- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím co je na tom tak super. Je v Číně vyráběný rám jak pro profíky, tak pro běžnou /movitou/ populaci. Je na něm ta nejlepší sada a to je vše. Taková kola jezdí i jiné týmy s jinou značkou. Těžko mimo designu hledat rozdíly. Proč Spešla jezdí profíci? Je to jednoduché, Spešl nabídl nejlepší podmínky - to znamená všechna kola zdarma plus dost velký finanční balík do týmu. Tak se vybírají kola do profi týmů, nic jiného v tom nehledejte. Profik sám si kolo vybrat nemůže i kdyby chtěl. Musí jezdit na tom, co má ve smlouvě.
Přesně tak, jde o formu reklamy, nikoliv individuální rozhodnutí.
No, dobře jsem se zasmál. To kolo je asi skutečně dobré. Sám mám pouze slušného "horáka" za 40 tisíc. Nicméně reklamně laděné výblitky Rudolfa Hronzy jsou spíše k smíchu!
Připomnělo mi to "Kde jsou mý blatníky?"
Není to náhodou placená reklama na Spešly ? Nemám nic proti této značce, ale tvrzení že jejich kola používá většina profi jezdců je nepřesná. Např. na současné Tour, ji "jedou" tři stáje z 22 startujících. (procento si každý může spočítat sám)
Navíc profi jezdci si nemohou vybírat na čem pojedou. Musí jet na tom, co mu dodá tým, vemte si Wiginse, ve Sky jezdil povině Pinarello, po odchodu si pořídil okamžitě Colnago, a prohlásil, že se na to těšil už několik let
Design je ošklivý, cena šílená, manuální řazení... Kopuí si to někdo mimo profíků?
UCI je konzerva konzervatívna podobne ako napríklad s fúzatým hmotnostným limitom 6800 gramov, ktorý by dnešné superšpičkové karbónové stroje vedeli pokoriť aj bez ujmy na bezpečnosti.
S kotúčmi sa ale situácia hýbe, v auguste a septembri môžu tímy použiť kotúče na dvoch závodoch podľa vlastného výberu. Budúci rok sa očakáva skúšobné používanie kotúčov v priebehu celej sezóny a od sezóny 2017 ich úplné povolenie.
Inak Shimano a SRAM už majú špeciálne cestné kotúčové sady, Campa ešte nie, ale zrejme sa veľmi rýchlo pridá. Od MTB sa líšia menšími rozmermi trmeňov aj kotúčov, iným uchytením trmeňov a tak ďalej.
Hlavný argument pre kotúčovky je takmer nemenná účinosť bez ohľadu na poveternostné podmienky. To ráfkové brzdy na karbónových ráfikoch za mokra brzdia biedne, nehovoriac o ničení drahých ráfikov.
Inak bike je to pekný, i keď sám by som si Spešla nekúpil – príliš veľa sa uňho platí za značku, podobne ako u Treku. Nič to nemení, že je to fascinujúci stroj a k bežnému bicyklu za 20000 Kč sa má podobne ako monopost F1 k ľudovému Fiatu. A dobré je pamätať, že keďže je tento stroj stavaný hlavne na nekompromisný výkon, robia sa kompromisy inde, napríklad v životnosti komponentov. Kto si môže dovoliť takto drahý bike, môže si dovoliť pomerne často (dajme tomu každý 10000 km) meniť namotaný prešmyk, ohnutú prehadzovačku, ojazdenú reťaz (tú častejšie) a podobne.
Jestli někomu bycikl připomíná bombardér, tak to teda potěš koště.
narazka na celocerne provedeni.. zapojte fantazii trochu
Dělat recenzi po 350km mi přijde trochu ukvapený :)
Nejsem nijak vášnivý cyklista - najezdím tak 8 až 10 tisíc ročně, ale tyto unifikované hrůzy se mi opravdu nelíbí.
Ale když se podívám na ksichtbúkové stránky "Steel vintage bikes" tak to mi kane slza :-))
Prej "Nejsem nijak vášnivý cyklista"..ale najezdíte přes 8000 km ročně?.. Kolik teda najede vášniví cyklista? ..To abych nedělal nic jiného než jezdil na kole. Kašlat na práci a na "běžný život"...
laický dotaz. Když závodnící šetří na kole pomalu každý gram váhy-proč se nepoužívají kvalitní ráfkové brzdy, když jsou lehčí než kotoučové? Jednu etapu by snad špalky mohly vydržet v dobrém stavu, ne?
protože v dlouhem sjezdu se zahřivaji špalky i rafky a přestavaji brzdit