Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový interiér letadel podle Boeingu: hvězdné nebe, bar a HD obrazovky

Americký výrobce dopravních letadel Boeing odhalil svou představu interiéru letounů příští generace. Strop kabiny cestujících pokrývá projekce hvězdné oblohy, na zaoblených obrazovkách se promítají informace o letu i filmy. Posuvné dveře mezi jednotlivými třídami jsou automatické a sahají od podlahy ke stropu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V78l65a25d56i65m23í21r 20H88o26l52ý 8984851956597

Mohli by i promítat na podlahu zemi pod letadlem.

To by teprve byl mazec.

Mně by stačila na dálkových letech aspoň malá kuřárna.

I když bar v A-380 není vůbec špatný.

Jenže pak je na cigáro ještě větší chuť.

0/0
24.1.2016 1:28

R54o81m77a66n 68N11o77v17a47k 6839681392176

nový obrazovky, větší okna,.... super...mně by stačilo přidat tak 10 cm k rozestupu mezi řadami sedadel (místo 80 by bylo 90).

+3/0
15.1.2016 20:21

M77i79c84h61a18l 11M22i42l87l17e91r 9576592419872

to uz ruzne aerolinky maji, 7 az 11 palcu navic (18-28cm). Jmenuje se to Premium Economy;-)

0/0
16.1.2016 8:07


M90i35c44h36a67l 64V95o76h98r24a21l79í10k 8587762728966

A nakonec na všech těch projektorech a obrazovkách po celou dobu letu REKLAMY, to bude pokoukáníčko ...

+3/0
15.1.2016 14:12

R82o13b41e19r40t 90M90r83o82c27z65k74o85w18s19k68i 7888260229484

Ten Koncept Progress Eagle je prostě absolutní nádhera. R^;-D

0/−1
15.1.2016 11:57

M42a70r52t81i12n 85P46a95v30e21l 3821206444944

To je absolutni blbost, ktera nema oporu naprosto v nicem realnem.

0/0
15.1.2016 22:48

M73a55r10t78i59n 44P53a51v84e46l 3401126234154

A nemyslim proto, ze na to nebudou penize, ale ze je to fyzikalne technicky nesmysl

0/0
15.1.2016 22:49

J12o21s20e42f 64R34i63c22h59t59e17r 9546535937633

Jak v diskuzi bezpečně poznat laika? Začne vykládat "Airbus je lepší než Boeing" nebo naopak.

+4/0
15.1.2016 9:38

R70a43d54o40s89l44a62v 68K20l65a76u93d90a 5854158514102

... navíc podle interiéru, který si nechávají letecké společnosti dělat na zakázku... Tady mi nepřijde že by nebylo místo na nohy...http://www.cas.sk/clanok/314792/neznamy-miliardar-si-objednal-superluxusny-boeing-lietajuci-palac-za-pol-miliardy.html

0/0
15.1.2016 9:49

O72n41d93ř19e10j 50Z55d20e40r61a94d50i70č15k90a 6594865233138

Za laika se nepovažuju, ale z hlediska cestujícího fakt radši létám A330 než B777 - nemám rád konfiguraci 3-4-3 (a šance že na mě v 777 zbyde jedna z těch dvojek vzadu není kdovíjaká).. A třeba i chápu, že se někdo zastává Boeingu, protože jeho řízení není "playstation" jako u Airbusu..

0/0
15.1.2016 10:31

M84i71c32h70a48l 51M10i75l87l39e72r 9356532189162

konfigurace A330 vs B777 zalezi na aerolince. Nektere aerolinky dosud maji B777 jako 3-3-3, coz je mnohem lepsi.

Kde mam volbu, vyberu si A380.

