- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořád se řeší marže obchodníků místo pohodlí zákazníků. Ve druhém kroku zažádají, aby jim byla povolena místa na stání a nakonec budou pracovníci letecké společnosti v bílých rukavičkách natláčet do již přeplněného letadla další cestující, jak je to u vlaků v Japonsku. A k tomu management servisu bude škrtat zdánlivě nejméně potřebné předletové opravy letounu.
Nechapu, co vas to vsechny tolik poburuje. Jednodusse takovy let muzete odmitnout a to ze s nim poleti jini a zaplati mene nez za vlak, to vam muze byt fuk. Trochu tolerance !
A když to letadlo se sardinkama někdo sundá to bude mrtvých...
no až bude stát 1 barel ropy 250 dolarů, pak bych chtěl číst komentáře o komfortě. Jinak někomu bráni koupit a provozovat vlastní tryskáč?
tam bych se nevesel na delku :D nekomu tuka na majak
Tak tímhle bych neletěl, ani kdyby mi za to platili.
Já bych tam zrušil sedadla úplně a tam by se potom vlezlo hodně lidí.
A co kdyby se pod sedadla rovnou připevnily šlapky a cestující by si část ceny letenky odšlapal? Mechanismus by šlapání přenášel na křídla, která by mávala a snižovala by tak spotřebu benzínu v motorech.
Ideální je transportovat cestující v hranatých kontejnerech v nákladovém prostoru. Jeden kontejner může být dimenzován pro 20-30 lidí na stojáka. V kontejnerech jsou ventily pro přísun čerstvého vzduchu - připojí se do nich přívodní hadice. Lidé se vzájemně zahřejí vlastním teplem a třením o sebe. Je to velice ekonomické, říká dr. Megele, manažer ze společnosti People Cargo.
Redakce se omlouvá za chybu tisku, manažer společnosti People Cargo se jmenuje dr. Mengele.
nejlepší by bylo, kdyby se každej Airtbus předělal na franšízu létající brněnské hospody NA STOJÁKA - a hajzly můžou mít klidně na chodbě