87K38o85m24b95e61r94e12c 9484241366241

2-4-2 ma taky Airbus A340 http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/9/7/1424794.jpg

0/0
15.1.2016 11:12

O27n18d69ř74e78j 40Z31d61e30r76a67d47i32č20k30a 6714655563778

Ano ano, ony to jsou až na ty dva motory navíc dost podobný letadla :-)..

0/0
15.1.2016 11:51

J38o26s13e47f 33R44i82c36h39t66e84r 9276935467813

je to stejný letadlo. jinej počet motorů.

0/0
15.1.2016 22:45

J67i33ř70í 14K16u90l37í41k 3406217690487

Souhlasím že A330/A340 v obvyklé konfigurace 2+4+2 je velice příjemné letadlo na long haul. Jenže prostorový komfort pasažéra opravdu nedefinují výrobci letadel (pouze doporučují), ale aerolinky. Létají i A330 v konfiguraci 9-abreast (např Air Asia X, šířka sedadla 16.5in už je brutál i na krátký let). Nebo místo komfortních 2+4+2 pro 787 podle původních představ Boeingu už se stalo dávno standardem 3+3+3, u 777 zase 3+4+3 a u A380 plánují Emirates 3+5+3. A celé je to o tom, že chceme létat levně. Proto zapomeňme na jakýkoli nárůst prostorového komfortu v Economy třídě v následujících letech. A strop s imitací hvězdné oblohy nebo mráčků je mi celkem ukradený, to už radši kabinu tlakovanou na nižší nadmořskou výšku.

0/0
15.1.2016 12:10

J90a84r41o32s45l91a45v 97P97á24n69e45k 3408958140914

tak chod pesky

0/−2
15.1.2016 16:11

J94o45s58e73f 10R50i52c95h11t61e49r 9866115837723

A330/340 je vždycky 2-4-2, nevím o nikom, kdo by ho měl v jiné konfiguraci. B777 je obvykle 3-4-3, výjimečně 3-3-3, a ještě výjimečněji 2-5-2.

0/0
15.1.2016 22:48

J36o63s95e90f 50R96i43c48h35t58e48r 9826535627343

Ano, tohle je v pořádku. To není Airbus vs Boeing ale 2-4-2 vs 3-3-3.

Dvojku máš kromě A330 a A340 taky v B767 nebo třeba v A380 Air France v horním patře Economy. Taky preferuju dvojku :-)

0/0
15.1.2016 12:34

M72i20c86h44a45l 93M62i95l47l50e42r 9446302829522

v B767 jsem se hodne naletal, ale Qantas je vyrazuje z provozu a nahrazuje s A330 a B737 z ekonomickych duvodu.

Kdyz treba pomyslim, jak jsme letali jeste pred par lety mezi Australii a Novym Zelandem s B747 a B767 a ted letaji s B737!!!!Rv

0/0
15.1.2016 12:40

Z57d95e23n50ě43k 81H44r14u62b93ý 5605958331256

Zajímavé nápady, ale v Transport Tycoonu létaly podobné stroje už před 20 lety. Takže nový trend ne-e. Chris Sawyer forever!

+3/0
15.1.2016 9:33

P61ř66e97m43y76s87l 38Č10u65l48í78k 8730663572500

Dost jsem se nalétal ještě sovětskými Il-18, TU134, TU154, IL62. Ty byly vybaveny jednoduchými sedačkami, s tenkými opěradly, ta se mimochodem dala sklopit dopředu, dobré pro vystupování . Ale ty sedačky byly docela pohodlné a místa na nohy tam bylo víc než v současných economy, o charterech ani nemluvě, ať Boeing nebo Airbus. Naposledy jsem s TU134 letěl před 15ti lety a tak jsem si zase ověřil, že se s tím neletělo špatně.

Tím nechci glorifikovat sovětskou techniku, ekonomická ta letadla určitě nebyla a moderní letadla jsou jiná kvalita, ale co je to platné, když se srazí sedadla co nejvíc k sobě, aby se tam narvalo co nejvíc lidí.

