Diskuze

Kolo, které vám neukradnou. Z batohu ho rozložíte za 10 minut

Pro mnohé by to mohl být ideální dopravní prostředek do města - kolo s průměrem 26 palců, které se vejde do batohu a přitom ho můžete rozložit za méně než 10 minut. Další výhodou je, že tohle kolo by vám nikdo neukradl a mohli byste s ním bez potíží nastoupit do autobusu nebo třeba do metra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za deset minut se dá rozložit a složit do kufru i Ritchey Break-Away a to je plnohodnoté sportovní kolo! Tohle je nějaký paskvil a cena určitě nebude adekvátní. U městského kola bych čekal, že ho složím tak za 30 sekund, aby to mělo smysl ;-)

0 0
možnosti

Kolo ktere se sklada 10 min se na kombinaci s MHD nehodí. Osobně používám několik let Brompton a příbuzenstvo Dahony. Skládání těchto kol trvá do 20s. Navíc kolo bez brzd neodpovídá našim předpisům a je nebezpečný. Jinými slovy - jedná se spíš o designerský výstřelek který moc praktický není.

1 0
možnosti

jako reklama či námět pro článek dobrý,na reálný používání na hou*o.

1 0
možnosti

letmo uložené kola a narychlo montované spoje... tuhost bude dělaná na třicetikilového somálce...

3 0
možnosti

btw. To co vidíte tady jsou je grafika, né fotografie...!

1 0
možnosti

J47o97s66e70f 61V51a84l12a

9. 8. 2014 22:16

jedno kolo z Indie uz mam, takove krasne damske retro 1930, dcera to chtela i pres moje namitky ze to asi k jezdeni nebude. Cena byla asi 2000 Kc, no a opravdu se na tom jezdit neda. Konstrukcne poddimenzovane, bez predni brzdy, osicky jdou silene ztuha. Je potreba si uvedomit, ze prumerna vaha Inda je tak stezi 50 kg, takze materaly pro tamni kola by snad mohli upect i v pekarne z testa na chleba

0 0
možnosti

Dle obrazku to vypada, ze s nastavitelnosti sedla to nebude as take horke.;-)

0 0
možnosti

zajímala by mě maximální nosnost kola a kolik cca ujede, než se rozpadne na českých cestách ...

0 0
možnosti

Gumový pás jo? Řemen! To mi přijde jako nesmysl. Člověk šlápnutím do pedálů je schopen vyvinout velký točivý moment a ten řemen asi bude přeskakovat. Není tam ani napínací kladka. Navíc ten rám nebude mít žádnou tuhost, chybí nosník mezi sedadlem a šlapkama. A aby přední kolo jelo v ose, bude potřeba mít nějáký středící mechanismus. No, nevím nevím, z konstrukčního hlediska mi to přijde jako paskvil.

0 0
možnosti

Ale kdeže gumové řemeny se používají poměrně dost, v autech jsou v motorech(rozvody) používají je jako hnací někteří výrobci motocyklů a jsou ve všech skůtrech(variátor). Žždný problém ten máte v hlavě že tomu nevěříte ale ono se moc nechce věřit že guma dokáže nahradit kov.

2 0
možnosti