Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trabanti v Austrálii: Přes nejdelší vrakoviště světa až k Uluru

Když svítí slunce, útočí na nás tisíce much. Když prší, ničí nás bahno. Promoklí na kost a mezi osamělými vraky opuštěných aut opravujeme ulomené kolo trabanta a vyrážíme k Uluru, oranžovému symbolu Austrálie. A po delší době si znovu užijeme asfaltovou silnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z32d43e49n18ě41k 83A49. 60U32r58b89a53n 7747670740122

Tak nějak bych řekl - už mě neberou... :-/

0/−2
23.6.2015 11:41

K40a57r42e45l 25M81a80r21e97k 5685542953332

No, asi to je paráda... jen mi přijde... a nepříjde, je to tak...že každý díl je o nějakém opravování a ne o cestování:) Ale jinak gut:)

0/0
18.6.2015 14:56
Foto

T52o38m21á90š 15H61o50n56z75í78k 1649434291340

R^ a hodně štěstí......

+1/0
17.6.2015 14:15


P29a18v18e29l 20M27i25k35u84l16a 6348173166457

SUPER, hodně zdaru v další cestě lidičky. Škoda že tam nemůžu být s Vámi! (Trabanta Universal mám, Jawu i Čízu taky, ale nerad bych se vzdával zaměstnání a majetku).

Jen tak dál... [>-]R^

+2/0
17.6.2015 13:41
Foto

T26o53m33á18š 63S44m19o10l72í88k 3351652496513

Kde seženu sponzory na podobnou cestu ale s vlastním pohonem na kole ?

0/0
17.6.2015 13:14

D74a24v75i62d 54K38a27č64í38r96e66k 1776980968478

HitHit, Startovač a jiné a spousta běhání po firmách. Zkuste to, nedávno dva borci z německa jeli do Šanghaje na kole....příležitostí je

+2/0
17.6.2015 13:53
Foto

T82o96m26á25š 68S44m98o96l67í26k 3671952626613

Díky.

0/0
18.6.2015 13:47

D25u60š50a63n 34G18o66g17e29l61a 7881674249978

Na 35 letém Favoritu pro začátek jen vyjet a sjet Makalu ??

+1/0
17.6.2015 14:00
Foto

T12o77m80á27š 85S26m90o90l39í78k 3841622186133

To bych neubrzdil .

0/0
18.6.2015 13:52

P59e84t33r 12N93e28c87h47a60n86i40c83k57ý 7423956268480

Podnikněte několik menších ale nějak zajímavých expedic za vlastní, pište o tom, komunikujte s lidmi. Až si vás oblíbí, začněte hledat sponzory a pak si třeba troufnete i na startovač

+2/0
17.6.2015 15:15
Foto

T83o68m43á24š 63S67m86o22l81í28k 3821462206603

Když já mám jen ten čas.

0/0
18.6.2015 13:53

M61a24r49t48i96n 31H45u61d85e13c38e96k 3553989239233

Znám kluka co objizdi svět na kole už po několikráte. první 2 expedice udělal za vlastní teď má sponzora pro kterého maka... marketingove akce. Žije si jeho svět. Ale vše má + i -

0/0
18.6.2015 10:16
Foto

T82o36m18á68š 74S39m24o48l22í17k 3491382596163

To je super !!

0/0
18.6.2015 13:53

L73u54b96o61m92i64r 98K59a70l78l15a 7380137597883

Na takovou cestu /na kole/ zapomen. Snad jen po asfaltkach, ale i to by bylo silenstvi. Vim o cem mluvim, Australii jsem jiz projel s obytnym autem nekolikrat. To neni cesta "ruzovou zahradkou ".

0/0
4.7.2015 9:12
Foto

T14o97m50á84š 50S20m65o56l62í93k 3181602946913

Vozík za kolo a jedu napříč Austrálií , nevidím v tom problém ;-)

0/0
4.7.2015 9:37

L40u39b22o85m49i52r 48K56a30l35l22a 7760657537913

No, ono se rika : Komu neni rady, tomu neni pomoci. Jak uz jsem napsal. Po asfaltkach snad. Uz jsem jednou takove blazny videl, byli to 2 Japonci. Jak dopadli nevim,ale v te dobe, co jsem je videl, meli do nejblizsiho civilisovaneho mista asi 600 km a teploty byly hodne prez ctyricet stupnu. Voda v te oblasti nebyla zadna. Navic, na ceste jezdi celou dobu velke mnozstvi nakladaku, s tremi i ctyrmi privesy,nalozeny rudou. Kdyz takoveho cyklistu musi predjizdet,tak to je zazitek. Obvykle cyklista konci mimo silnici. Kdo tohle nezazil, zrejme nepochopi. Nektere silnice jsou siroke jen pro projeti jednoho auta a mista, kde lze predjet, nebo minout protijedouci auto, ty jsou dost od sebe vzdaleny. Takze hodne stesti na australskych silnicich.

Je mozne, ze se na ceste potkame. Jedeme na zapadni pobrezi asi na 4 mesice.

0/0
4.7.2015 10:30
Foto

T88o98m90á73š 60S81m48o40l43í54k 3301692686313

Samozřejmě že bych se musel přizpůsobit klimatickým podmínkám,třeba ted tam mají (zimu) ;-D takže by se jezdilo krásně a těch 600 Km to je pořádná vzdálenost mít vše co člověk potřebuje.

Ty kamiony jsem viděl v dokumentech.

Nevíte jak bych mohl sehnat sponzory ?

0/0
4.7.2015 10:48

L15u44b69o97m51i78r 94K27a96l66l98a 7200177347833

Hned ze zacatku, jak a kde najit sponzory opravdu nevim. Nikdy jsme s manzelkou sponzory nepotrebovali.

Projeli jsme Australii prakticky celou a nase cesty trvaly vzdy asi tak 3 mesice. Za tuto dobu jsme byli schopni vzdy projet asi tak polovinu Australie, ale vyhybali jsme se vzdy /az na vyjimky/,cestam, ktere byly jen piskove. Pokusili jsme se asi tak 2x takovou cestou jet, ale rychle jsme si to vzdy, nastesti, rozmysleli.

Ono tech odstavenych aut clovek po ceste vidi spousty. Na mnoha mistech je prakticky nemozne, auto opravit a nezbyva, nez ho tam nechat. Odtazeni auta je prakticky vylouceno, protoze cena za odtazeni, nebo odvoz by mnohdy stal vic, jak auto nove.

No a o teplotach uz bylo napsano urcite hodne a nezapomente si zjistit, kdy a kde je zrovna sezona destu. V takovem pripade je mozne, ze clovek zustane trcet na jednom miste i nekolik tydnu.

Z domorodcu mit strach nikdo nemusi, ti jsou v pohode, ale nesnazte se nikdy dostat do mist, kde maji vesnicky jen oni. Navstevy bilych nemaji radi.

No a o hadech uz toho bylo napsano snad take dost. Jsou na severu vsude, ale urcite se stane, ze zadneho hada neuvidite, jsou plasi.

Pokud by jste potreboval jeste nejake rady, klidne me napiste ausklmb@gmail.com.

A preji stastnou cestu a hodne zazitku.

0/0
4.7.2015 11:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.