+1/0
15.1.2016 10:36

O81n21d98ř53e69j 91Z98d29e59r81a67d28i48č59k85a 6434135723128

Mě ale jde o to, že A330 má 2-4-2, mě jde o to sezení na dvojce :-).. Takže ani 3-3-3 (taky jsem s takhle už B777 letěl), mě nevytrhne. Jinak A380 je úžasná, bezesporu, letěl jsem s ní dvakrát, ale zase.. Mě prostě to sezení na trojce nevyhovuje :-).. A na letenku v business mi nějak nezbývá, takže já na longhaul budu preferovat A330, dokud bude lítat :-)

0/0
15.1.2016 10:42

G65e38o49r70g 55K66o10m73b67e79r67e36c 9504411646331

2-4-2 ma taky Airbus A340 http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/9/7/1424794.jpg

0/0
15.1.2016 11:12

O78n59d43ř52e21j 85Z51d71e87r80a33d60i26č11k94a 6684615513518

Ano ano, ony to jsou až na ty dva motory navíc dost podobný letadla :-)..

0/0
15.1.2016 11:51

J77o41s50e53f 85R68i27c41h49t91e55r 9266855837353

je to stejný letadlo. jinej počet motorů.

0/0
15.1.2016 22:45

J17i83ř69í 29K90u78l86í76k 3826737430497

Souhlasím že A330/A340 v obvyklé konfigurace 2+4+2 je velice příjemné letadlo na long haul. Jenže prostorový komfort pasažéra opravdu nedefinují výrobci letadel (pouze doporučují), ale aerolinky. Létají i A330 v konfiguraci 9-abreast (např Air Asia X, šířka sedadla 16.5in už je brutál i na krátký let). Nebo místo komfortních 2+4+2 pro 787 podle původních představ Boeingu už se stalo dávno standardem 3+3+3, u 777 zase 3+4+3 a u A380 plánují Emirates 3+5+3. A celé je to o tom, že chceme létat levně. Proto zapomeňme na jakýkoli nárůst prostorového komfortu v Economy třídě v následujících letech. A strop s imitací hvězdné oblohy nebo mráčků je mi celkem ukradený, to už radši kabinu tlakovanou na nižší nadmořskou výšku.

0/0
15.1.2016 12:10

J57a65r83o97s73l97a88v 86P91á38n15e56k 3828928540114

tak chod pesky

0/−2
15.1.2016 16:11

J79o41s63e47f 75R89i93c21h98t41e60r 9726895647663

A330/340 je vždycky 2-4-2, nevím o nikom, kdo by ho měl v jiné konfiguraci. B777 je obvykle 3-4-3, výjimečně 3-3-3, a ještě výjimečněji 2-5-2.

0/0
15.1.2016 22:48

J78o52s28e69f 74R64i93c80h27t95e96r 9436775787223

Ano, tohle je v pořádku. To není Airbus vs Boeing ale 2-4-2 vs 3-3-3.

Dvojku máš kromě A330 a A340 taky v B767 nebo třeba v A380 Air France v horním patře Economy. Taky preferuju dvojku :-)

0/0
15.1.2016 12:34

M46i96c34h84a95l 50M20i95l73l66e71r 9726972419472

v B767 jsem se hodne naletal, ale Qantas je vyrazuje z provozu a nahrazuje s A330 a B737 z ekonomickych duvodu.

Kdyz treba pomyslim, jak jsme letali jeste pred par lety mezi Australii a Novym Zelandem s B747 a B767 a ted letaji s B737!!!!Rv

0/0
15.1.2016 12:40

Z26d95e36n70ě35k 13H64r33u78b45ý 5855608451506

Zajímavé nápady, ale v Transport Tycoonu létaly podobné stroje už před 20 lety. Takže nový trend ne-e. Chris Sawyer forever!

+3/0
15.1.2016 9:33

P77ř56e25m42y85s94l 63Č48u15l67í26k 8680563542120

Dost jsem se nalétal ještě sovětskými Il-18, TU134, TU154, IL62. Ty byly vybaveny jednoduchými sedačkami, s tenkými opěradly, ta se mimochodem dala sklopit dopředu, dobré pro vystupování . Ale ty sedačky byly docela pohodlné a místa na nohy tam bylo víc než v současných economy, o charterech ani nemluvě, ať Boeing nebo Airbus. Naposledy jsem s TU134 letěl před 15ti lety a tak jsem si zase ověřil, že se s tím neletělo špatně.

