- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A mně je špatně po směru jízdy a jezdím vždy v protisměru, pokud možno
Řešení mají nejen Japonci. Stejný systém sedadel (na ruční pohon) jsme viděli ve vlacích v Indonesii na ostrově Jáva. A podotýkám, vagony vypadali že už dost pamatují.
presne, chtel jsem to napsat, my meli stesti ze pred nama i za nama nikdo nesedel tak sme si natocili sedadlo proti oknu :)
Otocna sedadla pouzivaji napriklad (uz asi 20 let) spanelske AVE...
Je to už sice pár let zpátky, kdy ve vlakové soupravě Vindobona, která jezdila i přes Česko, takové sedačky také byly. Takže u nás to zas až taková novinka není.
To jsem nikdy nepochopila, tu nevolnost Díkybohu se můžu pohybovat prakticky jakýmkoli směrem. Jen volný pád mi trošku vadí.
Volny pad, podhoupnuti na vozovce, blee, morska nemoc... Nekterym lidem byva opradu spatne. A navic se tak lip kouka z okna.
A není levnější udělat dveře po obou stranách vlaku?
A na konečné (první stanici) vlak jen otočit?
Nebo by tam mohly jezdit dva vlaky kazdy vzdycky jenom v jednom smeru. Ale divim se, ze to nenapadlo zrovna japonce
To zase někdo objevil Ameriku, pardon Japonsko! Kvůli tomu nemusíte tak daleko, je to úplně běžné i v Norsku na dálkových vlacích a dokonce i na horských drahách ve Švýcarsku a Rakousku.
No zrovna v te Americe maji otocne (resp. preklapeci) sedacky i vagony stare 100 let, ve kterych se topi starodavnymi kamny a ktere vozi parni lokomotiva.
Takze Ameriku nejspis objevila pani Tomanova
http://4hatsandfrugal.com/wp-content/uploads/2013/06/DSC_0109.jpg
Ono je vážně někomu ze směru jízdy špatně? To by mě nenapadlo, asi mám štěstí.
No, je to v podstatě problém psychického rázu.
Schválně jestli poznáte, ne kterou stranu jedete, když vám zavážou oči a několikrát s vámi zatočí.
Tak při brzdění a zrychlování by to jít poznat mělo.
No u nás bychom mohli začít s čistotou vagónů a otočná sedadla nechat až na další století...
Ta čistota záleží hlavně na cestujících.