Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový interiér letadel podle Boeingu: hvězdné nebe, bar a HD obrazovky

Americký výrobce dopravních letadel Boeing odhalil svou představu interiéru letounů příští generace. Strop kabiny cestujících pokrývá projekce hvězdné oblohy, na zaoblených obrazovkách se promítají informace o letu i filmy. Posuvné dveře mezi jednotlivými třídami jsou automatické a sahají od podlahy ke stropu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V13l38a91d79i54m80í83r 25H18o42l52ý 8384681836367

Mohli by i promítat na podlahu zemi pod letadlem.

To by teprve byl mazec.

Mně by stačila na dálkových letech aspoň malá kuřárna.

I když bar v A-380 není vůbec špatný.

Jenže pak je na cigáro ještě větší chuť.

0/0
24.1.2016 1:28

R66o38m49a38n 75N75o40v38a46k 6929771292706

nový obrazovky, větší okna,.... super...mně by stačilo přidat tak 10 cm k rozestupu mezi řadami sedadel (místo 80 by bylo 90).

+3/0
15.1.2016 20:21

M80i30c20h10a50l 77M14i82l49l52e11r 9566232439752

to uz ruzne aerolinky maji, 7 az 11 palcu navic (18-28cm). Jmenuje se to Premium Economy;-)

0/0
16.1.2016 8:07

M76i78c83h26a77l 38V33o28h45r62a11l96í71k 8987552868756

A nakonec na všech těch projektorech a obrazovkách po celou dobu letu REKLAMY, to bude pokoukáníčko ...

+3/0
15.1.2016 14:12

R57o12b73e47r48t 79M41r82o92c65z34k93o10w97s87k54i 7368950359964

Ten Koncept Progress Eagle je prostě absolutní nádhera. R^;-D

0/−1
15.1.2016 11:57

M85a16r42t96i79n 49P63a17v47e87l 3771246214804

To je absolutni blbost, ktera nema oporu naprosto v nicem realnem.

0/0
15.1.2016 22:48

M85a84r57t15i48n 20P48a68v33e29l 3231866604434

A nemyslim proto, ze na to nebudou penize, ale ze je to fyzikalne technicky nesmysl

0/0
15.1.2016 22:49

J75o16s40e23f 35R52i54c51h69t76e66r 9986265347453

Jak v diskuzi bezpečně poznat laika? Začne vykládat "Airbus je lepší než Boeing" nebo naopak.

+4/0
15.1.2016 9:38

R15a86d20o82s29l21a13v 96K30l56a25u58d27a 5814228834922

... navíc podle interiéru, který si nechávají letecké společnosti dělat na zakázku... Tady mi nepřijde že by nebylo místo na nohy...http://www.cas.sk/clanok/314792/neznamy-miliardar-si-objednal-superluxusny-boeing-lietajuci-palac-za-pol-miliardy.html

0/0
15.1.2016 9:49

O87n29d40ř41e56j 64Z87d68e35r44a24d79i48č49k93a 6244335283418

Za laika se nepovažuju, ale z hlediska cestujícího fakt radši létám A330 než B777 - nemám rád konfiguraci 3-4-3 (a šance že na mě v 777 zbyde jedna z těch dvojek vzadu není kdovíjaká).. A třeba i chápu, že se někdo zastává Boeingu, protože jeho řízení není "playstation" jako u Airbusu..

0/0
15.1.2016 10:31

M12i14c41h31a71l 18M19i65l20l92e37r 9686562929722

konfigurace A330 vs B777 zalezi na aerolince. Nektere aerolinky dosud maji B777 jako 3-3-3, coz je mnohem lepsi.

Kde mam volbu, vyberu si A380.