Někdy v polovině sedmdesátých let jsme jako studenti letěli do Moskvy a zaujal mne WC v TU104, tam byla před WC ještě malinká předsíňka s kanapem. Možná to byl nějaký bývalý vládní speciál:-)

0/0
15.1.2016 9:12

M18a62r23t65i82n 10K51u69d12r29n51a 3389166339490

A nedavno byl zase clanek, ze budoucnost je v pridani druhe horni rady sedadel, to je trochu v rozporu s dnesnim clankem o pohodli a centralnim baru:-)

+1/−1
15.1.2016 8:33

R84a96d38o80s84l82a43v 11K53l93a23u57d40a 5744718684252

Záleží na tom jestli za letenku dáte 500, nebo 50.000.

+3/0
15.1.2016 8:52

J85a63k53u41b 47Š40a50f24a20n96d95a 7235347591321

Zarazily mě ty automatické dveře. Nemůže to narazit na předpisy, třeba kvůli evakuaci v případě nehody?

0/0
15.1.2016 8:27

R75a25d62o80s44l84a71v 66K74l60a69u70d68a 5514208934392

Ne. Veškeré automatické dveře lze jednoduše "odjistit" a otevřít ručně.

0/0
15.1.2016 8:37

J59a36k51u52b 78Š17a46f65a87n65d74a 7855467871281

No tak to je snad samozřejmost, o tom se nebavím. Ale když dojde k havárii třeba i s požárem, tak jsem zvědavý, jak bude nějaký pasažér hledat, kde se odjišťují. Nehledě na to, že se mohou zaseknout a nepůjdou otevřít ani ručně.

+1/0
15.1.2016 8:44

R44a89d80o24s21l90a34v 39K24l95a78u80d77a 5694808724982

Tak to se se snad můžou zaseknout i normální dveře, ne? U každých dveří je nějaká páka, nebo táhlo... Bývá označeno dost viditelně, my co nejraději postáváme u dveří to známe stejně dobře jako veškeré přepravní řády. :-)

+1/0
15.1.2016 8:51

J13o66s62e96f 17N79o96v17á26k 6253550282959

ano, každé se můžou zaseknout. s výjimkou těch, které tam nejsou. to asi byla ta pointa

+1/0
15.1.2016 9:03

R80a37d72o50s35l77a70v 95K81l48a35u96d37a 5554988364682

Pak se dají snadno prokopnout. Nejsou to dveře od trezoru.

0/0
15.1.2016 9:08

J95a17k92u75b 81Š79a34f30a37n20d83a 7165947751771

Jenže dnes se tam nedávají dveře ale závěs. Ten se nezasekne.

0/0
15.1.2016 9:28

R20a27d25o51s17l37a44v 12K11l12a30u28d37a 5104788334962

Zaseknout se může i klika.

0/0
15.1.2016 9:32

J80a56k28u48b 35Š30a97f57a47n29d96a 7675857881851

Na závěsu?

+2/0
15.1.2016 11:51

P72a56v85e20l 40K57h28a41i60l 2148909722618

I se zámkem ;-D

0/0
15.1.2016 14:53

P60e96t30r 58V86i86n35t48r56l38í84k 3956264921

Dost odvážné... Já mám raději klid a pohodu, aby ze všech stran svítily led TV... No nevím... I zbytečná spotřeba

0/0
15.1.2016 8:03

J69o17s46e44f 25N23o43v54á79k 6243680912489

a hmotnost

0/0
15.1.2016 9:03

J61o25z67e44f 43D57u46h95a50c98e48k 7791980633470

Velmi podobny clanok som tu uz parkrat cital :)

0/0
15.1.2016 7:46

V26o27j11t23ě24c63h 58H33o24r68s75k58ý 7277157271152

mood lighting se používá už x let. Standartně je montovaný v 787, v ostatních letadlech Airbus a Boeing byl za příplatek už x let předem.