Tím nechci glorifikovat sovětskou techniku, ekonomická ta letadla určitě nebyla a moderní letadla jsou jiná kvalita, ale co je to platné, když se srazí sedadla co nejvíc k sobě, aby se tam narvalo co nejvíc lidí.

Někdy v polovině sedmdesátých let jsme jako studenti letěli do Moskvy a zaujal mne WC v TU104, tam byla před WC ještě malinká předsíňka s kanapem. Možná to byl nějaký bývalý vládní speciál:-)

0/0
15.1.2016 9:12

M13a91r95t48i79n 78K11u16d17r52n19a 3819726549490

A nedavno byl zase clanek, ze budoucnost je v pridani druhe horni rady sedadel, to je trochu v rozporu s dnesnim clankem o pohodli a centralnim baru:-)

+1/−1
15.1.2016 8:33

R20a89d74o54s94l20a55v 40K21l46a83u77d90a 5684548664552

Záleží na tom jestli za letenku dáte 500, nebo 50.000.

+3/0
15.1.2016 8:52

J19a31k75u53b 89Š21a65f71a76n49d18a 7885767231891

Zarazily mě ty automatické dveře. Nemůže to narazit na předpisy, třeba kvůli evakuaci v případě nehody?

0/0
15.1.2016 8:27

R92a64d56o36s93l12a58v 91K56l61a83u12d94a 5114208464622

Ne. Veškeré automatické dveře lze jednoduše "odjistit" a otevřít ručně.

0/0
15.1.2016 8:37

J85a62k71u51b 77Š95a30f78a18n82d28a 7695477501431

No tak to je snad samozřejmost, o tom se nebavím. Ale když dojde k havárii třeba i s požárem, tak jsem zvědavý, jak bude nějaký pasažér hledat, kde se odjišťují. Nehledě na to, že se mohou zaseknout a nepůjdou otevřít ani ručně.

+1/0
15.1.2016 8:44

R32a92d83o35s22l27a72v 53K60l38a29u91d15a 5184698694652

Tak to se se snad můžou zaseknout i normální dveře, ne? U každých dveří je nějaká páka, nebo táhlo... Bývá označeno dost viditelně, my co nejraději postáváme u dveří to známe stejně dobře jako veškeré přepravní řády. :-)

+1/0
15.1.2016 8:51

J12o55s13e24f 51N48o25v68á35k 6563840292409

ano, každé se můžou zaseknout. s výjimkou těch, které tam nejsou. to asi byla ta pointa

+1/0
15.1.2016 9:03

R31a19d20o50s78l11a26v 83K34l44a23u18d21a 5224588134252

Pak se dají snadno prokopnout. Nejsou to dveře od trezoru.

0/0
15.1.2016 9:08

J69a48k22u61b 66Š91a47f29a80n54d68a 7655867691861

Jenže dnes se tam nedávají dveře ale závěs. Ten se nezasekne.

0/0
15.1.2016 9:28

R34a30d17o19s80l64a38v 67K53l80a77u21d88a 5154398354662

Zaseknout se může i klika.

0/0
15.1.2016 9:32

J64a19k85u45b 17Š77a63f27a71n31d96a 7565567281471

Na závěsu?

+2/0
15.1.2016 11:51

P73a35v83e90l 15K48h31a60i41l 2808679792888

I se zámkem ;-D

0/0
15.1.2016 14:53

P79e57t23r 51V29i12n10t76r82l51í26k 3516524911

Dost odvážné... Já mám raději klid a pohodu, aby ze všech stran svítily led TV... No nevím... I zbytečná spotřeba

0/0
15.1.2016 8:03

J19o42s40e21f 96N62o39v46á63k 6303480302279

a hmotnost

0/0
15.1.2016 9:03

J42o58z54e64f 48D96u74h46a24c17e55k 7371540273700

Velmi podobny clanok som tu uz parkrat cital :)

0/0
15.1.2016 7:46

V89o83j66t48ě61c55h 22H27o10r68s70k27ý 7587437931912

mood lighting se používá už x let. Standartně je montovaný v 787, v ostatních letadlech Airbus a Boeing byl za příplatek už x let předem.

