Diskuze

V Bulharsku bylo příliš mnoho Bulharů, stěžoval si turista

Kohout místo ranního budíčku, moc Bulharů na pláži nebo chybějící kakao v hotelové restauraci – to jsou některé z kuriózních stížností tuzemských turistů, kteří nebyli spokojení se svým pobytem v zahraničí. Toto jsou nejzajímavější stížnosti, které řešila cestovní agentura dovolena.cz od Student Agency.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M55i91l47o29š 28K82r88u21m36p

19. 8. 2015 14:57

"4 druhy šunky, 3 druhy salámu, 3 druhy sýru, džem, med, máslo, cornflakes, jogurt, mléko, müsli, kompotované ovoce, nakrájená zelenina, koláč, bábovka, želé, tmavé pečivo, toustový chléb, vajíčka na tvrdo a slanina"

jj, úplný Osvětim. Taky bych si stěžoval

1 0
možnosti

už jen to jak to je vypsaný jakou práci si s tím stěžovatel dal vypovídá o tom ,že dovolená bez stížnosti je taková neúplná

1 0
možnosti

S tou televizí ta stížnost vůbec není od věci. Pokud mají v katalogu že je na pokoji satelitní televize, v hotelu je polovina čechů a v televizi plno programů, včetně polských, ruských, italských , francouzských atd. ale žádný český, tak to naštve

0 7
možnosti

8-o8-o8-o8-o

 inzerce, ze je v hotelu satelitni TV vubec automaticky neznamena, ze programy jsou v recich vsech hostu z mnoha zemi.

Az bude cestina svetovy jazyk, pak samozrejme budou programy i v cestine na TV v cizich hotelich. Do te doby Cechum nezbyva, nez se naucit aspon jeden svetovy jazyk a prestat si hrat na rozfrnence.

Stejne dost dobre nechapu, proc jeden jezdi do zahranici, kdyz chce travit dovolenou koukanim na TV v hotelu, nota bene na ceske programy!!!!!!

Tohle ho mohlo stat podstatne levneji, kdyby jel do kempu na Machac.

5 0
možnosti

J10a12n 59P35u40k12l

19. 8. 2015 10:27

Nemáte jezdit s cestovkami  :-P

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti

O39t30a 52K79i43n15c

18. 8. 2015 20:04

Ale s tím kohoutem to nemá chybu, to musela napsat nějaká nespokojená slepice.

5 0
možnosti

J77a46n 17H40l52e97d88í73k

18. 8. 2015 16:24

I skromný zákazník si všimne rozdílného chování personálu - podle národnosti

0 0
možnosti

Tak já si před pár lety zaplatil kvalitní 4* hotel a Alanyi a místo toho jsem skončil v rádoby 3*. Jediné, čeho jsem se domohl byl kupón na slevu 500,- na další zájezd. Což bylo trochu k smíchu.

0 0
možnosti

Proto nejezdím s cestovkou, ale hotel si zarezervuji přes Booking a pak si koupím letenku zvlášť a vyjde mě to levněji a vím kam přesně jedu, jaký pokoj a že se nebude nic měnit.

4 0
možnosti

Chtěl jsem jet na rodinnou dovolenou, ale místo toho jsem musel pozorovat polonahé polomodelky a pít litry alkoholu.

ŽÁDÁM KOMPENZACI!!!

9 0
možnosti

já si asi budu stěžovat, že nás dali do luxusního hotelu, místo našeho objednaného 4* a kdo měl ten kaviár pořád jíst ;-D

1 0
možnosti

také se nám to jednou stalo, místo 3* s polopenzí nás frkli do 4* s all. No nakonec jsme stížnost nedávali, ale naštvalo to neb jsem měl připravené výlety do okolí a ten all hotel byl asi o 25 km dál.

0 0
možnosti

Vždy a všude se najde nějaký stěžovatel, aspoň se mají v cestovkách čím bavit :-)

5 0
možnosti