+1/0
15.1.2016 10:36

O20n95d92ř13e57j 32Z32d23e92r76a87d26i81č17k31a 6434935633798

Mě ale jde o to, že A330 má 2-4-2, mě jde o to sezení na dvojce :-).. Takže ani 3-3-3 (taky jsem s takhle už B777 letěl), mě nevytrhne. Jinak A380 je úžasná, bezesporu, letěl jsem s ní dvakrát, ale zase.. Mě prostě to sezení na trojce nevyhovuje :-).. A na letenku v business mi nějak nezbývá, takže já na longhaul budu preferovat A330, dokud bude lítat :-)

0/0
15.1.2016 10:42

G80e87o56r96g 68K32o47m98b76e74r96e75c 9664861746381

2-4-2 ma taky Airbus A340 http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/9/7/1424794.jpg

0/0
15.1.2016 11:12

O96n31d29ř70e19j 79Z89d47e54r82a90d37i57č88k58a 6434155763218

Ano ano, ony to jsou až na ty dva motory navíc dost podobný letadla :-)..

0/0
15.1.2016 11:51

J84o62s97e34f 80R20i33c54h48t94e10r 9306395167773

je to stejný letadlo. jinej počet motorů.

0/0
15.1.2016 22:45

J22i73ř91í 70K11u96l18í51k 3846407190507

Souhlasím že A330/A340 v obvyklé konfigurace 2+4+2 je velice příjemné letadlo na long haul. Jenže prostorový komfort pasažéra opravdu nedefinují výrobci letadel (pouze doporučují), ale aerolinky. Létají i A330 v konfiguraci 9-abreast (např Air Asia X, šířka sedadla 16.5in už je brutál i na krátký let). Nebo místo komfortních 2+4+2 pro 787 podle původních představ Boeingu už se stalo dávno standardem 3+3+3, u 777 zase 3+4+3 a u A380 plánují Emirates 3+5+3. A celé je to o tom, že chceme létat levně. Proto zapomeňme na jakýkoli nárůst prostorového komfortu v Economy třídě v následujících letech. A strop s imitací hvězdné oblohy nebo mráčků je mi celkem ukradený, to už radši kabinu tlakovanou na nižší nadmořskou výšku.

0/0
15.1.2016 12:10

J87a25r63o70s89l74a89v 74P97á96n48e60k 3848358510524

tak chod pesky

0/−2
15.1.2016 16:11

J54o62s61e31f 78R64i46c68h22t15e20r 9866545557493

A330/340 je vždycky 2-4-2, nevím o nikom, kdo by ho měl v jiné konfiguraci. B777 je obvykle 3-4-3, výjimečně 3-3-3, a ještě výjimečněji 2-5-2.

0/0
15.1.2016 22:48

J49o10s82e65f 32R41i39c40h64t26e12r 9346255357413

Ano, tohle je v pořádku. To není Airbus vs Boeing ale 2-4-2 vs 3-3-3.

Dvojku máš kromě A330 a A340 taky v B767 nebo třeba v A380 Air France v horním patře Economy. Taky preferuju dvojku :-)

0/0
15.1.2016 12:34

M85i74c55h65a96l 32M78i87l70l33e78r 9936572849632

v B767 jsem se hodne naletal, ale Qantas je vyrazuje z provozu a nahrazuje s A330 a B737 z ekonomickych duvodu.

Kdyz treba pomyslim, jak jsme letali jeste pred par lety mezi Australii a Novym Zelandem s B747 a B767 a ted letaji s B737!!!!Rv

0/0
15.1.2016 12:40

Z13d30e52n57ě97k 59H12r68u28b20ý 5245318961146

Zajímavé nápady, ale v Transport Tycoonu létaly podobné stroje už před 20 lety. Takže nový trend ne-e. Chris Sawyer forever!

+3/0
15.1.2016 9:33

P76ř39e30m43y79s29l 44Č40u88l57í26k 8700223212420

Dost jsem se nalétal ještě sovětskými Il-18, TU134, TU154, IL62. Ty byly vybaveny jednoduchými sedačkami, s tenkými opěradly, ta se mimochodem dala sklopit dopředu, dobré pro vystupování . Ale ty sedačky byly docela pohodlné a místa na nohy tam bylo víc než v současných economy, o charterech ani nemluvě, ať Boeing nebo Airbus. Naposledy jsem s TU134 letěl před 15ti lety a tak jsem si zase ověřil, že se s tím neletělo špatně.