0/0
15.1.2016 7:08

M12i97c83h66a27l 38M85i77l53l77e55r 9946352839832

mood lighting pouzivaji Emirates A380 i v economy.

0/0
15.1.2016 10:37
Foto

T51o44m68á56š 79J62á10r67a71i 7307416539942

já som ráz letěl dálkový let a čas som si krátil rozhovormi so spolu cestujícími. Pamatuji si, že som sa rozpraval s člověkem u jeho místa a že to místo bylo v první řadě, tak já si sednul na koberec před něho. Steward jen koukal ale neřekl mi nic.

0/0
15.1.2016 6:42

M77i79c25h13a29l 24M53i38l69l59e52r 9606962889932

a proc by mel steward neco namitat, pokud nesvitilo svetylko "pripoutat se"?8-o

Na dalkovych letech je normalka, ze se lide jdou behem letu projit a obvykle vyuzivaji prostoru exitovych rad a vzadu v letadle, aby se tam protahli, poklabosili a pokud si tam nekdo sedne na koberec, je jedno jestli pritom klabosi nebo se protahuje.

0/0
15.1.2016 10:41

R83a10d27o91s26l84a28v 81K89l85a23u38d12a 5404228464852

To bude lítání za trest. Bohatě postačí když bude strop natřený nějakou pěknou pastelovou barvou a večer zhasnou. Čumět do všech stran na televizi je děsně příjemný...Rv

+9/−1
15.1.2016 5:21

M83a89r10e73k 61S52t74r20n40a54d 4814837254943

coz o to, vypada to dost pekne. ale kvalita interieru je definovana tim, kolik je letecka spolecnost ochotna zaplatit... coz nevidim nijak slibne. nehlede na to, ze vsechny ty obrazovky neco vazi a zadna letecka spolecnost si je proto neobjedna... prijde mi to jako reklamni vykrik do tmu od Boeingu... ale rad bych se mylil... uvidime...

+1/0
15.1.2016 2:27
Foto

T81o73m15á82š 70O12r49a37v19e58c 9972349265167

az bude mit boeing tolik mista na nohy a tak velka kresla jako maji Airbusy, tak pak at vymejsli takovyhle 3,14coviny... moje nedavna cesta z Dallasu do Londyna byla po 9ti hodinach letu opravdu elektrizujici Rv

0/−6
15.1.2016 2:21

J85a50r96o56s23l66a76v 16D88o30s32t56a52l 2804841395459

Letěl jsem asi 40x do Ameriky, Boeingama 747, 777; Airbasama 380, 360, vždy bylo v Boeingu více místa na kolena a lepší sedačky. Takže za mě Boeing. Ale jistě víte, že airlines si samy volí kolik budou mít v letadle řad sedadel. Nejvíce místa bylo v 747 Air New Zealand.

+1/−1
15.1.2016 6:23
Foto

T96o74m90á41š 64J96á56r50a44i 7467556809502

1. která společnost litá s A380 přes Atlantik?

2. co to je za typ letadla 360?

+1/0
15.1.2016 6:50

M74a37r36e68k 34Š88e56s35t70á57k 4285741846831

Já letěl A380 na trase Londýn - LA s British Airways

A360 je snad jen koncept? Pravděpodobně Jaroslav myslel A340

+1/0
15.1.2016 7:01

M60a24r59e67k 52Š78e22s11t59á35k 4745301536501

Omluva, spíše A330 než A340.

0/0
15.1.2016 7:16

J15o78s30e30f 35R47i55c94h30t83e55r 9946815207353

ad 1) Air France, British Airways, Lufthansa, Emirates, Etihad

+1/0
15.1.2016 10:17

A26n72d65r79e22j 95K36u83l77h13a11n38e73k 8766117921132

a Singapore Airlines na trase Singapore - Frankfurt - New York :-)

0/0
16.1.2016 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.