- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč ta cesta není z ČR? Jak se asi dostanu do Salzburgu hm?
Třeba vlakem?
Je spousta cyklotras, které nezačínají v ČR, s tím nic nenaděláte. :-)
A není to podvod psát o cestě ze Salcburku k moři a pak se kus vést vlakem?
Poctiví nepojedou na Bad Gastein, ale až na Zell am See a na jih odbočí až tam - a dočkají se moc krásných vyhlídek z Edelweissspitze a Hochtoru.
No, jestli to nebude tím, že článek je o cyklostezce Alpe Adria...
Cyklostezka je to super, ale ač jsem ještě nedávno jezdil 15 000 kilometrů ročně, todle by na mě asi bylo moc.
Je škoda, že v roce 2014 máme auto od co sviští dvoustovkou, na jedno nabití ujede skoro 500 kilometrů a baterie dobije za 20 minut na půlku kapacity a může jet dál, ale nemáme elektrokolo, co by se při té minikapacitě baterie dokázalo za těch 20 minut nabít alespoň taky na tu poloviční kapacitu. To by se to pak jezdilo - sice by to nebylo takové "vítězství" tam dojet, ale o to kochání by nikdo nepřišel.
On to bude hlavně problém ceny. Ani ty automobily nejsou zatím cenově k hromadnému použití. A kolo s takovými parametry by se cenově tomu autu hodně blížilo... A kdo by to koupil?
na otočku z Budějic do Grada a zpět paráda
https://www.youtube.com/watch?v=ibzgbSwHMl0&list=FLOOBB_IePEVLX-SEHYE3cxg&index=1
Redaktoři na iDNES mají vážně smysl pro humor - vloni jsme jeli cyklostezku Odra-Nisa, po návratu tu na nás o ní čekal článek. No, a dnes ráno jsme se vrátili z Chorvatska, kam jsme si to střihli přes Alpe Adria radweg
Takže čerstvé zkušenosti - v obou zemích by povrch občas mohl být trochu lepší, ale vesměs se i po šotolině jede velmi pěkně. Značení už za až tak senzační nepovažuji - je bohužel dimenzované pro výletní, nikoliv dopravní tempo (jako ovšem obvykle). Zabloudění nicméně nehrozí nikde, snad jen motání v oblasti kolem Udine a přes něj je k vzteku.
Nejzajímavější jsou úseky ze Salzburgu do Bad Gastain (Pass Lueg, hlavní hřeben Alp) a z Tarvisia do Gemony - železniční cyklostezka je opravdu snovým zážitkem (40 kilometrů z kopce v roli mašinfíry, přes tunely a mosty v úžasné krajině; ani ten vítr nám nefoukal). Jen tam doporučuji projíždět dostatečně za dne - po zjistění, že to krásné údolí je vlivem dálničně-železniční tepny téměř vylidněné, na vás totiž k večeru může právem padat i depresivní nálada.
Projet se to dá celkem v klidu i za 4 dny, potkali jsme dokonce frajera, který to jel za 2 (ale to už si toho neprohlídnete příliš kolem). K náročnosti cyklostezky - v porovnání s Vysočinou a Vltavskou cyklostezkou těžká pohoda
teda jak dokázal zabalit bez předních brašen, to neumím ani když jedu na 10 dní po naší republice
Kamarad jel nedavno z plzne do italie. Viz https://www.facebook.com/KarelNaCestach?ref=ts&fref=ts
Jak je to s kempy, zvláště na italské straně?
Skoda, ze my musime do Solnohradu autem, nebo vlakem....
Nebo na kole. Stožec, cyklostezka Adalbert-Stifter Radweg do Waldkirchenu, Pasov, Innská cyklostezka, Salzburg podle Salzy.