- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebál bych se v tom letět. Co se má stát, to se stane.
Jestli se mnou spadne letadlo ve kterém sedí pilot, nebo bezpilotní, vyjde nakonec nastejno.
výhoda: finanční úspory při výcviku pilotů
nevýhoda: nedůvěra cestujících
jedno s druhým je jaksi nerozlučně spjato
Doufám, že vývoj nepůjde tak rychle dobředu, aby autpilot dostal deprese.
tohle je vyvoj ktery proste nejde zastavit a je to dobre. drive ci pozdeji to nastane
Skoda ze tam neni zmineno vice o šíření signalu řízení. Neni mi jasne jak chteji zaridit spolehlivy ridici signal na dalku desitek. . Stovek kilometrů do vysky několika kilometrů. Satelit? Specialni pozemni sit? Verim ze to buxbbude mit nouzový program pro ztratu signalu jako let rovne a udrzuj vysku dokud ned
ojde palivo:). Ale i tak mi to prijde jako jeden ze zásadních problémů se kterymi se budou muset vypořádat.
Myslenka se mi libi!
Dneska to totiz funguje tak ze pilot je v letadle potrebnej akorat tak na vzlet, pristani a nejake krizove situace. Vetsinu letu akorat cumi dopredu a ceka, coz je naprosta ztrata casu. Kdyby takhle bylo 5 pilotu "nasdilenejch" na treba 20 letadel, tak v podstate vzdy budou operovat jen par vzletajicich/pristavajicich letadel zatimco ostatni budou ve vzduchu na autopilotovi.
Ve vysledku se tak dosahne mnohem vyssi efektivita.
A až bude v tom letadle nějaký problém, který nepůjde vyřešit ze země? Například nefungující radar + špatná viditelnost - to tam potom pilota teleporujete?
Třeba to nespáchá sebevraždu.
Ano, s dobrou automatizací by systém byl bezpečnější než stroj řízeny člověkem
Vyšší automatizace je jen otázka času. Ale já se hlavně těším na automobily řízené počítači. Na silnicích zavládne pohoda.
tak na to se zrovna moc netěším. už to prosazování automatických převodovek mě štve