Tím nechci glorifikovat sovětskou techniku, ekonomická ta letadla určitě nebyla a moderní letadla jsou jiná kvalita, ale co je to platné, když se srazí sedadla co nejvíc k sobě, aby se tam narvalo co nejvíc lidí.

Někdy v polovině sedmdesátých let jsme jako studenti letěli do Moskvy a zaujal mne WC v TU104, tam byla před WC ještě malinká předsíňka s kanapem. Možná to byl nějaký bývalý vládní speciál:-)

0/0
15.1.2016 9:12

M46a80r55t10i23n 81K81u67d36r81n83a 3169366549820

A nedavno byl zase clanek, ze budoucnost je v pridani druhe horni rady sedadel, to je trochu v rozporu s dnesnim clankem o pohodli a centralnim baru:-)

+1/−1
15.1.2016 8:33

R10a81d82o93s92l57a59v 77K65l29a71u41d93a 5404378464892

Záleží na tom jestli za letenku dáte 500, nebo 50.000.

+3/0
15.1.2016 8:52

J36a73k73u43b 75Š96a90f93a57n62d16a 7975447381141

Zarazily mě ty automatické dveře. Nemůže to narazit na předpisy, třeba kvůli evakuaci v případě nehody?

0/0
15.1.2016 8:27

R43a74d26o87s39l26a49v 95K85l13a89u79d50a 5494878374982

Ne. Veškeré automatické dveře lze jednoduše "odjistit" a otevřít ručně.

0/0
15.1.2016 8:37

J44a92k78u62b 80Š48a33f84a90n98d45a 7935537791301

No tak to je snad samozřejmost, o tom se nebavím. Ale když dojde k havárii třeba i s požárem, tak jsem zvědavý, jak bude nějaký pasažér hledat, kde se odjišťují. Nehledě na to, že se mohou zaseknout a nepůjdou otevřít ani ručně.

+1/0
15.1.2016 8:44

R89a67d96o28s23l48a17v 72K86l77a86u39d85a 5264498544682

Tak to se se snad můžou zaseknout i normální dveře, ne? U každých dveří je nějaká páka, nebo táhlo... Bývá označeno dost viditelně, my co nejraději postáváme u dveří to známe stejně dobře jako veškeré přepravní řády. :-)

+1/0
15.1.2016 8:51

J35o17s62e51f 58N50o62v36á92k 6133480272149

ano, každé se můžou zaseknout. s výjimkou těch, které tam nejsou. to asi byla ta pointa

+1/0
15.1.2016 9:03

R11a42d33o69s89l82a51v 69K23l59a37u29d91a 5844928194472

Pak se dají snadno prokopnout. Nejsou to dveře od trezoru.

0/0
15.1.2016 9:08

J67a50k54u75b 68Š46a26f77a40n26d44a 7915307441671

Jenže dnes se tam nedávají dveře ale závěs. Ten se nezasekne.

0/0
15.1.2016 9:28

R55a81d75o53s16l26a36v 65K12l98a21u56d34a 5314668654682

Zaseknout se může i klika.

0/0
15.1.2016 9:32

J27a54k44u96b 71Š37a41f95a16n90d58a 7665177771921

Na závěsu?

+2/0
15.1.2016 11:51

P24a68v73e19l 18K49h12a30i41l 2838529762578

I se zámkem ;-D

0/0
15.1.2016 14:53

P88e90t56r 73V59i74n74t74r10l70í82k 3546444571

Dost odvážné... Já mám raději klid a pohodu, aby ze všech stran svítily led TV... No nevím... I zbytečná spotřeba

0/0
15.1.2016 8:03

J10o35s76e98f 93N30o28v41á65k 6563560572299

a hmotnost

0/0
15.1.2016 9:03

J24o34z13e23f 29D59u83h16a25c43e83k 7161420133270

Velmi podobny clanok som tu uz parkrat cital :)

0/0
15.1.2016 7:46

V24o97j89t64ě73c90h 12H94o63r84s57k55ý 7387567351982

mood lighting se používá už x let. Standartně je montovaný v 787, v ostatních letadlech Airbus a Boeing byl za příplatek už x let předem.