0/0
15.1.2016 7:08

M88i93c47h72a32l 87M93i50l48l79e96r 9296182979632

mood lighting pouzivaji Emirates A380 i v economy.

0/0
15.1.2016 10:37
Foto

T25o59m94á38š 61J23á54r77a84i 7137906539742

já som ráz letěl dálkový let a čas som si krátil rozhovormi so spolu cestujícími. Pamatuji si, že som sa rozpraval s člověkem u jeho místa a že to místo bylo v první řadě, tak já si sednul na koberec před něho. Steward jen koukal ale neřekl mi nic.

0/0
15.1.2016 6:42

M67i97c28h89a32l 92M58i85l60l89e24r 9376332599732

a proc by mel steward neco namitat, pokud nesvitilo svetylko "pripoutat se"?8-o

Na dalkovych letech je normalka, ze se lide jdou behem letu projit a obvykle vyuzivaji prostoru exitovych rad a vzadu v letadle, aby se tam protahli, poklabosili a pokud si tam nekdo sedne na koberec, je jedno jestli pritom klabosi nebo se protahuje.

0/0
15.1.2016 10:41

R43a66d39o25s25l14a59v 98K32l76a64u91d44a 5254628684412

To bude lítání za trest. Bohatě postačí když bude strop natřený nějakou pěknou pastelovou barvou a večer zhasnou. Čumět do všech stran na televizi je děsně příjemný...Rv

+9/−1
15.1.2016 5:21

M44a28r82e50k 61S16t95r24n48a77d 4644687794113

coz o to, vypada to dost pekne. ale kvalita interieru je definovana tim, kolik je letecka spolecnost ochotna zaplatit... coz nevidim nijak slibne. nehlede na to, ze vsechny ty obrazovky neco vazi a zadna letecka spolecnost si je proto neobjedna... prijde mi to jako reklamni vykrik do tmu od Boeingu... ale rad bych se mylil... uvidime...

+1/0
15.1.2016 2:27
Foto

T38o62m79á44š 27O73r74a37v69e17c 9972959235667

az bude mit boeing tolik mista na nohy a tak velka kresla jako maji Airbusy, tak pak at vymejsli takovyhle 3,14coviny... moje nedavna cesta z Dallasu do Londyna byla po 9ti hodinach letu opravdu elektrizujici Rv

0/−6
15.1.2016 2:21

J11a24r70o96s30l82a91v 14D75o33s81t59a42l 2114761365949

Letěl jsem asi 40x do Ameriky, Boeingama 747, 777; Airbasama 380, 360, vždy bylo v Boeingu více místa na kolena a lepší sedačky. Takže za mě Boeing. Ale jistě víte, že airlines si samy volí kolik budou mít v letadle řad sedadel. Nejvíce místa bylo v 747 Air New Zealand.

+1/−1
15.1.2016 6:23
Foto

T39o51m74á36š 38J63á80r44a94i 7667176589742

1. která společnost litá s A380 přes Atlantik?

2. co to je za typ letadla 360?

+1/0
15.1.2016 6:50

M52a65r92e38k 23Š34e17s66t48á96k 4195331866561

Já letěl A380 na trase Londýn - LA s British Airways

A360 je snad jen koncept? Pravděpodobně Jaroslav myslel A340

+1/0
15.1.2016 7:01

M62a67r40e73k 59Š43e22s67t54á48k 4395711596881

Omluva, spíše A330 než A340.

0/0
15.1.2016 7:16

J62o35s26e83f 55R11i79c26h66t14e86r 9526295387903

ad 1) Air France, British Airways, Lufthansa, Emirates, Etihad

+1/0
15.1.2016 10:17

A53n65d13r51e16j 28K76u63l91h57a24n62e83k 8216547971502

a Singapore Airlines na trase Singapore - Frankfurt - New York :-)

0/0
16.1.2016 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.