- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když na chvilku uvážím, že by to jako mohlo fungovat, tak jenom přistávací dráha by musela být dlouhá na půl cesty mezi Prahou a Brnem, teda pod nebudou přistávat jak na letadlové lodi, což by se cestujícím asi nelíbilo
mozna jeste brzdici padaky.
Ale na druou stranu by to snad konecne naucilo ty experty co se hnedle zvedaji a zacinaji vybalovat pri dosednuti.
Těžká fantasmagorie,ale kouká se na to hezky
Fyzika je stejně jen buržoazní pavěda.
Proč mi přijde každý náhled do budoucnosti děsně kýčovitý ? Ale asi bych neodolal a svezl se. :)
Hnus....MImochodem, okynka kokpitu jsou vylozene Airbus design.
Jako koncept moc pěkné, jen si nejsem jistý, zda to pán konzultoval taky s paní aerodynamikou, zvlášť ty partie vpředu a kolem VOP a SOP. Nulové emise to klidně mít může, neb to nemá šanci vzlétnout.
Proč ne. V okamžiku, kdy budeme mít nějaký vhodný zdroj vodíku. Nejlépe ekologický a laciný. Jenže nic takového bohužel nemáme.
Atomove reaktory IV generace - Jako palivo pouzivaji "vyhorele" palivo ze soucasnych reaktoru a krome elektriny mohou vyrabet i vodik.
to nevyprodáte. Jedině, pokud by byly letenky Praha Peking za 5,- Kč. Last minit.
LOL.
Tak to jste me pobavil :)
vy moc casto necestujete co? Ano v Cechach se to tezko vyproda.
Jo, možná před 20 - 35 lety. Dnes máme terorismus.
Víte o tom, že ve Francii je velký problém s 3000 utajenými teroristy ? Kdo ví, úzkostlivě se vyhýbá francouzským aerolinkám. Raději přistane v Curychu a do Francie ten kousek dojede autem.
Vědí proč.