- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nezavidim, spoluzak delal neco podobneho v Polsku... Starat se o lidi co to nemaji v hlave v poradku a nikdo nikdy nevi co udelaji je velke riziko... Respektuju toho pana.
Opak té slovenky co fnukala nad cenou krabičky cigaret
Sice bych takovou praci nemohl delat, ale ma muj respekt za to, ze se pustil do neznameho a uspel (a nezalezi kde a za kolik).
Měl jsem posledních 16 let základní plat v přepočtu 850 Kč na hodinu. A nikdy nešlo o život. Za přesčasy nad 40 hodin týdně 1 a půl násobek, za práci v neděli dvojnásobek a za práci ve státní svátek trojnásobek základní mzdy. Smělo se pracovat max 12 hodin denně. Z bezpečnostních důvodů. Tolik přesně na chlup bere každý řemeslník ve Fordu. Pracoval jsem ve Wayne, MI než jsem dobrovolně odešel do důchodu. Jako řadový elektrijář tedy zároveň programátor robotiky a prům. automatizace. Lidi na linkách a okolo nich ve výrobě včetně uklízečů podlah odhaduju na 500 Kč/hod.
Řemeslník hravě vydělal i přes 100tis USD ročně hrubého. Tedy asi 2.45 milionu Kč
jako v každé americké automobilce. GM nebo Chrysler. Nicméně časy se "mění" i tam. Noví zaměstnanci do VÝROBY se nabírají za ani ne 15 dolarů na hodinu. t.j. asi 360 Kč/h kdo by takový "job" chtěl?
50 babek ma naximalne v nedeli. Zase klasicka medialni bublina o pecenych holubech. Australani by to za ty prachy nedelali ani omylem.
australanu to dela fura a v nedeli mam 42 jako agency staff a sem furt pay grade 7. jestli to dela nekdo uz 8 let tak mu to mohlo stoupnout o dost dolaru. jsou i priplatky za to ze pracuje s challenging behaviour. peceni holuby to nejsou. je to dost stresuplna prace
zajímavé, že tuto práci může dělat člověk bez řádného lékařského nebo tomu potřebného studia. to by u nás asi neprošlo a za takovou výplatu už tuplem, ne ale jinak mu přeji vše nej a držím palce
nez vas pislou na neco takoveho tak si projdete hodne skoleni. jinak ve skole vas nikdy jak reagovat na vyhrocene situace nenauci. to proste mate v sobe nebo ne. zachovat si chladnou hlavu a najit ty spravne individualni struny kazdeho klienta a pak je zkrotit, pripadne zabezpecit situaci tak aby se nikomu nic nestalo