0/0
15.1.2016 7:08

M26i12c55h59a50l 96M56i63l93l59e50r 9836902929912

mood lighting pouzivaji Emirates A380 i v economy.

0/0
15.1.2016 10:37
Foto

T61o27m10á27š 66J65á91r83a37i 7227386489382

já som ráz letěl dálkový let a čas som si krátil rozhovormi so spolu cestujícími. Pamatuji si, že som sa rozpraval s člověkem u jeho místa a že to místo bylo v první řadě, tak já si sednul na koberec před něho. Steward jen koukal ale neřekl mi nic.

0/0
15.1.2016 6:42

M70i14c54h59a88l 43M67i14l85l52e76r 9276502369692

a proc by mel steward neco namitat, pokud nesvitilo svetylko "pripoutat se"?8-o

Na dalkovych letech je normalka, ze se lide jdou behem letu projit a obvykle vyuzivaji prostoru exitovych rad a vzadu v letadle, aby se tam protahli, poklabosili a pokud si tam nekdo sedne na koberec, je jedno jestli pritom klabosi nebo se protahuje.

0/0
15.1.2016 10:41

R23a50d27o13s70l91a95v 38K38l39a67u43d33a 5284278474212

To bude lítání za trest. Bohatě postačí když bude strop natřený nějakou pěknou pastelovou barvou a večer zhasnou. Čumět do všech stran na televizi je děsně příjemný...Rv

+9/−1
15.1.2016 5:21

M57a28r91e89k 14S90t94r56n34a87d 4744737334983

coz o to, vypada to dost pekne. ale kvalita interieru je definovana tim, kolik je letecka spolecnost ochotna zaplatit... coz nevidim nijak slibne. nehlede na to, ze vsechny ty obrazovky neco vazi a zadna letecka spolecnost si je proto neobjedna... prijde mi to jako reklamni vykrik do tmu od Boeingu... ale rad bych se mylil... uvidime...

+1/0
15.1.2016 2:27
Foto

T26o39m32á69š 86O94r34a76v45e74c 9742269295317

az bude mit boeing tolik mista na nohy a tak velka kresla jako maji Airbusy, tak pak at vymejsli takovyhle 3,14coviny... moje nedavna cesta z Dallasu do Londyna byla po 9ti hodinach letu opravdu elektrizujici Rv

0/−6
15.1.2016 2:21

J10a43r85o68s15l64a68v 32D43o79s18t58a32l 2564451145309

Letěl jsem asi 40x do Ameriky, Boeingama 747, 777; Airbasama 380, 360, vždy bylo v Boeingu více místa na kolena a lepší sedačky. Takže za mě Boeing. Ale jistě víte, že airlines si samy volí kolik budou mít v letadle řad sedadel. Nejvíce místa bylo v 747 Air New Zealand.

+1/−1
15.1.2016 6:23
Foto

T63o15m39á50š 13J11á57r39a52i 7857796819272

1. která společnost litá s A380 přes Atlantik?

2. co to je za typ letadla 360?

+1/0
15.1.2016 6:50

M24a87r70e72k 56Š89e12s15t67á67k 4405931946511

Já letěl A380 na trase Londýn - LA s British Airways

A360 je snad jen koncept? Pravděpodobně Jaroslav myslel A340

+1/0
15.1.2016 7:01

M60a37r71e77k 40Š41e53s21t21á89k 4795951426371

Omluva, spíše A330 než A340.

0/0
15.1.2016 7:16

J38o62s77e87f 49R25i64c30h87t58e98r 9556125247943

ad 1) Air France, British Airways, Lufthansa, Emirates, Etihad

+1/0
15.1.2016 10:17

A46n98d56r18e58j 95K12u79l17h49a49n73e13k 8766807911592

a Singapore Airlines na trase Singapore - Frankfurt - New York :-)

0/0
16.1.2016 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.